Uusilemmikki.com

Anonyymi-ap

Kokemuksia palstasta?

Jotta voit ottaa yhteyttä myyjään on ostettava joku maksupaketti?!

"Etupaketti maksaa vain 1 EUR ensimmäisten 3 päivän ajan, minkä jälkeen tilaus uusitaan 39 EUR hinnalla 4. viikolla, joka vähennetään automaattisesti, kunnes peruutat tilauksen. Voit peruuttaa tilauksen 24 tunnin kuluttua oston päättymisestä, ja se voidaan tehdä tilisi asetuksista (klikkaa "Oma profiili" ja sitten "Oma etupakettini"). Huomaa, että voit saada Intro-tarjouksen vain kerran."

Kunnon kusetusta. Eli koiranomistajat huomio, jotka laitatte sinne ilmoituksia, niin kukaan ei teiltä varmaan osta koiraa.

72

16046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ite olin nii idiootti et menin ostaa ton euron jutun et voin soittaa myyjälle… no toi paskaha vei mun loput rahat sitte ..

• Anonyymi

Tää on kyllä oikeasti täyttä kusetusta koko sivu! Olen kaksi kertaa erehtynyt maksamaan sen euron ja nyt huomasin et joka kuukausi lähtee yli 9 euroo kortilta! Oon yrittänyt katkaista maksua jo useamman kerran, mutta silti veloitukset lähtee ja en edes pääse viestejä lukemaan ilman et hyväksyisi jonkun 38€ kk paketin. Älkää vaan maksaako edes sitä euroa. Ja yhteenkään viestiin, mitä sivun kautta laitoin, ei tullut vastausta. Liekkö koko eläimiä olemassakaan

• Anonyymi

Minä kans erehdyin maksamaan kuinka voi perua tilauksen

• Anonyymi

Joo kyllä on sivu.Kun ei edes saa yhteyttä sp: llä eikä koiran myyjät vastaa puhelimeen, vaikka ilmoituksia koirien myynnistä sivulta löytyy.En suosittele ketään sivuille menemään.Pettynyt koiran ostaja!

• Anonyymi

Ota pankkiisi yhteyttä he katkaisee maksuksi.

• Anonyymi

Nosto ylös ajankohtaiseksi ja muita kokemuksia laittakaa alle, jotta saadaan ihmiset pois sivustosta

• Anonyymi

Kahdesti on maksettu euro ja yritetty saada kontaktia myyjään. Mitään vastausta ei ole tullut, eikä asiakaspalvelu vastaa mitään. Lähettivät asiakaspalvelusta sähköpostiin "lipun" jonka piti sisältää asiakaspalvelun vastaus. Mutta linkki johtaa palvelimelle jota ei ole olemassa.

• Anonyymi

Laita kortin saldoraja nollaan jos tiedät veloituspäivän, eiköhän tilaus katkea?

• Anonyymi

Joo mulla kävi täysin sama kun pistelin monelle eri kissanpennun myyjille viestiä ja odotin sen 3 päivää eikä mitään vastauksia. Minkä takia ei ihmiset laita mainoksen tietoihin puhnumeroa tai s-postia. Mietin kanssa että onko myyjillä tuota pakettia tilattuna, nimittäin kun paketti loppui, niin lähettämiäni viestejä en voi enää katsoa.

• Anonyymi

Tiliotteella luki Uusilem Abu Dhabi -39 eur. Ehtivät veloittaa 3 x 39 eur, kunnes onneksi huomasin vedätyksen. Soitin kortin sulkupalveluun ja tein korttireklamaation "sopimusrikkomus"-perusteisena. Näin neuvottiin OP:sta. Rekkulan käsittely vie 1-3kk. Katsotaan jos saisin 3 x 39 eur takaisin.

• Anonyymi

Hei! Loppuiko kuitenkin veloitukset kun peruit sopimuksen? Itse huomasin heti kolmen päivän jälkeen, että oli veloitettu 39€ ja peruin heti tilauksen. Nyt olen kuitenkin huolestunu, että minua silti veloitetaan. Kun kirjoitin kokemuksestani ryhmään josta ilmoituksen löysin, kommenttini poistettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Loppuiko kuitenkin veloitukset kun peruit sopimuksen? Itse huomasin heti kolmen päivän jälkeen, että oli veloitettu 39€ ja peruin heti tilauksen. Nyt olen kuitenkin huolestunu, että minua silti veloitetaan. Kun kirjoitin kokemuksestani ryhmään josta ilmoituksen löysin, kommenttini poistettiin.

Hei, toimiko se peruutus? velotettiinko sua enään sitten?

• Anonyymi

Sama juttu.Ottetti 78 euroa.Soittin pankki.Se huijausyritus.

• Anonyymi

Minäkin maksoin 1 eur ja lähetin viestiä myyjälle mutta mitään vastausta ei tullut. Taitaa olla koko sivusto täyttä huijausta. Siellä Oma profiilini -> Etupakettini kohdassa oli linkki, jolla voi peruttaa etupakettitilauksen joten toivotaan, että se toimi!

• Anonyymi

toimiko se??

• Anonyymi

Hitto, mä menin kans maksamaan sen euron 😢

• Anonyymi

Itse menin tyhmänä ottamaan tän 3pv kokeilun 1e ja nyt tililtä lähtenyt 40e, oon ollut yhteydessä noihin, mutta en kuulema sa rahoja takaisin vaikka en tuota paskaa enää käyttäiskään, ihan huijareita koko sakki, ilmotan tosta poliisille jos ei nyt rahoja tule takasin. Muiltakin kuulema vienyt rahaa

• Anonyymi

VAROITUS! Huijaussivu! Veloittavat kortistani 39 euro. Olen tehnyt rikosilmoitus + sulkenut korttini.

• Anonyymi

aivan samalla tavalla täyutyy sulkea kortti minultakin otettiin 39e

• Anonyymi

Itse harhahdin sivustolle kun etsin kumminkin. Laitoin kattavalla miksi ja millaiseen kotiin lemmikki pääsisi. Myös kerroin minkälainen perhe ja kokemukset on lemmikeistä. Siin laitoin tuollaisia viestejä carmaan kymmenille, joillekin laitoin useampaan jertaankin kun mitään vastausta ei kuulunut. Kyselin sivuston pitäjältä mitä pitäisi tehdä jotta saisi vastauksia. Käskettiin vaan kertoa monipuolisesti mitä etsii ja millaiseen paikkaan tulee, jonka oli kyllä jo tehnytkin. He sanoivat myös että he eivät pysty caikuttamaan kenelle kukin vastaa. Ihmettelin myös että ilmoittajat eivät ole mitään tietoja saatikka aina edes nimeä.
      Tuntuu että on etupäässä huijaussivusto. Mahtaako edes oikeita myyjiä olla.
      En suosittele

• Anonyymi

Koirat on kyllä olemassa, sain vastauksia parilta. Maksoin yhdelle pennun myyjälle 600e ja pentua ei tietenkään ikinä näkynyt. V*tuttaa aika rankasti voin sanoa.. usko ihmisiin mennyt taas. Tein rikosilmoituksen asiasta, enkä varmasti ole ainoa.

• Anonyymi

Meille kävi samoin. Heillä sivut sekä instassa ja facessa. Pitäis varoittaa et saa paikan suljettua. Eläimet myytävänä pitkin suomea. Mut ei pidä paikkansa. Kaikki tiet vie naapuriin etelässä. Prkl

• Anonyymi

Vain idiootit maksaa rakeista, niitähän saa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Minulle pitäisi maksaa todella paljon että suostuisin ottamaan räkyttävän ja haisevan sontakoneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle pitäisi maksaa todella paljon että suostuisin ottamaan räkyttävän ja haisevan sontakoneen.

Hukkaputken syöttäminenkin maksaa järjettömästi ja kohta tulee isot haittaverot kuten kuuluukin.

• Anonyymi

Ilmoitin että haluan perua tilauksen ja minulla oikeus rahanpalautukseen, ei suostuneet. Ilmoitin että hoidan homman kuluttaja asiamieshen kautta vastaus "teeppä se, ne voi kertoa että olet väärässä". Siis vittu mitä asiakaspalvelua, toivottavasti kukaan ei tähän sivuu hassahda!

• Anonyymi

Mihin ilmoitit? Meillä tytär joutui huijauksen kohteeksi koiran ostosta, jota ei sitten saanutkaan.

• Anonyymi

Sivusto vaikuttaa suomalaiselta mutta loppuu ".com", yhteistietoja ei löydy etusivulta ja koskaan ei kannata laittaa mitään pankkitietoja tuntemattomaan tai epäluotettavaan sivustoon netissä. Nämä huijaukset ovat yleistyneitä ja niitä mainostetaan joka paikassa, esim selaimessa tai sähköpostissa. Itse näin ilmoituksen kissanpennuista facebookissa ja sivusto vaikutti ensisilmäyksellä ihan oikealta.

• Anonyymi

Voi helvetti, pitääkö tässä nyt kortti sitten sulkea heti ennenkuin tili tyhjenee.. pitikin olla näin tyhmä

• Anonyymi

joo kannattaa. Itse tein 1 euron oston. Tajusin minuuteissa, että on huijaussivusto. Soitin heti pankin kortin sulkupalveluun. Tämä perjantaina. Maanantaina oli lähtenyt se 39 euroa, vaikka kortti suljettu perjantaina. Pankki kertoi, että ei ollutkaan tehty estoa. Pyysi tekemään rikosilmoituksen ja reklamaation, jos haluaa saada tuota 39 euroa takaisin tai ottaa omaksi vahingoksi.
        Oma moka toki, että edes maksoi tuon euron.
        Facebookille laitoin tiedon, että on huijausta. Tuli viesti, että ei tee toimenpiteitä.
        Pankki kyllä kertoi, että on tullut ihmisille uusia veloituksia.

• Anonyymi

Tosiaan VAROKAA TÄTÄ HUIJAUSSIVUSTOA!

• Anonyymi

Kannattaa tilata koiruli Kiinasta, eivät karvaa eikä tarvitse käyttää sontimassa, ovat hiljaisia ja hyvin kypsennettyjä tai täytettyjä.

• Anonyymi

Täällä myös yksi tämän sivuston uhri. Kirjoitin todella kattavasti minkälaisen kissan haluaisin ja myyjille myös mutten ikinä saanut mitään vastausta. Ensin meni euro, sitten 14,90 ja seuraavaksi 39!!! Kortti kannattaa ihan heti sulkea ja tilata uusi, muuten tiedot jää heille ja voivat tulevaisuudessa käyttää niitä vaikka miten! Huijareita!!!!!

• Anonyymi

Kyllä, on kyllä melko taitavasti tehty tälläinen.
        Js kun katsoi tarkemmin, niin on ulkomaalaisia nimiä ylläpitäjinä fb sivuilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

On se kumma, että kun toimin ohjeiden mukaan, minulta meni euro, eikä penniäkään enempää, ja sain vielä halvalla ihanan kissanpennun ja 4ljölle lähetin, joista 3 vastasi samana päivänä. Toki vaikuttaa håmärältä sivustolta... Että en enää maksaisi euroa. Mutta itselläni, ohjeiden mukaan kun toimin, niin ei mitään ongelmia...🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Höpöhöpö, maksamalla euron, suostut siihen että ne veloittaa sun tililtä rahaa niin kauan kunnes itse joko suljet kortin, tai pankki estää maksut. Se että olet saanut jonkun kissan, jos siis et ole kyseisen huijaussivuston jyrpä, kertoo vain siitä että välillä pitää jotain antaakin huijatuille. Mutta kuukausittaista maksamista se ei lopeta.

• Anonyymi

Rahat menevät ABUDAPIIN sanoi pankista!! EI SAANUT MILLÄÄN PURETTUA MAKSUA. KORTTI MENI VAIHTOON.

• Anonyymi

Laittakaa kaikki rikosilmoitus tai vihje poliisille, jotta saadaan suljettua sivusto.

• Anonyymi

tehty ilmoitus poliisille

• Anonyymi

Asiakaspalvelu ei ole olemassa, mahdotonta ottaa johonkin yhteyttä. Instagram/facebook linkit ei ole olemassa. Profiili ei voi poista millään tavalla, mainitsevat että ainoastaan ottamalla asiakaspalveluun yhteyttä mutta kun se ei löyty mistään…
      Maksut menevät Abu Dhabissa olevalle yhtiölle, joten pitäkää omat rahat, alkää ole niin tyhmiä kun minä olin.
      Sisäinen viestintäpalvelu myyjien/ostajien välissä ei toimi, luultavasti tarkoituksella. Jos joku ei saa vastauksia ja on oikeasti kiinnostunut asiaan, pysyy enemmän päiviä/viikkoja nettisivulla tilausta peruuttamatta. Eli, yhtiö voi saada enemmän rahaa myyjiltä/ostajilta.

• Anonyymi

En ole laittanut mitään ilmoitusta, enkä edes rekisteröinyt. Minulta jo 2 kerta veloitettu 39e. Mihin otan yhteyttä että tämä sivusto ihan täysin huijausta?!

• Anonyymi

Kuinka nopeesti toi raha meni tililtä? Minäkään en yhtään viestiä ole tuolla sivustolla laittanut mutta loin profiilin enkä saa sitä poistettua mitenkään. En ole laittanut mihinkään mitään korttitietoja. Puhelinnumeron laitoin ja spostin.

• Anonyymi

Maksoin euron jotta pystyin lähettämään viestin yhdestä lemmikistä. Ei ole tullut vastausta kuten niin monelle muullekaan - luulen että ilmoitukset myös ovat tekaistuja sivustolla. Monissa on hyvin saman tapainen kirjoituskin.

Kuluttajansuoja antaa 14vrk palautusoikeuden myös verkosta ostetuille palveluille. Tästä lähtee veloitukset kortilta ilman mitään ennakkoilmoitusta, kun tarjousjakson tilannut ja korttinsa tiedot tänne antanut.

Peruin tilaukseni ja pyysin hyvitystä (samana päivänä kun maksu meni). Vastaus tuli että ei tule, lue käyttöehtomme. Linkkasin takaisin kuluttajasuojan sivut, mutta sivuston pitäjä ei ole edes Suomalainen.

Täältä ei lemmikkiä löydä, mutta rahat menee varmasti.

• Anonyymi

Ai jestas.. hyvä muuten tietää, ettei itse mene samaan ansaan! Kiitos!

• Anonyymi

Jos tähän kusetukseen on mennyt niin kannatta heti mennä kuollettamaan kortti ja tehdä rikosilmoitus. Minulta lähtenyt nytten kaksi kertaa tuo 39€ tililtä. Laitoin tälle firmalle viestiä että heillä aikaa viikko maksaa 90€ tililleni tai muuten lähtee rikosilmotus eteenpäin. Veikkaan etten rahojani koskaan tule saamaan mutta pää asia että saataisiin toi sivusto kaadettua ettei yksikään ihminen mene tohon kusetukseen!!!

• Anonyymi

Keskustelin juuri tuon asiakaspalvelun kanssa, en kuulema ole oikeassa, kun kerta kiejauduin uudellen sivulle ja otin palvelun käyttöön. Kappas kun heille ei muuten saa viestiä kuin kirjautumalla. Kai seuraavaksi on kirjoitettava rikosiloituksesta, nyt laitoin siitä, ettei heitä löydy mistään Suomen yrittäjälistasta ja kuluttajasuoja-asiamiehestä. Totesin ohimennen että taitaa olla aikamoinen liikevaihto, eikä edes y-tunnusta..

• Anonyymi

Järkyttävää!

• Anonyymi

Pelkkää kusetusta.
      Mielummin lemmikin ostaisin torista kuin tuolta.

• Anonyymi

Minä äsken tein profiilin ja sitten alettiin pyytelee tota euroa ja ihmettelin et mitä vittua😡mutta en kyllä laittanut mitään korttitietoja! Haluisin poistua koko palvelusta mutta ei onnistu! Alkaakohan multakin nyt mennä tililtä noita maksuja😡En laittanut kun sähköpostin ja puhelin numeron miten voi mennä tililtä edes jos en ilmoittanut korttitietoja🤔Auttakaa👏

• Anonyymi

En lähtis tollasesta maksamaan. Rotukoirien pennut näkyy pentulistoilta

• Anonyymi

Pankista sanottiin että kortti välittömästi vaihtoon! Imevät sieltä rahaa Abu Dhabiin niin kauan kuin pystyvät jos et tajua kuolettaa korttia

• Anonyymi

En viitti edes katsoa.

Pentulistalta näkyy pentueita. Ja kenneleistäkin voi kysyä.

• Anonyymi

Laitoin ilmoituksen pennusta, ja ostaja löytyi nopeasti. Hyvä ostaja olikin. Hyvä vaihtoehto Torille. Torilla pitää olla koirat jo tarkistettuina, kun saa laittaa sivustolle, eli nopeasti pitäisi tehdä päätökset ostajista - ei hyvä. Tänne voi pennun laittaa aiemmin. Kyselyjä tulee vähemmän, mutta ovat enempi tosissaan. Voi pidemmällä aikajänteellä etsiä koiralle kotia. Torin kautta kun laittaa, niin 20 kyselystä ehkä yhdestä tulee kaupat. Kaikkia huonoja ostajia liikkeellä myös. Epämääräisiä sussuja ja miroja, jotka on aina unelmoinut koirasta, ja nyt kun pääsivät viimein muuttamaan 16-vuotiaina omaan yksiöön ammattikoulun lähelle, on ison paimenkoiran hankkiminen tullut ajankohtaiseksi. Juu ei kiitos!

• Anonyymi

Älkää missään nimessä ottako tosissaan tuota sivustoa. Pelkkä huijaus sivusto. Nytkin oli Shiz Zhu pentuja myynnissä 500€! Kuvahaulla koirat on olleet joskus myynnissä Ontariossa Kanadassa.

• Anonyymi

Tämä sivu on huijaus ja jos maksat niin sä et pysty edes peruuttamaan , ja mielummin menisin elainmaa.fi
      Se on suomalainen ja turvallinen

• Anonyymi

Nostetaan taas, jotta ei ihmiset maksaisi. Mun kriittiset kommentit poistettu sivuilta. Ovat jälleen aktivoituneet facessa. Eli huijaussivusto kuten näistä kommenteista näkee. Onneksi en maksanut.

• Anonyymi

Tein käyttäjän mutta en saa sitä poistettua, sähköposti ei mene perille! En laittanut muun kun sähköpostin ja numeron, pitääkö silti kortti sulkea? APUA!!

• Anonyymi

Sivusto kaatunut/poistettu? Minulle tuli sähköpostiin viestiä "poiston vahvistus" ja kun yritän mennä sivustolle tulee error

• Anonyymi

Maksoin tuon 1 euron ja sivustolta sanottiin, että voi sen sopimunsen perua 24 tunnin päästä. Peruin sen ja sähköpostiin tuli vahvistuskin peruuttamisesta ja ettei minulta enään veloiteta rahaa. Eihän se raha nyt lähde minulta enään?!? Pelottaa nyt kun luin näitä tarinoita!!

• Anonyymi

Menin kanssa tähän lankaan ja yritin maksaa sitä kusista euroa tänään mutta minulla luki että” korttiani ei hyväksyä, valitse toinen kortti”
      Joten olenko nyt silti vaarassa että tämä rahan vienti tapahtuu?

• Anonyymi

Juu olet, onhan niillä nyt kaikki korttisi tiedot. Kannattaa soittaa luottokortin myöntäneeseen yhtiöön ja kertoa tapauksesta, varmistavat asian siinä yhteydessä. Voit myös seurata ostoksia ja heti tuntemattoman ostoksen yhteydessä reklamoida luottokorttiyhtiöön, joissakin tapauksissa voi olla ettei kyseistä summaa tarvitse lopulta maksaa ja luultavasti luottokorttiyhtiö katkaisee laskuttajalta ns. piuhat.

• Anonyymi

rikollista toimintaa, käyttävät korttia laittomasti vaikka 1 e sai käyttää kolme kertaa. varokaa ihmiset laittamast

• Anonyymi

Maksoin sen 1 euron ja pääsin lähettämään kissan myyjäille viesteja ja näkemään puhelin numoerita. Mutta ei kaikilla ole lisattuu puhelin numeroa ja ei kaikki vastaa viestille. Vain yksi huijari oli tosi nopea vastamaan ja haluas heti siirtyä keslustelu sähkopostiin. Myynti mainoksessa oli kissan asupaikka Turku, mutta sähköpostissa myyjä kertoi että asuu Gotlannissa Ruotsissa. Ihmettelin tätä, mutta vastasin silti kaikkille kysymyksille. Vielä kävi ilmi, että kissan syntymä aika kirjessa oli erilainen kuin myynti mainoksessa. Myyjä oli tosi "huolissa" kissasta, että oli valmis antamaan siperialaisen rotukissan ilmaiseksi (koska "oli menossa työhön toisen maahaan pian ja kissa Xena ei voi otta mukaan"), kysyi vain kissan matkustuskulut 150 e ja se tulisi maksaa henkilölle kuka tuo kissan minulle kotiin. Taas ihmettelin asia. Onneksi ei annut hänelle tarkaa kotiosoiteeta ja tutkin vähän googlesta asia ja peruin diilin. Kävi ilmi että sama mainos juttu ja kissan nimäkin on käytetty useita kerta aiemminki Lemmikin sivulla, ero oli vain kuvissa. Menin vielä Lemmikin sivulle ja löysin sieltä toisen mainoksen missä oli copy-paste sama juttu mitä oli sen kissalla (Xena, siperialainen), myynissä oli nyt vain Bengali kissa nimellä Hoky ja syntymäaika oli toinen. Googlessa kävi ilmi että "Hoky" on myös ollut myynissä eri kuvilla.
      Miten siten toimi huijaus? 2 vaihtoehtoa tuli mieleen. 1 = huijari haluaa ostajan tarkoja yhteystietoja käytääksen uuta huijausta. 2 = rahan petos. Ei se 150 euroinen lentolippu, epäilen että huijataan sitten kuin kissa on ns saavunnut "Suomeen" ja nyt täytyy maksaa tulli tms maksut.
      Voi olla että yksi huijari käyttää erilaisia käytyäjänimeja, koska vielä huomasin Lemmikin sivulla, että kaksi kissa on myynissä copy-paste mainos, eri kuvat, eri asupaikat Suomessa, mutta sama puhelinnumoro. Vielä muitakin outoja asioita löysin Lemmikin sivulta.
      Ja vaikka Lemmikin sivulla löytyy huijausta, ei kaikki ole huijarit. Olen aiemmin saannut Lemmikin sivun kautta kissat vastuulliselta myyjältä.
      ...
      ....

Kiinnostuin Xenasta,
      https://uusilemmikki.com/kissat/xena-sopo-siperiankissa-jolla-on-siniset-silmat?_gl=1*1rbh71v*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI5a-JsfLCiQMVIwqiAx3HiSJ6EAAYASAAEgIUovD_BwE
      ...

Näy että Hoky'lla ja Xena'lla on ihan sama luonnos...
      Hoky mainos nyt poistettuu...

Hoky, söpö naaras Bengalin kissa.
      Hoky on nimeni. Olen iloinen ja suloinen naaraskissa, syntynyt 21.8.2023, täysin terve, etsii uutta kotiani.
      Rakastan lapsia, olen aina täynnä energiaa, en malta odottaa, että minusta tulee paras ystäväsi. Pelaa, juokse ja halaa yhdessä.
      Halailu on itse asiassa suosikkiharrastukseni. Kiinnitä minuun vähän huomiota, niin minusta tulee suurin pehmustettu eläin, jonka olet koskaan nähnyt.
      Muutama asia on hyvä pitää mielessä: tulen hyvin toimeen koirien ja kissojen kanssa. Joten jos sinulla on kissa tai koira, olen paras kumppani perheellesi.
      Olen ihana ja en malta odottaa löytäväni uuden kodin, jossa saan paljon rakkautta ja huomiota. Jos etsit uskollista ja rakastavaa kissaa, joka tulee hyvin toimeen lasten kanssa, olen täydellinen valinta sinulle!

• Anonyymi

Säpö Hoky vielä saatavilla Lemmiki sivulla
        Yksi huijari kenellä monta käyttäjätilijä?

https://uusilemmikki.com/kissat/hoky-sopo-naaras-bengalin-kissa?_gl=1*qt2g3l*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI5a-JsfLCiQMVIwqiAx3HiSJ6EAAYASAAEgIUovD_BwE
        .
        Xena, söpö siperiankissa, jolla on siniset silmät.
        Copy-paste Xenasta...

Xena on nimeni. Olen iloinen ja suloinen naaraspentu, syntynyt 18.6.2023, täysin terve, etsii uutta kotiani.
        Rakastan lapsia, olen aina täynnä energiaa, en malta odottaa, että minusta tulee paras ystäväsi. Pelaa, juokse ja halaa yhdessä.
        Halailu on itse asiassa suosikkiharrastukseni. Kiinnitä minuun vähän huomiota, niin minusta tulee suurin pehmustettu eläin, jonka olet koskaan nähnyt.
        Muutama asia on hyvä pitää mielessä: tulen hyvin toimeen koirien ja kissojen kanssa. Joten jos sinulla on kissa tai koira, olen paras kumppani perheellesi.
        Olen ihana ja en malta odottaa löytäväni uuden kodin, jossa saan paljon rakkautta ja huomiota. Jos etsit uskollista ja rakastavaa kissaa, joka tulee hyvin toimeen lasten kanssa, olen täydellinen valinta sinulle!

• Anonyymi

Sama 1€ maksu ja tein lopetus pyynnön. No ei vastausta. Kas kummaan rahat hävisi tililtä. Ja ilmoitettiin että paketti peruttu. Tuolla on esim papukaijoja 300-350€ hintaista. Laitonta papukaija kauppaa. Noita lintujakaan et ikinä saa vaikka maksat.

• Anonyymi

Sama 1€ maksun jälkeen ajoissa laitoin lopetus ilmoituksen. Silti nappasi 39€ pakote maksun. Tuolla papukaijoja 300-350€ hintaista. Laitonta papukaija kauppaa. Noita lintujakaan et ikinä saa vaikka maksat. Pistin viestiä sinne että sivustosta teen ilmiannon laittomasta toiminnasta.

• Anonyymi

Elainmaa.fi paras paikka

• Anonyymi

Elainmaa.fi on paras paikka suomalainen sivu❤️

• Anonyymi

Minä laitoin sivulle koiranpennun myyntiin. Näkyy, että postilaatikkoon olisi tullut viesti. En saa sitä auki. Asiakaspalvelusta ilmoittivat kysyessäni, että ei sinulle ole tullut viestiä, miksi luulet niin? No kyllä vaan on, koska viestissä on lukemattoman viestin merkki! Onneksi ostaja tajusi soittaa myös ja näin tavoitimme toisemme.

• Anonyymi

Siis mää ostin sen euron jutun pari kertaa ja löysin sieltä mun nykysen kissan, koska ilmoittaja oli laittanut koko nimensä joten laitoin facebookissa sitten viestiä:) nyt 5kk vanha pentu ja voi hyvin. Mutta en enään tosiaan maksaisi.

• Anonyymi

Nostetaan aihe ylös, koska sivusto on vielä netissä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe