Uudessa puhelimessa ei WhatsApp lähde toimimaan vaan herjaa että PUHELIMESI PÄIVÄMÄÄRÄ ON VÄÄRÄ, SÄÄDÄ KELLO JA YRITÄ UUDELLEEN KELLONAIKA. kellonaika näyttää aivan oikeaa, päivämäärä on oikea.( Itä euroopan normaaliaika) mitä tuolle voisi tehdä että saisi WhatsApin toimimaan?
WhatsApp ei toimi herjaa väärää kellonaikaa
2
2244
Vastaukset
- Anonyymi
toimii
- Anonyymi
Jos WhatsApp ei toimi, voi olla useita syitä. Yleisin syy on huono verkkoyhteys. Jos verkkoyhteytesi on heikko, viestit voivat jäädä lähettämättä tai vastaanottamatta.
Toinen mahdollinen syy on, että WhatsAppin palvelimet eivät ole saatavilla. Tämä voi johtua esimerkiksi teknisestä ongelmasta tai huoltotyöstä.
Kolmas mahdollinen syy on, että sinulla on sovelluksen vanha versio. Jos sinulla on vanha versio, päivitä sovellus uusimpaan versioon.
Jos olet varmistanut, että sinulla on hyvä verkkoyhteys, WhatsAppin palvelimet ovat saatavilla ja sinulla on uusin sovellusversio, mutta WhatsApp ei silti toimi, voit kokeilla seuraavia vinkkejä:
Sulje WhatsApp ja avaa se uudelleen.
Pyydä ystävääsi lähettämään sinulle viesti. Jos viesti tulee perille, ongelma on todennäköisesti puhelimesi tai verkkoyhteytesi kanssa.
Poista WhatsApp ja asenna se uudelleen.
https://diginyt.fi/whatsapp-ei-toimi-lue-tasta-yleiset-ongelmat-ja-ratkaisut/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014