Uusilemmikki.com

Anonyymi-ap

Kokemuksia palstasta?

Jotta voit ottaa yhteyttä myyjään on ostettava joku maksupaketti?!

"Etupaketti maksaa vain 1 EUR ensimmäisten 3 päivän ajan, minkä jälkeen tilaus uusitaan 39 EUR hinnalla 4. viikolla, joka vähennetään automaattisesti, kunnes peruutat tilauksen. Voit peruuttaa tilauksen 24 tunnin kuluttua oston päättymisestä, ja se voidaan tehdä tilisi asetuksista (klikkaa "Oma profiili" ja sitten "Oma etupakettini"). Huomaa, että voit saada Intro-tarjouksen vain kerran."

Kunnon kusetusta. Eli koiranomistajat huomio, jotka laitatte sinne ilmoituksia, niin kukaan ei teiltä varmaan osta koiraa.

23

3071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ite olin nii idiootti et menin ostaa ton euron jutun et voin soittaa myyjälle… no toi paskaha vei mun loput rahat sitte ..

    • Anonyymi

      Tää on kyllä oikeasti täyttä kusetusta koko sivu! Olen kaksi kertaa erehtynyt maksamaan sen euron ja nyt huomasin et joka kuukausi lähtee yli 9 euroo kortilta! Oon yrittänyt katkaista maksua jo useamman kerran, mutta silti veloitukset lähtee ja en edes pääse viestejä lukemaan ilman et hyväksyisi jonkun 38€ kk paketin. Älkää vaan maksaako edes sitä euroa. Ja yhteenkään viestiin, mitä sivun kautta laitoin, ei tullut vastausta. Liekkö koko eläimiä olemassakaan

      • Anonyymi

        Minä kans erehdyin maksamaan kuinka voi perua tilauksen


    • Anonyymi

      Nosto ylös ajankohtaiseksi ja muita kokemuksia laittakaa alle, jotta saadaan ihmiset pois sivustosta

    • Anonyymi

      Kahdesti on maksettu euro ja yritetty saada kontaktia myyjään. Mitään vastausta ei ole tullut, eikä asiakaspalvelu vastaa mitään. Lähettivät asiakaspalvelusta sähköpostiin "lipun" jonka piti sisältää asiakaspalvelun vastaus. Mutta linkki johtaa palvelimelle jota ei ole olemassa.

      • Anonyymi

        Laita kortin saldoraja nollaan jos tiedät veloituspäivän, eiköhän tilaus katkea?


    • Anonyymi

      Tiliotteella luki Uusilem Abu Dhabi -39 eur. Ehtivät veloittaa 3 x 39 eur, kunnes onneksi huomasin vedätyksen. Soitin kortin sulkupalveluun ja tein korttireklamaation "sopimusrikkomus"-perusteisena. Näin neuvottiin OP:sta. Rekkulan käsittely vie 1-3kk. Katsotaan jos saisin 3 x 39 eur takaisin.

      • Anonyymi

        Hei! Loppuiko kuitenkin veloitukset kun peruit sopimuksen? Itse huomasin heti kolmen päivän jälkeen, että oli veloitettu 39€ ja peruin heti tilauksen. Nyt olen kuitenkin huolestunu, että minua silti veloitetaan. Kun kirjoitin kokemuksestani ryhmään josta ilmoituksen löysin, kommenttini poistettiin.


    • Anonyymi

      Minäkin maksoin 1 eur ja lähetin viestiä myyjälle mutta mitään vastausta ei tullut. Taitaa olla koko sivusto täyttä huijausta. Siellä Oma profiilini -> Etupakettini kohdassa oli linkki, jolla voi peruttaa etupakettitilauksen joten toivotaan, että se toimi!

    • Anonyymi

      Hitto, mä menin kans maksamaan sen euron 😢

    • Anonyymi

      Itse menin tyhmänä ottamaan tän 3pv kokeilun 1e ja nyt tililtä lähtenyt 40e, oon ollut yhteydessä noihin, mutta en kuulema sa rahoja takaisin vaikka en tuota paskaa enää käyttäiskään, ihan huijareita koko sakki, ilmotan tosta poliisille jos ei nyt rahoja tule takasin. Muiltakin kuulema vienyt rahaa

    • Anonyymi

      Rakin tilalle vaikka kissa.

      Joe ei muu paskominen riitä niin saastuttavat kaivotkin. Tämäkin kiteeläinen naapureiden kaivon saastuttaja rakkihullu mikä suuttui aiheellisesta huomautuksesta.

      "Kiteellä naapurien juomaveden ulosteella saastuttanut nainen tuomittiin ehdottomaan vankeuteen
      Pohjois-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi torstaina ehdottomaan vankeuteen naisen, joka oli oikeuden mukaan saastuttanut vesikaivon ihmisen ulosteella ja sinilevää sisältäneellä järvivedellä.

      Kaivoa käytettiin juomaveden ottoon, ja 12 ihmistä altistui saastuneelle vedelle. Heistä suurin osa sairastui ja sai vatsaoireita. Joukossa oli raskaana ollut nainen ja hänen myöhemmin syntynyt lapsensa, joka myös kärsi vatsaoireista.
      Kyse oli tapahtumista Kiteellä heinäkuussa 2018. Kaivo oli naisen kahden naapurikiinteistön käytössä.

      Oikeus katsoi, että naisella oli myös motiivi kaivon sotkemiseen. Naiselle oli aiemmin huomautettu vauhkoontuneen koiran kanssa liikkumisesta ja pyydetty häntä siirtymään kauemmas naapurikiinteistöstä.
      Käräjäoikeus tuomitsi Liisi Anja Marianne Aron, 65, terveyden vaarantamisesta kahden vuoden ja kahden kuukauden vankeuteen. Rangaistusta lyhennettiin puolella vuodella oikeudenkäynnin viivästymisen vuoksi.
      Oikeus määräsi Aron maksamaan kullekin rikoksen uhrille kärsimyskorvausta tuhat euroa. Myös kivusta, särystä ja tilapäisestä haitasta tuomittiin erisuuruisia korvauksia."
      https://www.karjalainen.fi/maakunta/qhogv8bgos

      Laittoikohan rakkinsa paskaa kaivoon vai omaansa, täyshullu joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Siis ihan itse suoraan paskanti naapurien kaivoon.
        On se ollut näky kun kaivolla on paskaa puhkunut.
        Kaiken lisäksi oli sairas ja vettä nauttineet sairastuivat cryptosporidiumiin.
        Pitkittyneen oikeuden käynnin johdosta syyteoikeus vahingonteon osalta vanheni ja paskantaja ei outunut korvaamaan kepposestaan aiheutuneita vahinkoja.


    • Anonyymi

      VAROITUS! Huijaussivu! Veloittavat kortistani 39 euro. Olen tehnyt rikosilmoitus + sulkenut korttini.

    • Anonyymi

      Itse harhahdin sivustolle kun etsin kumminkin. Laitoin kattavalla miksi ja millaiseen kotiin lemmikki pääsisi. Myös kerroin minkälainen perhe ja kokemukset on lemmikeistä. Siin laitoin tuollaisia viestejä carmaan kymmenille, joillekin laitoin useampaan jertaankin kun mitään vastausta ei kuulunut. Kyselin sivuston pitäjältä mitä pitäisi tehdä jotta saisi vastauksia. Käskettiin vaan kertoa monipuolisesti mitä etsii ja millaiseen paikkaan tulee, jonka oli kyllä jo tehnytkin. He sanoivat myös että he eivät pysty caikuttamaan kenelle kukin vastaa. Ihmettelin myös että ilmoittajat eivät ole mitään tietoja saatikka aina edes nimeä.
      Tuntuu että on etupäässä huijaussivusto. Mahtaako edes oikeita myyjiä olla.
      En suosittele

    • Anonyymi

      Koirat on kyllä olemassa, sain vastauksia parilta. Maksoin yhdelle pennun myyjälle 600e ja pentua ei tietenkään ikinä näkynyt. V*tuttaa aika rankasti voin sanoa.. usko ihmisiin mennyt taas. Tein rikosilmoituksen asiasta, enkä varmasti ole ainoa.

    • Anonyymi

      Vain idiootit maksaa rakeista, niitähän saa ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Minulle pitäisi maksaa todella paljon että suostuisin ottamaan räkyttävän ja haisevan sontakoneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle pitäisi maksaa todella paljon että suostuisin ottamaan räkyttävän ja haisevan sontakoneen.

        Hukkaputken syöttäminenkin maksaa järjettömästi ja kohta tulee isot haittaverot kuten kuuluukin.


    • Anonyymi

      Ilmoitin että haluan perua tilauksen ja minulla oikeus rahanpalautukseen, ei suostuneet. Ilmoitin että hoidan homman kuluttaja asiamieshen kautta vastaus "teeppä se, ne voi kertoa että olet väärässä". Siis vittu mitä asiakaspalvelua, toivottavasti kukaan ei tähän sivuu hassahda!

    • Anonyymi

      Sivusto vaikuttaa suomalaiselta mutta loppuu ".com", yhteistietoja ei löydy etusivulta ja koskaan ei kannata laittaa mitään pankkitietoja tuntemattomaan tai epäluotettavaan sivustoon netissä. Nämä huijaukset ovat yleistyneitä ja niitä mainostetaan joka paikassa, esim selaimessa tai sähköpostissa. Itse näin ilmoituksen kissanpennuista facebookissa ja sivusto vaikutti ensisilmäyksellä ihan oikealta.

    • Anonyymi

      Voi helvetti, pitääkö tässä nyt kortti sitten sulkea heti ennenkuin tili tyhjenee.. pitikin olla näin tyhmä

    • Anonyymi

      Tosiaan VAROKAA TÄTÄ HUIJAUSSIVUSTOA!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe