Ennen pystyi selkeästi tältä palstalta näkemään koska on koulujen loma-aika, nykyään se on täysin mahdotonta. Mitä on tapahtunut?
Koulujen lomat
21
304
Vastaukset
- Anonyymi
Johtunee siitä että ne jotka joitan vuosia sitten trollasivat vapaa ajallaan palstalla on nyt koulunsa käyneet ja ovat nyt jouten kun jatkokoulutuspaikkaa ei ole löytynyt, eipä ihmetytyä.
- Anonyymi
KUOLEMA NATZEILLE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUOLEMA NATZEILLE
Putler on natsi!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tämä on sääntöjenvastainen viesti.
- Anonyymi
KUOPION TROLLITEHTAAN AVAUS!
- Anonyymi
Kummasti poistuu viestejä, mutta nuo älyttömät Ukraina viestit pysyvät. Katsotaan kuinka kauan tämä pysyy.
- Anonyymi
Koska ne on asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne on asiaa!
Eivät ole asiaa vaan provosoivia juttuja! Varmaan jonkun venäjämielisen paskan kirjoittamia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole asiaa vaan provosoivia juttuja! Varmaan jonkun venäjämielisen paskan kirjoittamia!
Mistä tollaista päättelet! Mutta olen lukenut Ukrainan historian. Ukraina aiheyttaisi EU:ssa ja Natossa vaan jatkuvia ongelmia. Ukraina ei ole demokratia. On kansamurhaan osallistumista lähettää sinne aseita, Zele on Natsi ja huumebaroni. Tukirahojen kavaltaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tollaista päättelet! Mutta olen lukenut Ukrainan historian. Ukraina aiheyttaisi EU:ssa ja Natossa vaan jatkuvia ongelmia. Ukraina ei ole demokratia. On kansamurhaan osallistumista lähettää sinne aseita, Zele on Natsi ja huumebaroni. Tukirahojen kavaltaja.
Sinä olet se sama trolli, joka koko ajan hehkuttaa chromebookia, linkuroita ja putleria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne on asiaa!
Millä tavalla asia liittyy tietotekniikkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se sama trolli, joka koko ajan hehkuttaa chromebookia, linkuroita ja putleria.
Miten linux muka liittyy tuohon trollaukseen, ei mitenkään eikä se ole mikään v-tun linkura vaan Linux!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTLER ON ITSE NATSI! Ja käyttää denatsifikaatiota tekosyynä tuhota Ukraina! Todellinen syy on se että Putler haluaa koota vanhan neuvostoliiton takaisin, alueineen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTLER ON ITSE NATSI! Ja käyttää denatsifikaatiota tekosyynä tuhota Ukraina! Todellinen syy on se että Putler haluaa koota vanhan neuvostoliiton takaisin, alueineen!
Putler haluaa pikemminkin koota äärioikeistodiktatuurin, jossa köyhät pistetään kyykkyyn.
- Anonyymi
venäjä on paska maa.
- Anonyymi
Öööömmmmm jonnet siirtyi älypuhelin kauteen...,,,???
- Anonyymi
Nyt on hihhulillä taas hurja postaustahti, ei liene kellekään epäselvää kenellä, no sanotaan sitten, linuxhihhulla.
- Anonyymi
Oletko mieleltäsi sairas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mieleltäsi sairas?
Joo, sen takia linuxia käytänkin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146