Missä oon

Mun vasen sukka,ai niin joo ja sellainen muija joka viihtyis oikeesti järvellä ja sen sellaisissa paikoissa joissa ei välttämättä oo kirkkaat valot eikä oo pakkoa lakata varpaankynsiä

4

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sani

..sulle sitten osunut mökillesi naisia , jotka tarvivat valoa varpaan kynsien lakkaukseen ;)
      Vai onko tuo vain oletusteoria? Ja että miten sukka ja muija liittyy yhteen. Ollaan (omasta puolestani tietty vain sanon) ehkä joskus vähän herkkähipiäisiä. Että ainakin alkuun kannattasi muija sanan tilalla käyttää jotain vähemmän arkista nimitystä..ehkä ;))

• tuffe

Naisen logiikaa parhaimmillaan... ;))
        Jos siinä kävikin niin, että pimeässä muija maalasi sukan kynnet :))

• Ehkäpä ei pitäisi mennä suoraan asiaan,mut mites sitten kun 99% naisista hakee rehellistä kamua,ja toisekseen mulla oli huono hetki ku aloin tän jutun,tiesin sen jo aloittaessani,mut joskus on kiva koklata rajoja vieläkin tulee noin kuvainnollisesti pissattua paimenpoikaan,se on ihan kivaa näin tupakkilakkolaiselle,heh hee

• tuffe kirjoitti:

Naisen logiikaa parhaimmillaan... ;))
        Jos siinä kävikin niin, että pimeässä muija maalasi sukan kynnet :))

Siinä sitä onkin mies lirissä,pitäis huomata kuin fiksun sävyn hän on valinnut vai ollako lainkaan huomaamatta,eläköön tää pikku ero

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2270
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2219
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1768
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      147
      1724
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      475
      1372
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1205
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1001
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      419
      925
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      236
      864
    Aihe