puoli viideltä aamulla että minä rakastan sitä miestä.
Eikä olla tänä vuonna vielä nähty. Miten se aika juokseekaan nopeaan.
Rakastan sinua!
Sellainen tärkeä ilmoitus tänne
20
382
Vastaukset
- Anonyymi
Älä höpise. Ei ketään voi rakastaa ellei ole ees tavannut. Se on korkeintaan pikku ihastumista sillon
- Anonyymi
Olen tavannut monta kertaa. Rakastan sitä miestä. Mitä sinä hölömöläinen höpiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tavannut monta kertaa. Rakastan sitä miestä. Mitä sinä hölömöläinen höpiset?
Miksi mies kirjoitat itsestäsi passiivimuodossa onko tarkoitus olla huolettoman oloinen tms?🤔
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Täältä hän tuskin tietää ketä miestä tarkoitat vaikka kirjoituksesi huomaisikin mu onnea sulle neulan etsimiseen heinäsuovasta uskaltasin väittää että näin et sitä neulaa ainakaan löydä ja hyvä jos edes sitä heinäsuopaa mu onnea
- Anonyymi
Mäkin rakastan yhtä naista enkä oo myöskän nähny tänä vuonna viimeks joulukuun alussa ❤️
- Anonyymi
Me nähtiin miehen kanssa aika lopussa 🧡Rakastan sitä miestä.
Hei, kiitos ihanasta visetistä 🥰 ikävä on valtava 😭 kaipaus suunnatos 😢 olisitpa kanssani rakastan sinua oot aina mielessäni 🤗 ehkä joskus näemme irl. oikein siunattua viikonloppua sulle ystäväin 😇
- Anonyymi
Kuules Antti mene troIIaamaan muualle. Ihmisillä kun on ihan oikea ikävä täällä.
- Anonyymi
Hauskaa herätä yöllä miettii ihmistä jota rakastaa. Niin kävi mullekki viime yönä.. Toisin me nähdään usein.
- Anonyymi
Ei mekään hirveän harvoin nähdä. Tätä vuotta kun on kulunut vasta 12 päivää. En lukenut noita sekavimpia ollenkaan.
- Anonyymi
Kaikki kommentit ennen tätä puoltapäivää oli sivusta. Huomaa että jollain ollut joku kohtaus päällä, ei noista ymmärrä mitään. Siivotkaahan s24 vähän.
- Anonyymi
Rakastan sitä miestä tänäänkin. Vielä enemmän kuin eilen. Älkää välittäkö noista höpisijöistä. Ne voi ohittaa vaan. Rakastan sitä miestä. Ihana 🧡 Ollaan nähty ja silmiinkin sukellettu joskus. Ihana se on 💛 ap
- Anonyymi
Kirjoittelua itsestäsi voisi mies kuvailla mm munch- tyyppiseksi (hätä)huudoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelua itsestäsi voisi mies kuvailla mm munch- tyyppiseksi (hätä)huudoksi
Niin sinunkin setä. Aika huolestuttavalta vaikuttaa tuo touhusi.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171