Aikansa elänyt?

Mamelukki

Kyllä alkaa näyttää siltä että olen aikani elänyt. Täällä kaikki vaan puhuvat oikeista valinnoista ja kuinka pitää "katsoa ensin eikä katua", eikä rakastua ollenkaan. Auttakaa! Järkyttävän järkevää!

Järkikulta on hyvä säilyttää, mutta mitä olisi elämä ilman innostusta ja hullaantumista?

...Ja taas tulee kohta järjen sanaa ja muistutusta avioehdoista! Painukaa suolle!

13

2796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

on niin, että kun kevät tulee niin silloin villiinnytään ja kesä vasta vilkkaaksi saakin, joten puheet on sitten sen mukaisiakin. Syksyllä, usko pois puhutaan vähän traagisempia juttuja.
      Siitä puhe mistä puute:)

• Nainen ilman järkeä

Minä en ainakaan muistuta sinua järkevistä valinnoista yms tylsästä!
      Järki-kulta häviää Tunteille mennen tullen, oli vuodenaika mikä tahansa. Pois synkkyys ja harkinta, kun on hullaantumisesta kyse! Anna palaa, et ole aikasi elänyt ollenkaan!
      Minä en halua suohon ainakaan!

• palsta.....

En oikeesti usko että kaikki tänne kirjoittelijat on oikeesti noin pumpulissa kasvaneita ja "järkeviä" kuin äkikseltään lukisi.

Taitaapi melko moni kuitenkin kummastella hukattua nuoruuttaan... linnasarja-attidyytillä >:///

Sitäpaitsi hormoonimyrskyinen keski-ikäinen voi olla yllättäväkin viriili loppupeleissä ;)

En mene suolle.. menen laittamaan saumansuoja-ainetta keittiön lattialaattojen saumoihin... meneepä tämä keski-ikä tässäkin... jollain tavalla.... >://///////////////

=DW=

• (.)Y(.)

sitten kotirouvat.. ;)))

Hö, hölmöjähän sie haastat, kuka tänne nyt pumpulissa järkeviä kirjoittaisikaan.. ;)))

Eipä tarvii kummastelle, kun nuoruus tuli elettyä.. ;))

Mistä sie noita, hormoonihurrikaaneja olet löytänyt?.. ;)))

Jatkahan kaakeli- hommeleita, ettei aineet kuivu.. :DDDD

Ps.. Meinasitko kaakeloida kaiken, katosta kellariin?.. ;))
        Aattelin vaan, kun työaikaa on varattu noin runsaanlaisesti?.. ;))))

• rakkaudessa

se järkevyys katoaa samassa hetkessä kun hullaantuu, järki palaa vasta vuoden- kolmen kuluttua, saatpa nähdä kun kohdalle sattuu, niin kaikki etukäteen päätetyt toimintasuunnitelmat romuttuu. Eikä se hassumpaa olekaan. Pitää uskaltautua, senkin uhalla että sattuu...

• Täällä puhutaan muutenkin niin paljon paskaa,että älä ihmeessä ota kaikkee kympillä,mua oikein huvittaa ku on niin erähenkistä porukkaa,mut sit ku kauppaa seuraksi itteensä mökille jossa ei oo sähköjä eikä poreammetta niin jo on hiljaista

• jpntar

pahoillani, RamiKS, jos "tuurisi" on ollut huono. Ei kai me kaikki täälläkään olla naiset noin kranttuja, mitä annat ymmärtää:) Meitäkin erähenkisiä liikkuu täällä varmasti monia, mutta ei kukko käskemällä laula..

• rakkaudessa

sullako on sellainen käsitys, että kun sä laitat jonkun "kutsuhuudon" niin naiset tuosta vain tuntemattoman korpimökille lähtis, tälläikää itsesuojeluvaisto pelaa kuitenkin jokaisella, luojankiitos. Ja kun on tuo omakin mökki.

• rakkaudessa kirjoitti:

sullako on sellainen käsitys, että kun sä laitat jonkun "kutsuhuudon" niin naiset tuosta vain tuntemattoman korpimökille lähtis, tälläikää itsesuojeluvaisto pelaa kuitenkin jokaisella, luojankiitos. Ja kun on tuo omakin mökki.

Kunhan pirruuttaan söhin murkkupesää.Etkös muuten itsekin oo hokannu kuin täydellisen hienoo ja fiksua sakkia on nää seurat täynnä

• jpntar kirjoitti:

pahoillani, RamiKS, jos "tuurisi" on ollut huono. Ei kai me kaikki täälläkään olla naiset noin kranttuja, mitä annat ymmärtää:) Meitäkin erähenkisiä liikkuu täällä varmasti monia, mutta ei kukko käskemällä laula..

En oo kyllä kukkoja laulattamassakaan,no tosta mieleen variksenpoika kyllä rähisee mulle jos ei tuu matoja sopivaan tahtiin.Tarkoitin vain että tuntuu olevan erähenki monelta vähissä kun katulamput loppuu

• rakkaudessa
        RamiKS kirjoitti:

Kunhan pirruuttaan söhin murkkupesää.Etkös muuten itsekin oo hokannu kuin täydellisen hienoo ja fiksua sakkia on nää seurat täynnä

että tällä 40 on tosiaan paljon fiksummin käyttäytyviä kuin tos "seinäntakana"50 , mitä olen siellä käynyt uteliaisuuttani joskus lueskelemassa, siellä saa sensuuri tehdä töitä koko palkan edestä.

Niin se erähenkisyys ja katuvalojen loiste...kyllä sellaisiakin naisia on jotka haluaa pois vilinästä ja saunan jälkeen viihtyy meikeittä. Ei vaan ole vielä osunut sun kohdalle??
        Ootko sä hakenu vääristä paikoista?

• edellä tulikin

keskustelupalstan syvin olemus esille. pari adiktia kirjoittelee toisilleen ja teeskentalevät neitsyt marioita.

kuvitelmat itsestään kaikilla laisiaan..

• ei kyllä tarvitsekaan

mitä mahdat tarkoittaa? sitäkö, että kaikkien kuuluu käyttäytyä kuten sinä? Miksi siis olet täällä jos et ole "addikti"? Yksinäinen?

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe