YLEn uutiset ovat vasemmistohenkisiä. Oikealla olevien puolueiden edustajia esitetään huonossa valossa. Vasemmalla olevia puolueiden edustajia tuetaan. YLE ei ole riippumaton media. YLE on ollut aiemminkin historiassa vasemmalla, löytyy Googlesta materiaalia siitä. Pahinta on, että osa kansasta ei pysty harjoittamaan mitään lähdekritiikkiä. Suomessa ihmetellään, miten Venäjällä johdon mediaa uskotaan niin hartaasti. Täällä kuitenkin uskotaan hartaasti vasemmiston hallussa olevan median uutiset. Olen itse taloustieteilijä, ja bongaan jatkuvasti virheitä uutisoinneissa tai sitten huomaan, että talouspolitiikkaa kommentoidaan yksipuolisesti. Kansa ei saa tietoonsa toista näkökulmaa.
Yle on vasemmistomedia
15
586
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varmi, että tästä asiasta pitää puhua vaan yleisellä tasolla.
Jos pystyisi puhumaan näistä asioista tapauskohtaisesti esimerkiksi vaikka yhdellä tapauksella niin jotakin muutosta voisi tapahtua. - Anonyymi
Jo 1970- luvulla Ylellä oli vain kahdenlaisia ohjelmia ja uutisia. Vasemmistolaisia ja puolueettomia. Viiteenkymmeneen vuoteen ei ilmeisesti ole tapahtunut mitään muutosta. Yhtään oikeistolaista ohjelmaa ei ole tuona aikana saatu aikaiseksi, vain vasemmistolaisia ja puolueettomia. Ihmeellinen juttu? En ole törmännyt, että joku olisi väittänyt jotain ohjelmaa tai uutista oikeistolaiseksi.
- Anonyymi
REPORADIO.
- Anonyymi
Ylen linja on ylimielinen.Ovat aina omasta mielestään oikeassa.
- Anonyymi
Valitettava tosi asia on, että valta osa toimittajista mediasta riippumatta on viher vasemmisto taustaisia.
- Anonyymi
Olen laittanut useita kertoja Ylelle palautetta puolueellisuudesta. Ei ole tullut vastausta. Minä kuitenkin joudun maksamaan Yle-veroa. Mieluiten en tukisi tuollaista toimintaa. Nykyään katson MTV3:n uutiset, en vain kestä Ylen uutisia enää.
- Anonyymi
Kokoomusko vasemmistopuolue?
- Anonyymi
Meitä pelotellaan ulkomailta tulevalla vaikuttamisella, mutta kovinta propagandaa tekee suomalainen media itse.
- Anonyymi
Joo ihan paska yle. vihervasemmistolainen ja vielä pakkoruotsin valtaama .
Lopettivat nyt yhden suomenkielisen kanavan ja panivat tilalle ruotsinkielisen .
Rahoitus tuolta paskalta puoliksi ja ylevero puloiksi . - Anonyymi
Vasemmistomedia, jolla kuitenkin on kokoomuslaiset johtajat.
- Anonyymi
Avaus on pötyä.
YLE on eduskunnan valvoma puolueeton laatumedia.
Yks monista laatumedioista..- Anonyymi
Ylenanti ei pysy sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylenanti ei pysy sisällä.
Teiltä äärioikeistolaisilta tulee vain oksennusta.
- Anonyymi
Ihan naulan kantaan. Jos joku kritiikitön ei Ylenannin vasemmistolaisuutta ole huomannut, niin harvatukkaisen pääministerin (keskusta) käyttäessä Talvivaarassa ulkokuvassa ”sponsorikypäränalusmyssyä” sai vasemmiston ajojahdin siihen pisteeseen että ylen Tj meni vaihtoon ja tilalle tuli yllättäen nainen. YLE on propagandaa veronmaksajien rahoilla, eli itäkorruption jäänne ajassamme.
- Anonyymi
YLE on puolueeton laatumedia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364344Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481566Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2201427- 381386
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481072Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010