Vilppulan vangit

Anonyymi-ap

vierailevat kai tänäänkin perjantaina Tervan kaupoissa. Oikein bussilla tuodaan - kukahan senkin maksaa?
Ja kuka takaa, että kelmien mukaan ei lähde maksamattomia tavaroita?

Onko vilppulalaisilla porttikielto Mäntän kauppoihin?

17

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei lähde. pääosin kunnollista porukkaa ja peitepoliiseja on joka kauppareissuilla vankien kanssa kaupassa sillä vangeista varmaan 10-15 % on peitepoliiseja istumassa.

      tämä on juutalaispuolen vangila niin näiden peitepoliisien tehtävä on homostella heidän kanssaa ja näin kehittyä ihmisenä. näitä juutalaispuolen peitepoliiseja on sitten täällä siviilissä jatkamassa uraa muissa hommissa muuta pääasiallinen tehtävä on tuo yllämainittu.

      työnteosta kun on tehty meillä rangaistavaa ja silti on työvoimapula.

    • Anonyymi

      Ei taida olla mitään pyhäkoulu väkeä?kesällä oli mustat pannat nilkoissa?

    • Anonyymi

      se jos on istumassa näistä poliisin teatteriesityksista joista nyt on tehty milloin minkäkinlaista esitysta mm lahden pizzaammuskelut. yleisellä tasolla niin paikka on täynnä näitä teatteriesityksiä täynnä.

      aivan joutavaa paskaa. harvemmin sieltä myymälävarkauksia tehdään. "penasta" en tiedä tekikö se

    • Anonyymi

      sehän on entinen poikakoti ja tiedä sitten mutta oliko henkilökunnalla sitten tekemistä tämän homostelun kanssa näiden sijoitettujen lasten kanssa. osa henkilökunnastahan oli vielä 90-luvulla vanhoja poikakodin työntekijöitä ja hyvin varuillaan kun uusia vankeja tuli etä saattoihan se tuolllainen käytäntö ollut lapsia heillä kasvatteassa.

      muuten hyvä paikka ja kunnon ruoka.

    • Anonyymi

      on sitä kaikennäköistä elättiä tässä maassa.

    • Anonyymi

      huh huh mitä kaikkea se tämä kirkollisvero ja valtio/kirkko kombinaatio pitääkin yllä.

    • Anonyymi

      no siellähän on kaikennäköistä ohjattua teatteria. mikä tehtyä ja mikä luonnollista osoittaakseen omaa erinomaisuuttaan

    • Anonyymi

      Hyvä että pääsevät ostoksille ja hieman muuallekin kuin omiin maisemiin.

      • Anonyymi

        niin onhan siinä hommoo kun nuorena tuo oma rikotaan milloin milläkin jumalanpelolla tai muulla paskalla kun suoraan sanotaa. on siinä ohjauseläteillä virka hämmentää toisten elämää monen mutkan kautta.

        mikä kapinen yhteiskunta.


    • Anonyymi

      Kovassa häkissä olevan vuorokausi hinta pyörii jossain 230e luokkaa
      Avokit tekee jonkinveran töitäkin palvelus aikanaan
      Yhteikunnalle tulee kuitenkin halvammaksi pitää käkkärä päät ja muut
      särmälökät telkien takana
      Sossukin kiittää ja kela.... ne tuet vasta maksaakin! Sillä ne on elintapa
      useimmille nyky risen hoidokeille

    • Anonyymi

      juoppoja ja murhamiehiä hyysätään

      muttei kunnon kansalaisista

      pidetä huolta

      yksi vanki iski silmää ja sano mulle et tuu kulta

      meille panee

      miten tällästä ihmisroskaa kuljetellaan vapaana päivän aikaan

    • Anonyymi

      Eipä tullut vastausta siihen, että onko kelmijoukolla porttikielto Mänttä-Vilppulan kauppoihin.
      Eikä siihen, että kuka maksaa bussikyydin.

      Aloittaja

    • Anonyymi

      Kunnantaloilla istuu paljon kalliimpia kelmejä, kuin tuolla Vilppulan em. poikakodilla.

      • Anonyymi

        sillä erotuksella, että kunnan taloihin olemme itse valinneet istujat - joista osaa epäillään rehellisiksikin. Vilppulan kelmit ovat itse valinneet kohtalonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä erotuksella, että kunnan taloihin olemme itse valinneet istujat - joista osaa epäillään rehellisiksikin. Vilppulan kelmit ovat itse valinneet kohtalonsa.

        Niitä kalliimpi palkkaisia, jotka menevät kunnantaloille aamupäivällä muka töihin ei ole valittu kansanvaaleilla. Vain harvoin heitä saa erotettua, kun ovat sinne kerran päässeet. Ovat erutyissuojeluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kalliimpi palkkaisia, jotka menevät kunnantaloille aamupäivällä muka töihin ei ole valittu kansanvaaleilla. Vain harvoin heitä saa erotettua, kun ovat sinne kerran päässeet. Ovat erutyissuojeluksessa.

        Voitko vähän täsmentää.
        Kuka Mänttä-Vilppulan hallinnossa on tarpeeton? Nimi ja asema?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      33
      8251
    2. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      42
      1100
    3. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      198
      1046
    4. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      423
      845
    5. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      85
      829
    6. Sillä ei ole mitään merkitystä

      miten ihana olet tai miten rakastunut olen sinuun. Jos olet varattu niin et ole minulle vaihtoehto. Joten lopeta se tyhj
      Ikävä
      43
      773
    7. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      32
      769
    8. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      55
      739
    9. Nainen, taidan riipaista kännit

      No en sentään, siitäkin toiminnasta on mennyt maku ja kaikki ilo. Parasta se olisi grillailla hyvässä seurassa, mutta se
      Ikävä
      88
      716
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      698
    Aihe