Mitäs muut ajattelee koirahoitoloista?
Täällä yksi eroahdistunut koiran omistaja pohtii raaskiiko jättää koiraa koirahoitolaan viikoksi. Koira siis ei kärsi eroahdistuksesta, mutta minulla omistajalla ahdistaa. Kun järjellä miettii niin luulen, että koiralle tämä ei olisi niin iso ongelma ja oikeastaan varmaan paras ratkaisu mitä tällä kertaa oon tilanteeseen keksinyt. Mutta jostakin syystä itsellä on hirveän vaikeeta tämän ajatuksen kanssa. Huolettaa kokeeko se itsensä yksinäiseksi hoidon aikana ja stressaantuuko se.
Koirani on aika reipas ja itsenäinen, eikä sillä ole yksinolon kanssa ongelmia kotona.
Koira on tänään tutustumiskäynnillä hoitolassa ja vien sen sinne vielä toisenkin kerran tutustumiskäynnille ennekuin mulla olisi edessä viikon matka minne se ei voi lähteä mukaan. Hoitolan omistaja on alalle koulutettu ihminen ja hoitola vaikuttaa todella siistiltä ja turvalliselta. Hoitoon kuuluu kolme lenkitystä ja lisäpalveluitakin oli saatavilla. Muun ajan se varmaan joutuu aika pitkälti olemaan itsekseen hoitohuoneessaan. Heillä ei onneksi ollut paha ruuhka-aika, joten juteltiin, että koirani voi välillä tulla toimistoon kaveriksi hengailemaan työntekijöiden kanssa yms.
Yleensä koirani on ollut hoidossa tutuillani tai sukulaisilla, mutta valitettavasti nämä vaihtoehdot eivät ole tällä kertaa käytettävissä. Ja turvallisemmalta tuntuu antaa koirani hoitolaan jossa on ammattitaitoinen henkilökunta, kuin etsiä joku random tyyppi facebooksita. Ja ei millään pahalla facebookin randomeille, heissäkin varmasti on hyviä hoitajia ja itsekkin varmaan etsin jonkun dogsitterin tulevaisuutta varten. Mutta tällä kertaa aikataulu tuntuu sellaiselta, etten ehtisi tutustua ja todeta ketään randomia luotettavaksi viikon mittaiseen hoitojaksoon.
Jotenkin järki sanoo, että ei se koira mene tästä rikki, mutta itsestäni tuntuu hirvittävältä. Voiko se sittenkin mennä rikki ja traumatisoitua? Onko hyviä kokemuksia hoitoloista? Kauhutarinoita en ehkä sittenkään tarvitse, niitä löytyi jo googlaamalla.
Jotenki ehkä olen muutenki ylihuolehtivainen koirastani. Hän on vaan parasystäväni ja haluan että hänellä on kaikki hyvin elämässään.
Omistajan eroahdistus - koira hoidossa koirahoitolassa ja koiran yksinolo
Anonyymi-ap
1
344
Vastaukset
- Anonyymi
Omistaja pakkopaitaan ja koira hoitolaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829