Koulujen lomat

Anonyymi-ap

Ennen pystyi selkeästi tältä palstalta näkemään koska on koulujen loma-aika, nykyään se on täysin mahdotonta. Mitä on tapahtunut?

21

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtunee siitä että ne jotka joitan vuosia sitten trollasivat vapaa ajallaan palstalla on nyt koulunsa käyneet ja ovat nyt jouten kun jatkokoulutuspaikkaa ei ole löytynyt, eipä ihmetytyä.

      • Anonyymi

        KUOLEMA NATZEILLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUOLEMA NATZEILLE

        Putler on natsi!


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­y­­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä on sääntöjenvastainen viesti.

      • Anonyymi

        KUOPION TROLLITEHTAAN AVAUS!


    • Anonyymi

      Kummasti poistuu viestejä, mutta nuo älyttömät Ukraina viestit pysyvät. Katsotaan kuinka kauan tämä pysyy.

      • Anonyymi

        Koska ne on asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ne on asiaa!

        Eivät ole asiaa vaan provosoivia juttuja! Varmaan jonkun venäjämielisen paskan kirjoittamia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole asiaa vaan provosoivia juttuja! Varmaan jonkun venäjämielisen paskan kirjoittamia!

        Mistä tollaista päättelet! Mutta olen lukenut Ukrainan historian. Ukraina aiheyttaisi EU:ssa ja Natossa vaan jatkuvia ongelmia. Ukraina ei ole demokratia. On kansamurhaan osallistumista lähettää sinne aseita, Zele on Natsi ja huumebaroni. Tukirahojen kavaltaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tollaista päättelet! Mutta olen lukenut Ukrainan historian. Ukraina aiheyttaisi EU:ssa ja Natossa vaan jatkuvia ongelmia. Ukraina ei ole demokratia. On kansamurhaan osallistumista lähettää sinne aseita, Zele on Natsi ja huumebaroni. Tukirahojen kavaltaja.

        Sinä olet se sama trolli, joka koko ajan hehkuttaa chromebookia, linkuroita ja putleria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ne on asiaa!

        Millä tavalla asia liittyy tietotekniikkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se sama trolli, joka koko ajan hehkuttaa chromebookia, linkuroita ja putleria.

        Miten linux muka liittyy tuohon trollaukseen, ei mitenkään eikä se ole mikään v-tun linkura vaan Linux!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tollaista päättelet! Mutta olen lukenut Ukrainan historian. Ukraina aiheyttaisi EU:ssa ja Natossa vaan jatkuvia ongelmia. Ukraina ei ole demokratia. On kansamurhaan osallistumista lähettää sinne aseita, Zele on Natsi ja huumebaroni. Tukirahojen kavaltaja.

        PUTLER ON ITSE NATSI! Ja käyttää denatsifikaatiota tekosyynä tuhota Ukraina! Todellinen syy on se että Putler haluaa koota vanhan neuvostoliiton takaisin, alueineen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PUTLER ON ITSE NATSI! Ja käyttää denatsifikaatiota tekosyynä tuhota Ukraina! Todellinen syy on se että Putler haluaa koota vanhan neuvostoliiton takaisin, alueineen!

        Putler haluaa pikemminkin koota äärioikeistodiktatuurin, jossa köyhät pistetään kyykkyyn.


      • Anonyymi

        venäjä on paska maa.


    • Anonyymi

      Öööömmmmm jonnet siirtyi älypuhelin kauteen...,,,???

    • Anonyymi

      Nyt on hihhulillä taas hurja postaustahti, ei liene kellekään epäselvää kenellä, no sanotaan sitten, linuxhihhulla.

      • Anonyymi

        Oletko mieleltäsi sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mieleltäsi sairas?

        Joo, sen takia linuxia käytänkin


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe