hiljainen kotelo

koneen ostaja

hei, kumpi näistä koteloista olisi hiljaisempi käytännöllisempi.(nexus breeze case vai antec piano ) Oisko tuossa antecissa esim. parempi etupaneeli?

prosessori tuulettimeni tulee olemaan suht hilajainen eli Zalman CNPS7700-CU

2

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neXUS

Mulla on nexus ja kaverilla piano.

En vaihtais ikinä!

Se on makuasia tykkääkö semmosesta luukusta, mun mielestä se on ihan turha, jopa huono.
      Piano pitää meteliä (esim romppuasema) selvästi enemmän luukku auki. Nexus on tasasen hiljanen aina.

Nexuksessa on huomattavasti parempi äänieristys, joten esim prossun ääni ei kuulu ulos (hiljainen).

Pianossa kovalevyt saa kumityynyjen varaan ja ne on helppo laittaa sinne, koska levyt asennetaan suoraan sivusta päin, poikittain.

Laitoin kovalevyn väliin pyöränkumista rikat (samsung SATA) ja kovalevystä ei kuule ulospäin mitään ääntä!
      Nexus eristää siis myös näitä resonanssi ääniä paremmin osin myös tukevamman teräs rakenteen ansiosta.

Lämmtkin tuntuu pysyvän paremmin kurissa nexuksessa.

• etupaneeli

Nexuksen etupaneelissa ei ole mitään luukkua, joten esim romppuasema on aina helposti käytettävissä.

Liitännät on riittävät, jos niitä nyt haluaa käyttää.. Siis 2xUSB, micIN, spkOUT, IEee...

Se kuuloke liitäntä nyt on ihan turha minun milestäni kaikissa koteloissa, koska siitä ei saa lähellekään yhtä hyvää ääntä kun takapaneelista.

Virta- reset nappi taitaa olla molemmissa ihan painettavaa mallia...hehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe