Alkunumeroista 040 923........ Ja 045 775..... Loppu aina eri. Onko ihminen noin sairas, että täytyy soitella jatkuvasti.
Jokapäiväistä häirintää!!
3
243
Vastaukset
- Anonyymi
Laitapa googleen hakuun nuo numerot......on luultavasti puhelinmyyjien numeroita jos jatkuvasti soittelee. Voihan se myös olla niinkin että joku näppäilly väärän numeron kun jollekin yrittää soittaa. Parhaiten kyllä selviää kun kerran vastaa ja jos joku myyjä niin sanoo vaan ei kiitos ja sulkee.
Minä jätin kerran vastaamatta ja viimein kun jo pommitus vaan jatkui niin soittaja olikin näppäillyt yhden numeron väärin. Tuollsiaset kanttaa melkein suorilta estää.
- Anonyymi
Lehtimyyjiä luulisin. Laita suoramarkkinointiesto niin parin kuukauden päästä loppuu soitot. Numero löytyy netistä ja on ilmainen palvelu, pitää vaan muistaa 3 vuoden välein uusia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346