sinua kovasti kaipailen 🥰 huoli on suunnaton 😌 toivottavasti sulla on kaikki hyvin nainen ihanin 🤗 olet aina mielessäni vaikeina aikoina myös 😇 ihanaa viikonloppua olet mielessäin 💕
Rakas ihana ystäväin
16
590
Vastaukset
No tästähän varmaan tunnistaa itsensä.
Jos olisi mulle vastaisin että huoli on aiheesta.
Ei tosiaan oo mikään hyvin.- Anonyymi
Tällaista lässyä juuri kaipasin
Ookko töissä
Hyvä olla sisällä Anonyymi kirjoitti:
Tällaista lässyä juuri kaipasin
Ookko töissä
Hyvä olla sisälläMissä sisällä?
Mulla ei oo hyvä olla kyl.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18209106
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Miksi olet huolissasi?
- Anonyymi
Aika imelää..
- Anonyymi
Koskaan ei kaikki hyvin
Hei, unohdin kirjautua s24ään, kun kirjoitin tämän aloituksen. yleensä esiinnyn lähinnä omalla nimellä täällä 😅 aloitus on siis minun käsialaa. kiitos ja kumarrus 🙏
- Anonyymi
Toivotaan, että nainen ihanin voi hyvin :)
- Anonyymi
Voin ihan hyvin...❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin ihan hyvin...❤
Kiva kuulla
En ymmärrä Bowien musaa
Starman
- Anonyymi
Ihan täyttä helvettiä. Tämä elämä. Kun tulis jo viikatemies ja korjais pois. 😭
- Anonyymi
Se tulee varmaan pian.
- Anonyymi
Ei jää kaipaajia.
- Anonyymi
Voi kun tuliskin piannnn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169