Minkälainen päivä sinulla?

Anonyymi-ap

Pasasilta lähinnä kysyn, millanen päivä sulla tiedossa? Vaimo edelleen viemässä koiria jo toista kuukautta? Minä vien beibeni Bangkokiin hyvään hotelliin, josta olen ostanut hänelle jo kuumakivihieronnat ja muut kylpyläpalvelut. Hän pääsee lillumaan huoneessamme jakuzziin, johon tarjoilen hänelle shampanjaa ja mansikoita, ehkä vähän parruakin. Lauantaina mennään shoppailemaan ja sunnuntai ollaan vaan, käydään ehkä jokilaivalla. https://aijaa.com/LGDoDW
Tuollainen huone tuli varattua näköalalla. Läävä?
Pattayan huoneisto jää tyhjilleen siksi aikaa.

Tätä varten tehdään töitä. Rahan takii ja sillä rahalla sitten tehdään kivoja asioita. Voi tehdä muutakin kuin vaan olla ja syödä leipää.
Toivotan miellyttävää oleskelupäivää Pasasille!

Sairaspohkeinen mies

8

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aimo ei tullutkaan eilen vielä kotiin katsomaan telkkaria, koska koira oli joulun aikoihin kauppa matkalla jäänyt jumiin marketin pihaan koira häkkiin hihnastaan ja ne on sitä koettaneet siellä irrottaa. Ehdotin että irrottaisivat kaula pannan niin aimo sanoi ettei kallista pantaa lähdetä nyt rikkomaan. Saattaa olla että ehdin lähteä hesaan ennenku aimo sieltä kotiin kerkiää ala kertaan kattomaan telkkaria. Minä olen ylä kerrassa katsomassa telkkaria. Ala kerrasta ei kuulu kolinaa ainakaan vielä.
      Olen ollut Bagnokissa monasti... mulla on siellä gondossa nana... parikin... ostin erin omaisen kännykän viimeksi sieltä Xulami tao joku sellanen... 800 dollaria... saa uskomattoman hyväi kuvia kun se pakkaa ne ihan pikkusiksi....

    • Anonyymi

      varastit sitten kuvan netistä ?

      • Anonyymi

        Ei vaan otin kuvakaappauksen hotellivarauksen yhteydessä hotellin sivulta.
        Katsos kun etukäteen ei voi ottaa kuvaa paikanpäältä, vasta 14.00. pääsee kirjautumaan huoneeseen ja olemme vielä Pattayalla, vasta lähdössä kohti Bangkokia.
        Autovuokraamon piti tuoda ysiltä uusi auto, mutta toivat vasta äsken. Vaihdettiin isompaan. Nyt oli taas valinnanvaraa, pyhinä ei ollut.
        Mutta älä pelkää, laitan sinulle paikanpäältä kyllä kuvia ja vain siksi koska tiedän että sinua vituttaa ne kuvat aivan suunnattomasti siellä yksinään netissä runkatessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan otin kuvakaappauksen hotellivarauksen yhteydessä hotellin sivulta.
        Katsos kun etukäteen ei voi ottaa kuvaa paikanpäältä, vasta 14.00. pääsee kirjautumaan huoneeseen ja olemme vielä Pattayalla, vasta lähdössä kohti Bangkokia.
        Autovuokraamon piti tuoda ysiltä uusi auto, mutta toivat vasta äsken. Vaihdettiin isompaan. Nyt oli taas valinnanvaraa, pyhinä ei ollut.
        Mutta älä pelkää, laitan sinulle paikanpäältä kyllä kuvia ja vain siksi koska tiedän että sinua vituttaa ne kuvat aivan suunnattomasti siellä yksinään netissä runkatessasi.

        Niin siis varastit netistå.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis varastit netistå.

        Pasanen. Mainoskuvia saa vapaasti mainostaa. Kuva ei ole sen kummempi kuin linkkikään hotellin sivustolle. Sinulle iski nyt useita kateuksia kerralla Pohjemiestä kohtaan.
        Hotellikateus, autokateus, naiskateus, Pattayakateus, Bangkok-kateus, terveyskateus, rahakateus, ajokorttikateus, matkailukateus ja varmaan myös erektiokateus, sillä uskoisin kuvasta päätellen Pohjemiehen olevan viriili heteromies, joka vielä tykkää siitä putkenpätkästä josta sinä et tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen. Mainoskuvia saa vapaasti mainostaa. Kuva ei ole sen kummempi kuin linkkikään hotellin sivustolle. Sinulle iski nyt useita kateuksia kerralla Pohjemiestä kohtaan.
        Hotellikateus, autokateus, naiskateus, Pattayakateus, Bangkok-kateus, terveyskateus, rahakateus, ajokorttikateus, matkailukateus ja varmaan myös erektiokateus, sillä uskoisin kuvasta päätellen Pohjemiehen olevan viriili heteromies, joka vielä tykkää siitä putkenpätkästä josta sinä et tykkää.

        Miksi pitäisi mainostaa, eihän toisen kuvia saa julkaista ilman kuvaajan lupaa, tai ainakaan ilman että kerrotaan että kuva on varastettu, ja paikka mistä se on varastettu, näin lukee nettietiketissä, luulenpa että on myös paikkakunta kateus, pattayan savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi mainostaa, eihän toisen kuvia saa julkaista ilman kuvaajan lupaa, tai ainakaan ilman että kerrotaan että kuva on varastettu, ja paikka mistä se on varastettu, näin lukee nettietiketissä, luulenpa että on myös paikkakunta kateus, pattayan savossa.

        Ei ole olemassa asiaa josta et olisi katkera ja kateellinen.

        Viimeisimpiä villejä ehdotuksiasi oli että yli 3 viikkoa Suomesta matkalla oleville pitäisi lätkäistä vero ja maastapoistumiskielto.

        Olet kadehtinut työttömyyskorvauksen saajia, maataloustukiaisten saajia, asumistukien saajia, kelakorvauksia saavia, työssäkäyviä, yrittäjiä, ravintoloitsijoita, niitä joilla on auto, talo, lapsia, vaimo, koira, kaukoputki, ravintolaruokaa, hotelliyöpymisiä jne.

        Olet jopa kadehtinut postuumisti kuolleita, jos heillä oli mielestäsi kadehdittava elämä ja sitten olet todennut että "siitäs sai ei saanut rahojaan mukaan hahhahahahhah"

        Isien suhteita lapsiin kadehdit sairaalloisesti myös, koska itsestäsi ei koskaa ole saanut kukaan isää. Juoppo punkero pyörinyt nurkissa murisemassa niin että lapset oppivat pelkäämään jo pienenä miehiä.

        Vaimoasikin olet riepotellut, sen näkee naamasta ja varmaankin tukka lähtenyt tupoittain kun ei saa sitä lippalakkia pois päästään. Siinä on oikein miehinen aviomies joka vaimoltaan repii karvatkin päästä.

        Ei tarvi varmaankaan odotella takaisin.

        2010


    • Anonyymi

      Katsotaas minkä arvosanan saa halvasta katuruoasta mieheltä jolla on kokemusta ala-cartesta ja possoista https://aijaa.com/S5ZLQ0 Luut hän löytää tuosta varmasti, mutta mitä muuta hän siitä löytää? Myrkkyä vai koiranruokaa? Kysyykö onko rahat loppu kun syö katuruokaa? Mainitseeko sbugeksi kun bissetölkki näkyy? Olenko laiska kun ostin valmiiksi kuorittuja hedelmiä? Juntti kenties?

      Leikki sikseen, oli törkeän hyvä salaatti, ehkä paras minkä olen saanut koskaan. Herrat tietää mistä salaatista on kyse. Ruokaisa ja kaikki maut esillä. Pyysin salaattiin vain yhden chilin, niin ei mennyt överituliseksi. Salaatti 60 THB, Grillattu kana 120 THB, hedelmät 40 THB ja en todellakaan ala kuorimaan kämpillä huonolla keittiöveitsellä ananasta. Se on sairaalareissu. Mangoille tein niin että annoin olla pikkusen aikaa pakastimessa ja sitten vedin juustohöylällä kuoren pois.
      Järsin sitten sen siitä kiven ympäriltä kuin pikku orava.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe