Aikansa elänyt?

Mamelukki

Kyllä alkaa näyttää siltä että olen aikani elänyt. Täällä kaikki vaan puhuvat oikeista valinnoista ja kuinka pitää "katsoa ensin eikä katua", eikä rakastua ollenkaan. Auttakaa! Järkyttävän järkevää!

Järkikulta on hyvä säilyttää, mutta mitä olisi elämä ilman innostusta ja hullaantumista?

...Ja taas tulee kohta järjen sanaa ja muistutusta avioehdoista! Painukaa suolle!

13

2824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      on niin, että kun kevät tulee niin silloin villiinnytään ja kesä vasta vilkkaaksi saakin, joten puheet on sitten sen mukaisiakin. Syksyllä, usko pois puhutaan vähän traagisempia juttuja.
      Siitä puhe mistä puute:)

    • Nainen ilman järkeä

      Minä en ainakaan muistuta sinua järkevistä valinnoista yms tylsästä!
      Järki-kulta häviää Tunteille mennen tullen, oli vuodenaika mikä tahansa. Pois synkkyys ja harkinta, kun on hullaantumisesta kyse! Anna palaa, et ole aikasi elänyt ollenkaan!
      Minä en halua suohon ainakaan!

    • palsta.....

      En oikeesti usko että kaikki tänne kirjoittelijat on oikeesti noin pumpulissa kasvaneita ja "järkeviä" kuin äkikseltään lukisi.

      Taitaapi melko moni kuitenkin kummastella hukattua nuoruuttaan... linnasarja-attidyytillä >:///

      Sitäpaitsi hormoonimyrskyinen keski-ikäinen voi olla yllättäväkin viriili loppupeleissä ;)

      En mene suolle.. menen laittamaan saumansuoja-ainetta keittiön lattialaattojen saumoihin... meneepä tämä keski-ikä tässäkin... jollain tavalla.... >://///////////////

      =DW=

      • (.)Y(.)

        sitten kotirouvat.. ;)))

        Hö, hölmöjähän sie haastat, kuka tänne nyt pumpulissa järkeviä kirjoittaisikaan.. ;)))

        Eipä tarvii kummastelle, kun nuoruus tuli elettyä.. ;))

        Mistä sie noita, hormoonihurrikaaneja olet löytänyt?.. ;)))

        Jatkahan kaakeli- hommeleita, ettei aineet kuivu.. :DDDD

        Ps.. Meinasitko kaakeloida kaiken, katosta kellariin?.. ;))
        Aattelin vaan, kun työaikaa on varattu noin runsaanlaisesti?.. ;))))


    • rakkaudessa

      se järkevyys katoaa samassa hetkessä kun hullaantuu, järki palaa vasta vuoden- kolmen kuluttua, saatpa nähdä kun kohdalle sattuu, niin kaikki etukäteen päätetyt toimintasuunnitelmat romuttuu. Eikä se hassumpaa olekaan. Pitää uskaltautua, senkin uhalla että sattuu...

    • Täällä puhutaan muutenkin niin paljon paskaa,että älä ihmeessä ota kaikkee kympillä,mua oikein huvittaa ku on niin erähenkistä porukkaa,mut sit ku kauppaa seuraksi itteensä mökille jossa ei oo sähköjä eikä poreammetta niin jo on hiljaista

      • jpntar

        pahoillani, RamiKS, jos "tuurisi" on ollut huono. Ei kai me kaikki täälläkään olla naiset noin kranttuja, mitä annat ymmärtää:) Meitäkin erähenkisiä liikkuu täällä varmasti monia, mutta ei kukko käskemällä laula..


      • rakkaudessa

        sullako on sellainen käsitys, että kun sä laitat jonkun "kutsuhuudon" niin naiset tuosta vain tuntemattoman korpimökille lähtis, tälläikää itsesuojeluvaisto pelaa kuitenkin jokaisella, luojankiitos. Ja kun on tuo omakin mökki.


      • rakkaudessa kirjoitti:

        sullako on sellainen käsitys, että kun sä laitat jonkun "kutsuhuudon" niin naiset tuosta vain tuntemattoman korpimökille lähtis, tälläikää itsesuojeluvaisto pelaa kuitenkin jokaisella, luojankiitos. Ja kun on tuo omakin mökki.

        Kunhan pirruuttaan söhin murkkupesää.Etkös muuten itsekin oo hokannu kuin täydellisen hienoo ja fiksua sakkia on nää seurat täynnä


      • jpntar kirjoitti:

        pahoillani, RamiKS, jos "tuurisi" on ollut huono. Ei kai me kaikki täälläkään olla naiset noin kranttuja, mitä annat ymmärtää:) Meitäkin erähenkisiä liikkuu täällä varmasti monia, mutta ei kukko käskemällä laula..

        En oo kyllä kukkoja laulattamassakaan,no tosta mieleen variksenpoika kyllä rähisee mulle jos ei tuu matoja sopivaan tahtiin.Tarkoitin vain että tuntuu olevan erähenki monelta vähissä kun katulamput loppuu


      • rakkaudessa
        RamiKS kirjoitti:

        Kunhan pirruuttaan söhin murkkupesää.Etkös muuten itsekin oo hokannu kuin täydellisen hienoo ja fiksua sakkia on nää seurat täynnä

        että tällä 40 on tosiaan paljon fiksummin käyttäytyviä kuin tos "seinäntakana"50 , mitä olen siellä käynyt uteliaisuuttani joskus lueskelemassa, siellä saa sensuuri tehdä töitä koko palkan edestä.

        Niin se erähenkisyys ja katuvalojen loiste...kyllä sellaisiakin naisia on jotka haluaa pois vilinästä ja saunan jälkeen viihtyy meikeittä. Ei vaan ole vielä osunut sun kohdalle??
        Ootko sä hakenu vääristä paikoista?


    • edellä tulikin

      keskustelupalstan syvin olemus esille. pari adiktia kirjoittelee toisilleen ja teeskentalevät neitsyt marioita.

      kuvitelmat itsestään kaikilla laisiaan..

      • ei kyllä tarvitsekaan

        mitä mahdat tarkoittaa? sitäkö, että kaikkien kuuluu käyttäytyä kuten sinä? Miksi siis olet täällä jos et ole "addikti"? Yksinäinen?


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe