"SUOMEN nuorisoalan kattojärjestö Allianssi on kysynyt presidenttiehdokkailta, miten he ottaisivat nuoret mukaan rauhantyöhön.
Muut presidenttiehdokkaat kertoivat, miten tärkeitä nuoret ovat. Perussuomalaisten ehdokas, eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho piti kysymystä mahdottomana.
”Koen, että tämä on yhtä mahdoton kysymys kuin että miten ottaisit kotieläimet mukaan rauhantyöhön”, hän toteaa Allianssin Instagramissa julkaisemalla videolla."
(Eilisestä Helsingin Sanomista)
Herää kysymys miten on mahdollista että 10 prosenttia suomalaisista ovat ajatelleet äänestää tätä henkilöä maan presidentiksi.
Vastaus voisi olla jonkun jääkylmän teoreetikon ironinen heitto,, mutta kaikkien, myös nuorten suomalaisten tulevalta presidentiltä?
Nuoret ja rauhantyö Halla-ahon tulkintana
59
418
Vastaukset
- Anonyymi
Se osoittaa Halla-ahon realismin ja kokemuksen nuorison rauhantyölle ja myös vanhemman väen touhulle aiemmilla vuosikymmenillä.
On hyvin muistissa Rauhanpuolustajien järjestö, joka oli kommunistijohtoinen ja Tehtaankadun käsikassara.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ei taida olla presidentin tehtävä järjestää nuorille kaikenlaisia rauhanmarsseja ja mielenilmaisuja esim. eduskunnan lehteriltä.
Ei tainnut olla kysymyskään mistään konkreettisesta miten presidentti voisi tehdä yhteistyötä nuorisojärjestöjen kanssa rauhan edistämiseksi, Ainoastaan siitä miten hän katsoo että nuoret voisivat osallistua rauhantyöhön. Taitaa jäädä pieneksi nuorten äänestäjien prosentti joka antaa hänelle äänensä. Oikeestaan ihan hyvä, että tuo ilmi asenteensa noin selkeästi ennen vaaleja.
Paloma.se01 kirjoitti:
Ei tainnut olla kysymyskään mistään konkreettisesta miten presidentti voisi tehdä yhteistyötä nuorisojärjestöjen kanssa rauhan edistämiseksi, Ainoastaan siitä miten hän katsoo että nuoret voisivat osallistua rauhantyöhön. Taitaa jäädä pieneksi nuorten äänestäjien prosentti joka antaa hänelle äänensä. Oikeestaan ihan hyvä, että tuo ilmi asenteensa noin selkeästi ennen vaaleja.
Aliarvioit nuoria, jos kuvittelet tuollaisen olevan avainkysymys k a i k i l l e nuorille äänestäjille. No, vihervassarinuoret tuskin muutenkaan olisivat Jussia äänestäneet. Mutta onhan nuorissa onhan järkeviäkin.
Se ero Jussissa on muihin ehdokkaisiin, että muut sanovat mielistellen mitä uskovat äänestäjien haluavan kuulla, että saisivat eniten ääniä.
Jussi sanoo reilusti asiat halki niinkuin ajattelee, tykkäsipä siitä Suomen vasemmistomedia sitten tai ei.
- Anonyymi
Palomakin näkyy pitävän Halla-ahoa tulevana presidenttinä aloituksen viimeisistä sanoista päätellen. :)))
Minulla ei ole osaa eikä arpaa, koska en äänestä, mutta kukaan jonka tunnen henkilökohtaisesti ei tule äänestämään Halla-ahoa. Huonoin ehdokas ja jos kuitenkin hän tulisi valituksi, se olisi katastrofi rakkaalle synnyinmaalleni ja tekisi Suomesta parian kansainvälisessä yhteisössä, Ei minua ihmetytä eikä pelota se että hänen kaltaisiaani hmisiä, joille nuoriso on verrattavissa kotieläimiin on politiikassa; mikä minua pelottaa on se että häntä äänestää kuitenkin n. 10 prossaa suomalaisista ja minä olen aina uskonut että suomalaiset ovat fiksua ja valistunutta kansaa.
Paloma.se01 kirjoitti:
Minulla ei ole osaa eikä arpaa, koska en äänestä, mutta kukaan jonka tunnen henkilökohtaisesti ei tule äänestämään Halla-ahoa. Huonoin ehdokas ja jos kuitenkin hän tulisi valituksi, se olisi katastrofi rakkaalle synnyinmaalleni ja tekisi Suomesta parian kansainvälisessä yhteisössä, Ei minua ihmetytä eikä pelota se että hänen kaltaisiaani hmisiä, joille nuoriso on verrattavissa kotieläimiin on politiikassa; mikä minua pelottaa on se että häntä äänestää kuitenkin n. 10 prossaa suomalaisista ja minä olen aina uskonut että suomalaiset ovat fiksua ja valistunutta kansaa.
Mistäpä sinä tiedät mitä kukakin tuntemasi oikeasti äänestää.
Kukaan tuttavistasi ei vain viitsi pahoittaa rauhan ylläpitämiseksi mieltäsi ja joutua halveksutuksi/haukutuksi sen takia ettei jaa samaa vasemmistolaista ideologiaa kanssasi.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
10 prossan takiako sinä nyt määrittelet kaikki suomalaiset?
Anonyymi kirjoitti:
10 prossan takiako sinä nyt määrittelet kaikki suomalaiset?
Sanotaan että jokainen kansa saa sellaiset hallitsijat jotka he ansaitsevat.
Olen vahvasti eri mieltä.
Suomalaiset ansaitsevat todella paljon paremman johdon kuin ylimielinen, jääkylmä teoreetikko, joka on hurahtanut kansallissosialistien teorioihin.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Sanotaan että jokainen kansa saa sellaiset hallitsijat jotka he ansaitsevat.
Olen vahvasti eri mieltä.
Suomalaiset ansaitsevat todella paljon paremman johdon kuin ylimielinen, jääkylmä teoreetikko, joka on hurahtanut kansallissosialistien teorioihin.Luuletko sinä, että 10 prosentin kannatuksella tulee valituksi?
- Anonyymi
Halla-aho on tällä hetkellä toinen nokkimisjärjestyksessä , toimiessaan eduskunnan puhemiehenä. Yhden pykälän nousu presidentiksi mielestäsi tekisi hänestä parian.
Vetelet hatusta omia aivopierujasi, joilla ei ole totuuden kanssa tekemistä.
Elele sielä omassa sos.demissa.Eduskunnan puhemiehes on lähinnä järjestyksenvalvoja, jolla ei oli poliittista valtaa.
Jos pääministeri tai presidentti olisi ääripopulisti ja rikoksesta tuomittu rasisti se heikentäisi Suomen mainetta ja arvovaltaa Euroopan yhteisössä ja muutenkin koko lämsimaaiilmassa. Vrt. Unkari, Turkki, Serbia jne. Euroopan B-luokkaan.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Eduskunnan puhemiehes on lähinnä järjestyksenvalvoja, jolla ei oli poliittista valtaa.
Jos pääministeri tai presidentti olisi ääripopulisti ja rikoksesta tuomittu rasisti se heikentäisi Suomen mainetta ja arvovaltaa Euroopan yhteisössä ja muutenkin koko lämsimaaiilmassa. Vrt. Unkari, Turkki, Serbia jne. Euroopan B-luokkaan.Halla-aho puhuu kroatiaa
ja aloitti seurustelun Hallan kanssa latinaksi
Haho osaa B-luokan kieliä
koska suomi on kiinnostuksesi
tuossa vieressä joku kirjoittaa lapsiasianvaltuutetusta että rääkyy
osaatko taivuttaa minä r .... sinä r .... hän .... r jne - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Eduskunnan puhemiehes on lähinnä järjestyksenvalvoja, jolla ei oli poliittista valtaa.
Jos pääministeri tai presidentti olisi ääripopulisti ja rikoksesta tuomittu rasisti se heikentäisi Suomen mainetta ja arvovaltaa Euroopan yhteisössä ja muutenkin koko lämsimaaiilmassa. Vrt. Unkari, Turkki, Serbia jne. Euroopan B-luokkaan."Jos pääministeri tai presidentti olisi ääripopulisti ja rikoksesta tuomittu rasisti ... "
Eihän Suomessa sellaista ole ehdollakaan. :))) - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Jos pääministeri tai presidentti olisi ääripopulisti ja rikoksesta tuomittu rasisti se heikentäisi Suomen mainetta ja arvovaltaa Euroopan yhteisössä ja muutenkin koko lämsimaaiilmassa. Vrt. Unkari, Turkki, Serbia jne. Euroopan B-luokkaan.Pöljä , höliset täyttä soopaa. Pysyttele svedujen ongelmissa.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Jos pääministeri tai presidentti olisi ääripopulisti ja rikoksesta tuomittu rasisti se heikentäisi Suomen mainetta ja arvovaltaa Euroopan yhteisössä ja muutenkin koko lämsimaaiilmassa. Vrt. Unkari, Turkki, Serbia jne. Euroopan B-luokkaan.Yleensä puhemiehen on oltava neutraali mitä tulee puoluepolitiikkaa siis ei mitenkään se” ns totuuden sanoja” jonka totuus pohjautuu omaan näkökantaansa politiikasta ja ihmisistä .
Ja sitten tuo presidentti kysymys, toivon mukaan suomi saa praeidentin joka osaa hoidella asioita kuten presidentin tehtäviin kuuluukin . Sehän on sentää lupa toivoa niidenkin jotka asuvat muualla kun Suomessa.
Kyllähän suomalaisetkin puhuvat kovasti muiden maiden politiikasta suomen pikku kylissä vaikka kaikilla ei ole edes tietoa välttämätä sen oman maansa polutiimstakaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho puhuu kroatiaa
ja aloitti seurustelun Hallan kanssa latinaksi
Haho osaa B-luokan kieliä
koska suomi on kiinnostuksesi
tuossa vieressä joku kirjoittaa lapsiasianvaltuutetusta että rääkyy
osaatko taivuttaa minä r .... sinä r .... hän .... r jneJoillakin on hyvä kielipää kuten hallaalla on, se ei sinänsä todista muuta kun että osaa jotain muuta kieltä. Ei siis poliittista osaamista . Mutta katsotaan nyt sitten kuka valitaan prsessaksi. Minä tiedän kuka se tulee olemaan Joten en ala siitä asiasta edes spekuloimaan mitenkään
- Anonyymi
On hyvin muistissa Rauhanpuolustajien järjestö, joka oli kommunistijohtoinen ja Tehtaankadun käsikassara.
ei ole rahanpuolusvastustajien järjestö kadonnut mihinkään
se on KuKossa eli Kurvin kommunistien solussa Stadissa
jossa on Kuuba-seura, Voima-lehti, elokapinan päämaja Häiriköt-päämaja
eli se on kiinni Voima-lehdessä jota jaetaan asemilla ilmaislehtinä
Voimassa on myös muita kuten PietikäinenSirpa -nimienen kokoko kokoomuskom
jonka takia Harkimo erosi kok-puolueesta- Anonyymi
maailmankaikkeuden professori kuuluu siihen heikki patolokimägi
https://patomaki.fi/2024/01/vihapuhe-ja-julkisen-keskustelun-tila-suomessa/
”Suomalaisasiantuntija: Ukrainan pitäisi pysyä Naton ulkopuolella – Ja Suomenkin olisi kannattanut”
”Olisi hienoa, jos Ukraina luopuisi armeijasta Costa Rican tavoin
Lokakuussa 2019 Rauhanpuolustajat kirjoittaa otsikolla ”Pasifisti Kiovasta”.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17360541/olisi-hienoa-jos-ukraina-luopuisi-armeijasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maailmankaikkeuden professori kuuluu siihen heikki patolokimägi
https://patomaki.fi/2024/01/vihapuhe-ja-julkisen-keskustelun-tila-suomessa/
”Suomalaisasiantuntija: Ukrainan pitäisi pysyä Naton ulkopuolella – Ja Suomenkin olisi kannattanut”
”Olisi hienoa, jos Ukraina luopuisi armeijasta Costa Rican tavoin
Lokakuussa 2019 Rauhanpuolustajat kirjoittaa otsikolla ”Pasifisti Kiovasta”.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17360541/olisi-hienoa-jos-ukraina-luopuisi-armeijastaKannattaa lukea....
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/676f059d-f2d8-4666-ba26-704359f6dca9 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lukea....
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/676f059d-f2d8-4666-ba26-704359f6dca9Se on suojatyöpaikassa
Maailmankaikkeuden politiikkaa ei ole olemassa
On muitakin virkoja joissa levätään tai lähes
Tulevaisuuden tutkija, tulevaisuutta ei ole olemassa
Ihotautilääkäri, katselee ihoja ja salvaa, tauteihin ei kuole
- Anonyymi
Kannattaa ymmärtää, että Haho pääsee toiselle kierrokselle, kunhan äänestätte eli että ette usko Hesarin jne. muiden hölötyksiin
Haho on nuorten ja työssäkäyvien suosikki
Halla-ahon oma arvio vaalitilanteesta
https://nitter.net/pic/orig/media/GCYN2W7WcAAUMiA.jpg- Anonyymi
Viikonloppuna Purra kiertää Hahon kanssa Lounais-Suomen suunnalla
https://nitter.net/pic/orig/media/GDVJsOMWUAAbkji.jpg
- Anonyymi
Muut kolme ehdokasta kertoivat että heidän pitää keskustella asiasta ja että on olemassa rauhantyöstä asiakirja. Luin ne. MIssään siellä ei sanottu mitä nuorten tai minkään ikäisten pitää tehdä, oli vain kaunista puhetta.
Eli kysymys tosiaan oli mahdoton. Toimittajan olisi se pitänyt tietää, sen verran tällä pitäisi olla yleistietoutta. Kannattaa ottaa selvää asiasta ennen kirjoittamista. Halla-aho oli täysin oikeassa. - Anonyymi
Supon mukaan suomen sisun kunnia jäsen Halla-aho edustaa terroristijärjestöä joka suurin uhka suomen turvallisuudelle.
Kuinka mahdollista että meillä presidentti joka on suomelle uhka, viime päivien puheet suoraan äärioikeistolta.
peOletkos sinä mitään hänen puheitaan edes kuunnellut?
Luet vain vasemmistolaisen Hesarin raflaavia otsikoita, mihin ne keräävät etsimällä etsittyjä mielestään mahdollisimman negatiivisia asiayhteydestään revittyjä lauseenpätkiä Halla-ahon sanomisista.
Hesaristakin (ja iltapäivälehdistä) huonolla näölläsi näet vain ne kissankokoiset otsikot, joista sitten itse muokkaat tarinoita.Tellukka kirjoitti:
Oletkos sinä mitään hänen puheitaan edes kuunnellut?
Luet vain vasemmistolaisen Hesarin raflaavia otsikoita, mihin ne keräävät etsimällä etsittyjä mielestään mahdollisimman negatiivisia asiayhteydestään revittyjä lauseenpätkiä Halla-ahon sanomisista.
Hesaristakin (ja iltapäivälehdistä) huonolla näölläsi näet vain ne kissankokoiset otsikot, joista sitten itse muokkaat tarinoita.Mistä sinä tiedät mitä minä minä luen?
Mistä sinä tiedät miten hyvä tai huono näkö minulla on?- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä minä minä luen?
Mistä sinä tiedät miten hyvä tai huono näkö minulla on?Näyttää olevan huono näkö. Eihän tuo kommentti ollut edes sinulle kirjoitettu vai onko Paloma ja Pertikki yks ja sama henkilö?
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan huono näkö. Eihän tuo kommentti ollut edes sinulle kirjoitettu vai onko Paloma ja Pertikki yks ja sama henkilö?
Näkö pelittää kyllä, mutta jäi huomiotta tuo että Tellu tällä kertaa hyökkäsiki Pertkin kimppuun, eikä minun.
:)- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Näkö pelittää kyllä, mutta jäi huomiotta tuo että Tellu tällä kertaa hyökkäsiki Pertkin kimppuun, eikä minun.
:)ja sinulla oli kiire hyökätä Tellukan kimppuun.
Anonyymi kirjoitti:
ja sinulla oli kiire hyökätä Tellukan kimppuun.
Kimppuun?
Normaali reaktio (ei vihamielinen eikä edes haastava) agressiiviseen syyttelyyn. Kyllä Halla-ahosta pitäisi pystyä keskustlemaan ilman että menee heti henkilökohtaisuuksiin.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Kimppuun?
Normaali reaktio (ei vihamielinen eikä edes haastava) agressiiviseen syyttelyyn. Kyllä Halla-ahosta pitäisi pystyä keskustlemaan ilman että menee heti henkilökohtaisuuksiin.Pertikin kimppu on niin ohut ettei siihen pysty käymään ja se vaihtuu koko ajan
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Oletkos sinä mitään hänen puheitaan edes kuunnellut?
Hesaristakin (ja iltapäivälehdistä) huonolla näölläsi näet vain ne kissankokoiset otsikot, joista sitten itse muokkaat tarinoita.Hesari on neutraali uutisten julkaisija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sinulla oli kiire hyökätä Tellukan kimppuun.
Kimppuun???
Miten sinäkin oikein näet nämä asiat jotka koskevat politiikkaa ettäkö kimppuus. Äihminen reagoi normaalisti mutta sinun reagointiasi siinä ehkä ei tarvita edes .
Kimppuun ——- kaikkia sitä on kenkää kuluttamassa . - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Kimppuun?
Normaali reaktio (ei vihamielinen eikä edes haastava) agressiiviseen syyttelyyn. Kyllä Halla-ahosta pitäisi pystyä keskustlemaan ilman että menee heti henkilökohtaisuuksiin."Kyllä Halla-ahosta pitäisi pystyä keskustelemaan ilman että menee heti henkilökohtaisuuksiin".
Niin minustakin. Eikö tämä koske Halla-ahon henkilöä ?
Halla-aho taitaa olla Suomen demonisoiduin henkilö - ja älykkäin.
- Anonyymi
Halla-aho on äärioikeistolainen etnonationalistinen rikoksesta tuomittu rasisti.
Kauhein mahdollinen presidenttiehdokas. Allianssi on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton nuorisoalan palvelu-, edunvalvonta- ja vaikuttajajärjestö.
Nuoret äänestävät perinteisesti vähemmän kuin seniorit, usein juuri sen vyuoksi, koska he eivät katso omaavansa riittävästi tietoa ja eivät ole yhteiskunnallisesti muutenkaan valveutuneita. Nuoret äänestävät usein samaan tapaan kuin vanhempansakin ja olisikin suotavaa että nuorten poliittista valveutumista kannustettaisiin.
Tämä Allianssin järjestämä poliiittinen viikko tähtää juuri siihen. Hyvä että nuoret nyt tietävät että heidän panoksensa yhteiskunnallisten asioiden on joidenkin mielestä rinnastettavissa kotieläimiin.- Anonyymi
Missähän nuo "faktat" on tutkittu.
Itse olen todella paljon nuorten kanssa tekemisissä ja mielestäni he ovat hyvinkin valveutuneita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen todella paljon nuorten kanssa tekemisissä ja mielestäni he ovat hyvinkin valveutuneita.''Itse olen todella paljon nuorten kanssa tekemisissä...''
Hyi sinua :))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Itse olen todella paljon nuorten kanssa tekemisissä...''
Hyi sinua :)))Hehehheee. hyvä sinä.
Sama Anonyymi
2024-01-13 10:36:29 Anonyymi kirjoitti:
Itse olen todella paljon nuorten kanssa tekemisissä ja mielestäni he ovat hyvinkin valveutuneita.Viime vaaleissa kävi vain noin 58 % nuorista äänestämässä, kun taas yli 65- vuotiaista äänesti oliko se 69%. Eri ikäryhmien vaalikäyttäytymisestä on tehty tilastoja. (Jäi mieleen kun käväisin lukemassa Allianssin sivuja).
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Viime vaaleissa kävi vain noin 58 % nuorista äänestämässä, kun taas yli 65- vuotiaista äänesti oliko se 69%. Eri ikäryhmien vaalikäyttäytymisestä on tehty tilastoja. (Jäi mieleen kun käväisin lukemassa Allianssin sivuja).
Ei äänestäminen tai sen jättäminen tarkoita sitä, etteikö nuori olisi valveutunut yhteiskunnan asioista.
Anonyymi kirjoitti:
Ei äänestäminen tai sen jättäminen tarkoita sitä, etteikö nuori olisi valveutunut yhteiskunnan asioista.
Olen eri mieltä. Se on nimenomaan se parametri mikä mittaa yhteiskunnallista valveutumista. Ei ne jotka ovat ajan tasalla yhteiskunnallisista ongelmista, tavoitteista, kehityksestä jää sohvalle makoilemaan kun muut menee vaaliuurnille. Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa että ellei ole käynyt äänestämässä ei ole oikeutta myöskään valittaa että väärä ehdokas voitti.
Paloma.se01 kirjoitti:
Olen eri mieltä. Se on nimenomaan se parametri mikä mittaa yhteiskunnallista valveutumista. Ei ne jotka ovat ajan tasalla yhteiskunnallisista ongelmista, tavoitteista, kehityksestä jää sohvalle makoilemaan kun muut menee vaaliuurnille. Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa että ellei ole käynyt äänestämässä ei ole oikeutta myöskään valittaa että väärä ehdokas voitti.
"""Vanha sanonta pitää edelleen paikkansa että ellei ole käynyt äänestämässä ei ole oikeutta myöskään valittaa että väärä ehdokas voitti."""
Just prikulleen.
Ja sinähän olet juuri siinä asemassa, ettei sinulla ole oikeutta valittaa Suomen presidentinvaalien tuloksesta, koska et ole edes äänioikeutettu Suomessa.
Muista sitten.
Tulee luettua uutisia kun kirjoitan tänne jostain uutis jutusta eräs ilkkuu Pertikki kopio.
Miksei kirjoita omasta päästä, ylempänä juttu mitä Supo maininnu suomen sisusta pitänee paikkansa, ei olna Hesarin keksimä.
Uskotteko kun kirjoittaisin persuista kauniita ylistäviä juttuja, persut itse puhuu sanavapauden merkityksestä, on merkitystä etenkin populistisessä mielessä.
Nimimerkkiä käyttävät ei välttämättä tarvitse pahemmin selitellä, riittää kun sanoo ' tiedätte hyvin mitä mieltä olen '- Anonyymi
Olet nat sitta ja törkylileveä tyhjänpuhuja väärin käsi tyksi vesi seisova
Anonyymi kirjoitti:
Olet nat sitta ja törkylileveä tyhjänpuhuja väärin käsi tyksi vesi seisova
En kuitenkaa halua haukkua palstalaisia.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Kuka se ny itteäsä haukkuis, kovatyö miehellä luoda noita hahmoja🤣.
Pertikki kirjoitti:
Ehehehe, etkö?
Nyt on sitten muistikin mennyt kuulon ja näön lisäksi.
- Anonyymi
Onhan se niinkin että hallan jutut uppoaa usein niihin jotka hän on jo etukäteen laskenut uppoavan .
Koska tietää miten annetaan ” kovan miehen maine” ja nämä ihmiset sitten ihastelevat kovasti että ” mies sanoo suorat sanat” vaikka ne sanat saattaisivat sotia vaikka ihmisoikeuksia vastaan, naisten asemaa yhteiskunnassa, nuorten analysoimista jne
Oikein aina huvitti meilläkin töissä ennen kun kaksi siivoojaa olivat niin ihastuneit ääri oikeiston ns” suoritin sanoihin ”
, ja äänestivät itseään vastaan . Ja sitä statusta mikä heillä on yhteiskunnassa Siis koska äärioikeisto on ollut mitenkään alipalkattujen puolella, ja koska ovat auttaneet ihmisiä koulutukseen tai muuhun tietoon. Sillä jos ihmiset saisivat tietoa hieman enemmän asioista niin kukin tietäisi paikkansa yhteiskunnassa , eikä harhailisisi poliittisessa epätietoudessa .
Aikuis koulutuskin on tärkeää joskus , että pääsee eteenpäin mutta ” totuuden sanojalle ” sellaiset asiat ei kuulu, kun tietää että koulutuksen mukaan menettää ääniä .
Kukaan ei halua olla kaupan kassa ikuisesti vaan haluaa kehittää itseään. Ja kuka muuten haluaisi siivota koko elämänsä , jos mahdollisuudet kehitykseen olisivat. Yhteiskuntaa on rakennettava eikä hajoitettava- Anonyymi
""Onhan se niinkin että hallan jutut uppoaa usein niihin jotka hän on jo etukäteen laskenut uppoavan .""
Laskut osuneet jo kohta pian 20 vuotta härän dilmään
Hesarin taltuttaja, Soinin upottaja
Soini muuten on Jutan mainos ja pyrkii EUhun Kepun listalta eli monialainen
- Anonyymi
Nuorisojärjestöjen alli anssien jne johdot ovat valtiontukia kinuavia poliittisia broilerin alkumuotoja joten aika ihan sama mitä teiniliitot lässyttelevät
Akkreditoimaton nuorisoilmanpiirin haistelija Sebu on sitä mieltä, että nuoriso voisi äänestää Hahon toiselle kierrokselle?
Tynkkynen tuuttaa 12.1. "Onkohan Halla-aholle tulossa kunnon nuorisojytky? Sen verran murskavoittoisia kuvankaappauksia tulee nyt ympäri Suomea nuorilta heidän koulussaan pidetyistä nuorisovaaleista." - Anonyymi
Halla-aho esiintyi presidenttiehdokkaana. Ei ole puhemiehen eikä presidentin tehtävä sanella miten nuorison rauhantyötä opetetaan. Eikä hänen todellakaan tarvitse sanoa mitä itse siitä ajattelee, ei nyt eikä myöskään jos valttaisiin presidentiksi. Toimittajat ovat näitä jankuttajia, jotka eivät todellakaan kysy asiallisia kysymyksiä siitä millainen ehdokas olisi presidenttinä vaan kaiken maailman yksityisiä mielipiteitä, joita presidentin ei pitäisi viljellä julkisesti
- Anonyymi
Ehdokas on aivan oikeassa . Ikäväksi voi todeta kyvyn yhteistyöhön sillä minä haluan menttaliteettilla olevan onnetonta .
- Anonyymi
Nuoriso diggaa Halla-ahosta ja äänivyöry suorastaan vyöryy vaaleissa Jussille.
Siinä on sossu-suvakkien suut mutrussa kuin norsun perä.- Anonyymi
Vain idiootit ikään katsomatta äänestävät fasistia.
Vaaleissa nähdään kansan mielipide, en lähde kehumaan ketään ylivertaiseksi mielestäni ei sellaista ole. Toivottovasti valinta ei ole puolue poliittinen vaan henkilö vaalit.
Siinä mielessä mielummin Haavisto, Stubb ehkä voittaa puolue poliittisesti.- Anonyymi
Ennemmin Rehn kuin Stubb. Stubb on epäuskottava
"keep smiling"- poseeraaja. Ei hänellä ole kypsyyttä eikä
elämänviisautta ja näyttää siltä, ettei tulekaan. Hän on aikamies jo
ja on hyvin pinnallisen tuntuinen.
Presidentin virkakauden voisi lyhentää 4-5 vuoteen tai vaikka kolmeen.
Niinistö ehdottelikin kautta lyhennettäväksi, mutta ajatus ei herättänyt
keskustelua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126921Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli36856Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47819- 54721
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143714Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50711Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32693Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42656Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136655