Onko täällä parantajia?

Onko täällä ilmaiseksi auttavia?

12

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katso YouTubesta drvirtual7 ja rife Force kanavat.

    • Anonyymi

      Onko aina vaan ihmisiä jotka uskovat näihin parantajiin.
      Olen luullut että sellaiset asiat ovat historiaa.
      Lääkärit parantaa sairauksia,
      Mutta jos on jotain psyykkisiä juttuja niin voi olla että joku uskoo niin kovasti näihin parantajiin että saa avun. Mutta mikään fyysinen sairaus et parane millään uskolla johonkin että joku ihminen muka voisi sen poistaa .

      • Anonyymi

        mut ei kai ne ole niin väittäneetkään nuo parantajat että ne voi poistaa sairauden tosta vaan sillä ainakin mun isälle on sanonut yks kaukoparantaja että hän toimii ainoastaan energioiden tasolla hoitajana että energiat on tavallaan ensihoitoa ja isän kohalla ei oo ollu kyseen mistään vakavasta sairaudesta(joka johtaisi kuolemaan) .

        Tiedän myös mitä isä sanoi, eli kun kaukoparantaja hoivasi isääni niin isä väitti että hän tunsi jotain kehossa noin tunnin pituisen hoidon aikana.

        Sitten otti isä yhteyttä ennustajiin noin 5 vuotta sitten (muutamaan ennustajaan) jotka osas tietää mm yhden ja kaksikin juttua oikein. Tiedän kyllä että ne voi käyttää eri tekniikoita joilla ratkaisee ennustuksen, mutta oli niin mystisiä juttuja jotka ne tiesi, että meinas meitä hieman pelottaa.

        Eikös joku kuuluisa ruotsalainen urheilija väittäny, että hänen äiti kun oli yhteyksissä ennustajaan niin tämä ennustaja oli tiennyt ennalta että , että hän oli nähnyt että joku norjalainen naishiihtäjä kärähtää dopingista ja siinä on se huulipuna-juttu lisänä.

        Lisäksi eräs ennustaja tiesi että meidän talossa on meidän lemmikkikissan henki ja se sanoi että noin viikon kuluttua tulette huomaamaan sen läsnäolon kun se ilmaisee olemassaolonsa tuulen henkäysten välityksellä. Sen kuolemasta aikaa 4 vuotta ja koko 4 vuojen ajan se on ollu täällä ja sen tuntee juuri siitä tuulen henkäyksestä ja sen lähellä kun se tulee lähelle, niin on semmonen usein lämmin ja hieman raskas ilma ja joskus kun sille juttelee niin se saattaa ihan voimakkaasti se tuuli osua vaikka ranteeseen. Isä kun sanoi samaa että kerran yhtäkkiä ranteeseen osui tosi voimakas tuulen puhallus eikä talon lämminilmasta ollut kyse.

        Kerran ihan testasin oikein eli pidätin hengitystäni, ojensin oikean käteni kissanruokakupille enkä liikuttanut kumpaakaan kättäni ja sitten tuli tosi voimakas noin 2 sekunnin ajan mittainen tuulenhenkäys.

        Kyllä siis mä uskon 99.9% paljon henkimaailmaan ja ennustajista osa voi olla huijareita, mutta osa voi tietää ihan oikeasti.
        Esimerkkinä nuo jutut jotka kerroin.


      • hassu_tuttuna
        Anonyymi kirjoitti:

        mut ei kai ne ole niin väittäneetkään nuo parantajat että ne voi poistaa sairauden tosta vaan sillä ainakin mun isälle on sanonut yks kaukoparantaja että hän toimii ainoastaan energioiden tasolla hoitajana että energiat on tavallaan ensihoitoa ja isän kohalla ei oo ollu kyseen mistään vakavasta sairaudesta(joka johtaisi kuolemaan) .

        Tiedän myös mitä isä sanoi, eli kun kaukoparantaja hoivasi isääni niin isä väitti että hän tunsi jotain kehossa noin tunnin pituisen hoidon aikana.

        Sitten otti isä yhteyttä ennustajiin noin 5 vuotta sitten (muutamaan ennustajaan) jotka osas tietää mm yhden ja kaksikin juttua oikein. Tiedän kyllä että ne voi käyttää eri tekniikoita joilla ratkaisee ennustuksen, mutta oli niin mystisiä juttuja jotka ne tiesi, että meinas meitä hieman pelottaa.

        Eikös joku kuuluisa ruotsalainen urheilija väittäny, että hänen äiti kun oli yhteyksissä ennustajaan niin tämä ennustaja oli tiennyt ennalta että , että hän oli nähnyt että joku norjalainen naishiihtäjä kärähtää dopingista ja siinä on se huulipuna-juttu lisänä.

        Lisäksi eräs ennustaja tiesi että meidän talossa on meidän lemmikkikissan henki ja se sanoi että noin viikon kuluttua tulette huomaamaan sen läsnäolon kun se ilmaisee olemassaolonsa tuulen henkäysten välityksellä. Sen kuolemasta aikaa 4 vuotta ja koko 4 vuojen ajan se on ollu täällä ja sen tuntee juuri siitä tuulen henkäyksestä ja sen lähellä kun se tulee lähelle, niin on semmonen usein lämmin ja hieman raskas ilma ja joskus kun sille juttelee niin se saattaa ihan voimakkaasti se tuuli osua vaikka ranteeseen. Isä kun sanoi samaa että kerran yhtäkkiä ranteeseen osui tosi voimakas tuulen puhallus eikä talon lämminilmasta ollut kyse.

        Kerran ihan testasin oikein eli pidätin hengitystäni, ojensin oikean käteni kissanruokakupille enkä liikuttanut kumpaakaan kättäni ja sitten tuli tosi voimakas noin 2 sekunnin ajan mittainen tuulenhenkäys.

        Kyllä siis mä uskon 99.9% paljon henkimaailmaan ja ennustajista osa voi olla huijareita, mutta osa voi tietää ihan oikeasti.
        Esimerkkinä nuo jutut jotka kerroin.

        Mitä tarkoittaa "tietäminen" tässä yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut ei kai ne ole niin väittäneetkään nuo parantajat että ne voi poistaa sairauden tosta vaan sillä ainakin mun isälle on sanonut yks kaukoparantaja että hän toimii ainoastaan energioiden tasolla hoitajana että energiat on tavallaan ensihoitoa ja isän kohalla ei oo ollu kyseen mistään vakavasta sairaudesta(joka johtaisi kuolemaan) .

        Tiedän myös mitä isä sanoi, eli kun kaukoparantaja hoivasi isääni niin isä väitti että hän tunsi jotain kehossa noin tunnin pituisen hoidon aikana.

        Sitten otti isä yhteyttä ennustajiin noin 5 vuotta sitten (muutamaan ennustajaan) jotka osas tietää mm yhden ja kaksikin juttua oikein. Tiedän kyllä että ne voi käyttää eri tekniikoita joilla ratkaisee ennustuksen, mutta oli niin mystisiä juttuja jotka ne tiesi, että meinas meitä hieman pelottaa.

        Eikös joku kuuluisa ruotsalainen urheilija väittäny, että hänen äiti kun oli yhteyksissä ennustajaan niin tämä ennustaja oli tiennyt ennalta että , että hän oli nähnyt että joku norjalainen naishiihtäjä kärähtää dopingista ja siinä on se huulipuna-juttu lisänä.

        Lisäksi eräs ennustaja tiesi että meidän talossa on meidän lemmikkikissan henki ja se sanoi että noin viikon kuluttua tulette huomaamaan sen läsnäolon kun se ilmaisee olemassaolonsa tuulen henkäysten välityksellä. Sen kuolemasta aikaa 4 vuotta ja koko 4 vuojen ajan se on ollu täällä ja sen tuntee juuri siitä tuulen henkäyksestä ja sen lähellä kun se tulee lähelle, niin on semmonen usein lämmin ja hieman raskas ilma ja joskus kun sille juttelee niin se saattaa ihan voimakkaasti se tuuli osua vaikka ranteeseen. Isä kun sanoi samaa että kerran yhtäkkiä ranteeseen osui tosi voimakas tuulen puhallus eikä talon lämminilmasta ollut kyse.

        Kerran ihan testasin oikein eli pidätin hengitystäni, ojensin oikean käteni kissanruokakupille enkä liikuttanut kumpaakaan kättäni ja sitten tuli tosi voimakas noin 2 sekunnin ajan mittainen tuulenhenkäys.

        Kyllä siis mä uskon 99.9% paljon henkimaailmaan ja ennustajista osa voi olla huijareita, mutta osa voi tietää ihan oikeasti.
        Esimerkkinä nuo jutut jotka kerroin.

        Ei kukaan ns parantaja toimi muulla kun omilla suurennetuilla luuloillaan . Lääkäriin mennään silloin kun on joku vaiva eikä luoteta mihinkään yliluonnollisiin asioihin
        Eletään vuotta 2024 sentään


      • Anonyymi

        Lääkärit parantaa?
        Eivät paranna kun eivät osaa.
        Mutta lääkäri voi antaa potilaalle mahdollisuuden parantaa itseään.


    • Anonyymi

      Parilla eurolla saa paketin talousfoliota, koko rullallinen kannattaa kietoa pään ympärille.

    • Anonyymi

      Veikko Enberg on todellinen ihmisten auttaja. Toki hänelle kannattaa antaa omantunnon mukaan maksu. Lämmöllä häntä suosittelen.

      • Anonyymi

        Romani?


    • Anonyymi

      täällä on sosiaalityöntekijä

    • Anonyymi

      Mikä on vaivasi /sairautesi/ heikkoutesi? Et kertonut.

    • Anonyymi00013

      Ei ole. Kaikki parannus maksaa 500 e. Etänä saman hintaista. Ei sinussa ole mitään vikaa. Jos on tee uusi sinä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe