En aio istua täällä ja todistella arvoani.
En aio manipuloida sinua olemaan kanssani.
Tiedän, että olen palkinto. Tiedän mitä olen käynyt läpi ja mistä olen toipunut.
Tiedän arvoni.
Jos tulet elämääni, mies.
Se olisi siunaus.
Jos näytän sinulle puoliani itsestäni, joita en näytä kenellekään muulle. Se on siunaus...
Jos haluan, että olisit osa elämääni. Siihen on syy. En kuitenkaan aio istua ja hukata aikaani ja odottaa... Enkä jutella kenellekään.
Jos olet arvokas minulle, toivon että olen sitä myös sinulle. Jos en ole, anna minun vain tietää se, eikä tuhlata toistemme aikaa.
T nainen
En aio jahdata sinua
132
2131
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvis jahdata. Riittäis että ihan tavallisesti sanois irl: tykkään susta, voitasko tehdä yhdesdä jotain, viettää aikaa yhdessä tmv.?
- Anonyymi
Sori apsetä olemme liian hyviä mihinkään. T Suomi -naiset
- Anonyymi
Arvonsa tunteva nainen👏💪
- Anonyymi
Arvottomuutta tuntevat ehkä tarttuu näin päälleliimattuun trolliätmelin tekstiin
- Anonyymi
T naiset ne jyrää vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvottomuutta tuntevat ehkä tarttuu näin päälleliimattuun trolliätmelin tekstiin
Taisit puhua juuri itsestäsi vastatessasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit puhua juuri itsestäsi vastatessasi
Tarkennatko vastaustasi hieman? Sori jos kommentti ei istu sun palettiin hahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ois tietysti ihanaa, jos tulisit elämääni
Onhan tätä valmisteltu. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Arvottomuutta tuntevat ehkä tarttuu näin päälleliimattuun trolliätmelin tekstiin"
Teit itse juuri kuvailemallasi tavalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan arvonsa tunteva tuntee juuri niin kuin tuntee eikä siihen kukaan pysty vaikuttamaan oli sitten tämä trolliätmeli tai joku muu yhtä huithapeli joilla ei arvoa ole ollut sitten syntymän
Onkohan palstalla juurikaan terveen itsetunnon omaavia? Ei se helposti tule ja kehkeydy välttämättä mutta auttaa elämässä hurjasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan arvonsa tunteva tuntee juuri niin kuin tuntee eikä siihen kukaan pysty vaikuttamaan oli sitten tämä trolliätmeli tai joku muu yhtä huithapeli joilla ei arvoa ole ollut sitten syntymän
Onkohan palstalla juurikaan terveen itsetunnon omaavia? Ei se helposti tule ja kehkeydy välttämättä mutta auttaa elämässä hurjastiArvonsa tunteva pystyy keskustelemaan, sovittelemaan ja kertomaan omia mielipiteitä. Toisten lyttääminen tai toisten mielipiteiden haukkuminen buustaa ehkä joidenkin omaa egoa, mutta se peittää samalla ydin minän ja sen herkkyyden mikä meillä kaikilla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvonsa tunteva pystyy keskustelemaan, sovittelemaan ja kertomaan omia mielipiteitä. Toisten lyttääminen tai toisten mielipiteiden haukkuminen buustaa ehkä joidenkin omaa egoa, mutta se peittää samalla ydin minän ja sen herkkyyden mikä meillä kaikilla on
Pelkkää puhelätinää ilman sanomaa. Arvonsa tunteva päättää ihan itse mitä tekee ja sanoo eikä siihen auta märiseminen.
Oman arvonsa tunteva on tunteva myös ihmisille jotka sen ansaitsee ja näin se menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää puhelätinää ilman sanomaa. Arvonsa tunteva päättää ihan itse mitä tekee ja sanoo eikä siihen auta märiseminen.
Oman arvonsa tunteva on tunteva myös ihmisille jotka sen ansaitsee ja näin se menee.Eli haluat korostaa että sinä olet oikeassa? Samalla vähättelet muiden puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman arvonsa tunteva on tunteva myös ihmisille jotka sen ansaitsee ja näin se menee.En tiennyt että sulla on noin huono olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Arvottomuutta tuntevat ehkä tarttuu näin päälleliimattuun trolliätmelin tekstiin"
Teit itse juuri kuvailemallasi tavallaSe on eri asia, miten tekstin yrittää kokea hyvin väkinäisen oloisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan palstalla juurikaan terveen itsetunnon omaavia? Ei se helposti tule ja kehkeydy välttämättä mutta auttaa elämässä hurjasti” Onkohan palstalla juurikaan terveen itsetunnon omaavia? Ei se helposti tule ja kehkeydy välttämättä mutta auttaa elämässä hurjasti” Ei ole, vaan matkalle jääneitä jämiä jotka yrittää epätoivoisesti vaikuttaa muiden ihmiskuvaan trolliätmelin tekstien kautta, sad
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T naiset ne jyrää vuodesta toiseen.
Älä heitä vettä kiukaalle, joku rupee heti liian intensiiviseksi, metateksti😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat korostaa että sinä olet oikeassa? Samalla vähättelet muiden puhetta.
Tottakai olen oikeassa kun puhun vain omasta puolestani. Sä saat kuvitella ja elää ihan minkä ideologian kanssa tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt että sulla on noin huono olo.
Miksi olisi huono olo. Katsos ei se miten sä asiat koet tee niitä todelliseksi.
Luulen että olet itse todella pahoinvointinen ja yrität tuputtaa sitä muillekin siinä onnistumatta joten paha olosi vaan kasvaa, kiva elämä ei siinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi huono olo. Katsos ei se miten sä asiat koet tee niitä todelliseksi.
Luulen että olet itse todella pahoinvointinen ja yrität tuputtaa sitä muillekin siinä onnistumatta joten paha olosi vaan kasvaa, kiva elämä ei siinä.Koska haukut muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haukut muita.
Siis miten tässä on haukuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haukut muita.
Kuka täällä nyt haukkuu muita jahtaat oletettavasti tuota naiseksi kuvittelemaasi miestä ja yrität tämän pöyristelypoliittisen puheen turvin oikeuttaa valehtelusi, värittelysi sekä oman kielenkäyttösi. Väsyttävää toisintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Onkohan palstalla juurikaan terveen itsetunnon omaavia? Ei se helposti tule ja kehkeydy välttämättä mutta auttaa elämässä hurjasti” Ei ole, vaan matkalle jääneitä jämiä jotka yrittää epätoivoisesti vaikuttaa muiden ihmiskuvaan trolliätmelin tekstien kautta, sad
Ja silti olet palstalla really saaaaaad😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti olet palstalla really saaaaaad😀
Tämä kommentti ei toimi, esim koska ketutukses pilkistää liikaa rivien välistä
- Anonyymi
Minkä arvon 🤣
- Anonyymi
Tuo kuulostaa käännökseltä englannista.
Mutta olisihan omanarvontunto hyvä asia. Itseäni syytän ainakin, kun en edes sanonut mitään, että tykkään.
sivusta- Anonyymi
Suomen kielessä harva käyttää sanaa siunaus. Englannin blessing on ehkä yleisempi kun uskonnolliset piirit näkyvämpiä, ehkä siirtyy yleiskieleen.
Muutennin kuulostaa käännökseltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kielessä harva käyttää sanaa siunaus. Englannin blessing on ehkä yleisempi kun uskonnolliset piirit näkyvämpiä, ehkä siirtyy yleiskieleen.
Muutennin kuulostaa käännökseltäSiunausta käytetään hengellisissä piireissä päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siunausta käytetään hengellisissä piireissä päivittäin.
Siunausta käytetään myös silloin kun on tarkoitus olla läpinäkyvän ironisesti siunattu ja onnellinen ja silloin kun on vaan naiseksi haluava pikkutonttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siunausta käytetään myös silloin kun on tarkoitus olla läpinäkyvän ironisesti siunattu ja onnellinen ja silloin kun on vaan naiseksi haluava pikkutonttu
Juuri näin, joillain leikkaa toisilla ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa oli tarkoitus välittää ainoastaan juuri tuo tarve olla naiseksi haluava pikkutonttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa oli tarkoitus välittää ainoastaan juuri tuo tarve olla naiseksi haluava pikkutonttu.
Kyllä, suhteellisuudentaju on hyväksi kaikille
- Anonyymi
Luulet itsestäsi liikoja👎
- Anonyymi
Mistäs sinulle saataisiin edes jotain luulonliikoja? Parantuisiko elämänlaatu kun ei yöt menisi itsetuhoisuudessa rypien. Sivuhuomautus
- Anonyymi
Älä alennat itseäsi tuollaisilla kommenteilla 💖
- Anonyymi
Jos joku ei tunne omaa arvoaan on syytä katsoa peiliin ja miettiä antaako jonkun moittivat mielipiteet vaikuttaa. Koska kaikki on arvokkaita myös sinä.
- Anonyymi
Sinä taidat oikeasti olla todella todella syvälle orientoinut tähän miehen luomaan palstamaailmaan ja tuot reippaasti esiin ketä jahtaat maalituksinesi. Olet jäänyt täysin lapseen tasolle katkerana ja kateellisena ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinulle saataisiin edes jotain luulonliikoja? Parantuisiko elämänlaatu kun ei yöt menisi itsetuhoisuudessa rypien. Sivuhuomautus
Sitä en osaa sanoa, mutta et kai sä kuvittele kenenkään naisen tuottavan tällaista tekstiä ja siksi puolustele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en osaa sanoa, mutta et kai sä kuvittele kenenkään naisen tuottavan tällaista tekstiä ja siksi puolustele?
Nimenomaan en kuvittele, vaan ätmi yrittää tällä tekosiunauslätinällä olla taas kovinkin mietiskelevän naisellinen töräys. Mikä toki onkin vaihtelua niihin yhy yhy kaikki on pskaa olen muuten nainen turinoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan en kuvittele, vaan ätmi yrittää tällä tekosiunauslätinällä olla taas kovinkin mietiskelevän naisellinen töräys. Mikä toki onkin vaihtelua niihin yhy yhy kaikki on pskaa olen muuten nainen turinoihin.
Aivan, olet oikealla puolella, etkä tällainen värittelevä säälisäkki ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, olet oikealla puolella, etkä tällainen värittelevä säälisäkki ym
Ei ollu sarkasmia, vaa metatekstiä do not get worked up ätmihunter okay thanks
- Anonyymi
Hieno arvomaailma! Ihana kuulla ihmisiä jotka edes hiukkasen arvostaa itseään. Toisen välittämisen näkee Yleensä käytöksestä! Jos toinen ei ole vastassa myöskään tunteita ei ole. Tai voi olla, mutta ei riittävästi.
- Anonyymi
Luulottele mitä luulottelet. Saahan sitä tahtoa.määrätä ja manipuloida. Se kun jää haaveeksi kuitenkin.👎
- Anonyymi
Millä tavalla mielestäsi tämä aloittaja ikäänkuin manipuloi tai määrää ja ketä? Kiinnostava tää orientaatiosi aikaan ja paikkaan, sut kyllä taidetaan jo ymmärtää juttuinesi vähän tuota hmm ja hmm, se ei kyllä korjaa mitään👎
- Anonyymi
Kenelle kuvittelit olevasi siunaus? Niitä siunauksia on miljoonia muitakin🤔
- Anonyymi
Mä en ymmärrä miksi ihmisten pitää aina yrittää alentaa muita. Onneksi itsellä ei ole tuota tarvetta! Välttämättä ei ole ja vaikka olisikin niin tarviiko sitä sanoa ja sitten hän ei ole hänen arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ihmisten pitää aina yrittää alentaa muita. Onneksi itsellä ei ole tuota tarvetta! Välttämättä ei ole ja vaikka olisikin niin tarviiko sitä sanoa ja sitten hän ei ole hänen arvoinen.
Oletkin henkiseesti kehittyneempi. Siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä misogyyniset reesut ei vaan sisäistä, että sinun tarinallisuuksissasi on kyse sinusta miehestä, vaa läävää mitä läävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä joilla on huono olo ja he voivat huonosti. He alentavat muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näitä on paljon. Jäätävän paljon, mutta miksi? Elämä voi olla välillä tylsää ja ollaan kateellisia toisille mutta miksi? Oman elämän onnelisuus luodaan itse. Itse etsitään mikä tuo hyvän olon. Sitten kun ei osata se puretaan muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näitä on paljon. Jäätävän paljon, mutta miksi? Elämä voi olla välillä tylsää ja ollaan kateellisia toisille mutta miksi? Oman elämän onnelisuus luodaan itse. Itse etsitään mikä tuo hyvän olon. Sitten kun ei osata se puretaan muihin.
Elämässä on osunut huonoja roolimalleja todennäköisesti. Ihmisiä jotka ovat halveksuneet ja käyttäytyneet niin kuin ei olisi arvokas lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän teennäistä provopalstalla ha ha
"Tiedän, että olen palkinto"
🚩🚩🚩- Anonyymi
Jos sulla olisi hyvä itsetunto ajattelisit iteki noin. Tietäisit oman arvosi etkä myisi sitä kenelle tahansa. Arvokas tarkoittanee vertauskuvallisesti samaa kuin palkinto 🏆
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla olisi hyvä itsetunto ajattelisit iteki noin. Tietäisit oman arvosi etkä myisi sitä kenelle tahansa. Arvokas tarkoittanee vertauskuvallisesti samaa kuin palkinto 🏆
Mulla on ihan hyvä itsetunto. En huoli ihmistä kuka pelleilisi tai kohtelisi huonosti.
Jokainen ihminen on tavallaan arvokas.
Mutta jos ilmoittaa toiselle, mahdolliselle kumppanilleen olevansa palkinto. Niin se menee jo epäterveelliseksi itsetunnoksi. Voin kuvitella ihmisen olevan täynnä itseään. Eiköhän se mahdollinen kiinnostuja arvioi, onko hän palkinto vai ei.
Ihminen kuka tituleeraa itsensä palkinnoksi ei ainakaan itseäni kiinnosta pätkääkään. Mutta, kaikilla on erilaiset maut. Ehkä sellainen henkilö kiinnostaa joitakin.
"Olen palkinto, enkä jahtaa." Elämän kevät. Suhde on tasapuolinen, ei siinä ole kumpikaan palkinto tai jahtaaja. Tai sitten molemmat ovat jahtaajia tai palkintoja.
Kuulostaa aika diivailulta.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mulla on ihan hyvä itsetunto. En huoli ihmistä kuka pelleilisi tai kohtelisi huonosti.
Mutta jos ilmoittaa toiselle, mahdolliselle kumppanilleen olevansa palkinto. Niin se menee jo epäterveelliseksi itsetunnoksi. Voin kuvitella ihmisen olevan täynnä itseään. Eiköhän se mahdollinen kiinnostuja arvioi, onko hän palkinto vai ei.
Ihminen kuka tituleeraa itsensä palkinnoksi ei ainakaan itseäni kiinnosta pätkääkään. Mutta, kaikilla on erilaiset maut. Ehkä sellainen henkilö kiinnostaa joitakin.
"Olen palkinto, enkä jahtaa." Elämän kevät. Suhde on tasapuolinen, ei siinä ole kumpikaan palkinto tai jahtaaja. Tai sitten molemmat ovat jahtaajia tai palkintoja.
Kuulostaa aika diivailulta.Tämäkin totta! Luulen, että ap sananvalinta ei ollut sitä mitä tarkoitti. Tarkoitti varmaan ihan hyvää. Ketään ei pidä jahdata, jos pitää ei olla aivan oikealla polulla. Eri juttu jos molemmat jahtaa, mutta siinäkään ole järkeä!
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin totta! Luulen, että ap sananvalinta ei ollut sitä mitä tarkoitti. Tarkoitti varmaan ihan hyvää. Ketään ei pidä jahdata, jos pitää ei olla aivan oikealla polulla. Eri juttu jos molemmat jahtaa, mutta siinäkään ole järkeä!
Jos molemmat jahtaa, niin se on hyvin lyhyt jahti. 😉
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Jos molemmat jahtaa, niin se on hyvin lyhyt jahti. 😉
Niin sen luulis olevan😂
Anonyymi kirjoitti:
Niin sen luulis olevan😂
Niin. Säätäjiä on monta erilaista.
Mutta jos molemmat ovat kiinnostuneita, niin tulevat molemmat silloin ainakin puolitiehen vastaan.
Mukavaa päivää sinne.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mutta jos molemmat ovat kiinnostuneita, niin tulevat molemmat silloin ainakin puolitiehen vastaan.
Mukavaa päivää sinne.Se on täysin totta!
Samoin sinne... - Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kuulostaa aika diivailulta."Minulla on hyvä itsetunto"
Sehän paistaa kyllä loistokkaasti teksteistäsi, ja huomaa että sinua oikeastaan vtuttaa ne joilla se hyvä itsetunto on.
Sehän on suorastaan kryptoniittia heille jotka ovat tyytymättömiä itseensä ja näkevät muiden ihmisten arvostavan itseään ja pitävän huolta itsestään. Jokainen on palkinto ennen kuin teoillaan muuta osoittaa, ja joillain se palkinto menee roskiin jo ilmeisesti hyvin varhaisessa iässä. - Anonyymi
Sama kuin lottovoitto 🎯 Aikamoinen hyvä olo olla jollekin lottovoitto ja saada sellainen myös itselleen. Siinä ei ole mitään väärää.
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla on hyvä itsetunto"
Sehän paistaa kyllä loistokkaasti teksteistäsi, ja huomaa että sinua oikeastaan vtuttaa ne joilla se hyvä itsetunto on.
Sehän on suorastaan kryptoniittia heille jotka ovat tyytymättömiä itseensä ja näkevät muiden ihmisten arvostavan itseään ja pitävän huolta itsestään. Jokainen on palkinto ennen kuin teoillaan muuta osoittaa, ja joillain se palkinto menee roskiin jo ilmeisesti hyvin varhaisessa iässä.😄 Mulla on ihan hyvä itsetunto. Voin sanoa itseäni ihmisjätteeksi, koska se on totuus. Vemputtelen enkä sitä häpeä sanoa. Koska sekin on totuus. Siihen ilmeisesti viittaatkin. Kuka tahansa voi sanoa minusta mitä vain. Eikä se hetkauta pätkääkään.
Pidän huolta itsestäni, tiedän kykyni. Osaan mitä vain, mutta en sillä elvistele, tai kuvittele olevani palkinto kenellekkään ennen tutustumista. Enkä silloinkaan. Toinen ihminen päättää, olenko hänelle palkinto vai en, ja minä päätän onko hän minulle palkinto vai ei. Ei hän itse.
Jos huutelisin olevani palkinto tuntemattomalle ihmiselle, ja kertovani olevani paras mahdollinen hänelle. Niin alkaisi jo omat hälytyskellot soimaan, että mitä helkkaria. 😅 En mene sanomaan toiselle, mikä olisi parasta hänelle ja mikä ei. Se olisi sairaalloista omistamista.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mukavaa päivää sinne.Niin kyllä ajattelis oikein totta
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
😄 Mulla on ihan hyvä itsetunto. Voin sanoa itseäni ihmisjätteeksi, koska se on totuus. Vemputtelen enkä sitä häpeä sanoa. Koska sekin on totuus. Siihen ilmeisesti viittaatkin. Kuka tahansa voi sanoa minusta mitä vain. Eikä se hetkauta pätkääkään.
Pidän huolta itsestäni, tiedän kykyni. Osaan mitä vain, mutta en sillä elvistele, tai kuvittele olevani palkinto kenellekkään ennen tutustumista. Enkä silloinkaan. Toinen ihminen päättää, olenko hänelle palkinto vai en, ja minä päätän onko hän minulle palkinto vai ei. Ei hän itse.
Jos huutelisin olevani palkinto tuntemattomalle ihmiselle, ja kertovani olevani paras mahdollinen hänelle. Niin alkaisi jo omat hälytyskellot soimaan, että mitä helkkaria. 😅 En mene sanomaan toiselle, mikä olisi parasta hänelle ja mikä ei. Se olisi sairaalloista omistamista.Huumoria huumoria. Tuohan oli selvää leikinlaskua. Osaatko laskea itsestäsi leikkiä ja kertoa muille olevasi niin hyvä palkinto että ei vertaistasi ole maailmassa toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumoria huumoria. Tuohan oli selvää leikinlaskua. Osaatko laskea itsestäsi leikkiä ja kertoa muille olevasi niin hyvä palkinto että ei vertaistasi ole maailmassa toista.
Ja pilkettä silmäkulmaan 😉 Reilusti vaan. Peilin edessä kannattaa harjoitella vähän kehumaan itseään. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pilkettä silmäkulmaan 😉 Reilusti vaan. Peilin edessä kannattaa harjoitella vähän kehumaan itseään. Kokeile vaikka.
Totta nyt vtussa- olen palkinto, en ole rangaistus tai rankaisija omm. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta nyt vtussa- olen palkinto, en ole rangaistus tai rankaisija omm. Sivusta
Minustakin tuo itsensä määrittäminen palkinnoksi on kaikkea muuta, kun tervettä itsetuntoa kuvaavaa ajattelua. Sama pätee siunaukseen.
Ei ole mitään tarvettä määrittää, arvottaa tai esineellistää itseään, jos on aidosti hyvä itsetunto.
Sanon tämän hyvällä. Kannattaa miettiä kuinka paljon nykyajan pinnallisia ja arvottavia asenteita itseensä vetää ja miten niiden antaa vaikuttaa minäkuvaansa.
Narsistiset minäkuvat tuntuvat olevan nykyään joku synonyymi hyvälle itsetunnolle, vaikka enenmän kun koskaan ihmiset käyttää mielialalääkkeitä ja kokaiinia yms kohottamaan juuri sitä omanarvontunnettaan.
Missähän mahtaa olla vika? Siinä mitä ihmiset aidosti ovat, vaiko yhteiskunnallisissa trendeissä??
Sivusta myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin tuo itsensä määrittäminen palkinnoksi on kaikkea muuta, kun tervettä itsetuntoa kuvaavaa ajattelua. Sama pätee siunaukseen.
Ei ole mitään tarvettä määrittää, arvottaa tai esineellistää itseään, jos on aidosti hyvä itsetunto.
Sanon tämän hyvällä. Kannattaa miettiä kuinka paljon nykyajan pinnallisia ja arvottavia asenteita itseensä vetää ja miten niiden antaa vaikuttaa minäkuvaansa.
Narsistiset minäkuvat tuntuvat olevan nykyään joku synonyymi hyvälle itsetunnolle, vaikka enenmän kun koskaan ihmiset käyttää mielialalääkkeitä ja kokaiinia yms kohottamaan juuri sitä omanarvontunnettaan.
Missähän mahtaa olla vika? Siinä mitä ihmiset aidosti ovat, vaiko yhteiskunnallisissa trendeissä??
Sivusta myösOttaisit vähän rennommin. Älä ota kaikkea noin kirjaimellisesti kun vitsillä heitetty 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit vähän rennommin. Älä ota kaikkea noin kirjaimellisesti kun vitsillä heitetty 😉
Samaa voisi vinkata mies näiden raskassoutuisten feikkidialogiesi lukijoille monokkelit huurussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voisi vinkata mies näiden raskassoutuisten feikkidialogiesi lukijoille monokkelit huurussa
sinunkin olisi aika luopua naisena esiintymisestä, kiristävätkö sukkahousut
- Anonyymi
T ei ollut etunimen ensimmäinen kirjain vaan lyhenne sanasta Terveisin 😁 -ap
- Anonyymi
Millaiselle kaunis viestisi menee?
- Anonyymi
Niin se me kyllä ymmärretään naisina esiintyvä ätmikäs että siihen on pitkä matka että muutut edes metaforisella tavalla näiksi katkeruuden kohteiksi.
Vaikka kuinka kokeilisi mitä kombinaatioita niin ei vaan nasahtele ei millään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se me kyllä ymmärretään naisina esiintyvä ätmikäs että siihen on pitkä matka että muutut edes metaforisella tavalla näiksi katkeruuden kohteiksi.
Vaikka kuinka kokeilisi mitä kombinaatioita niin ei vaan nasahtele ei millään.Niinpä juuri sitä tämä on- katkeruuden katakombi, joopa joo arvon folk🥱
- Anonyymi
Eli ihan turha myrsky vesilasissa tämäkin. Antikliimaksi olkoon päivän sana ainakin tässä kontekstissa- pa dam pam tshii😎
- Anonyymi
Huomenta minäkin olen palkinto👩☕️
- Anonyymi
👍...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍...
Tiedän arvoni☕️👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän arvoni☕️👩
😂.. Sehän on älyttömän hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän arvoni☕️👩
Minä tiedän että olet mies ja haluun sut.Haluan parantaa sinut.Minulla on kyky siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂.. Sehän on älyttömän hyvä.
Sulla ois kans enemmän jos et osallistuis tähän miestrollin teatteriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ois kans enemmän jos et osallistuis tähän miestrollin teatteriin
Ei muttaku toisten keijukaismaailmassa se on aina alin kommentti mikä ratkasee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän että olet mies ja haluun sut.Haluan parantaa sinut.Minulla on kyky siihen.
Minulla on myös esimerkiksi hyviä ilmaisia neuvoja- man up tai hanki henkselit
- Anonyymi
Toiset jahtaa ja toiset ei.
Ajattelin itse pukea päälleni naapurin Pirjon kokovartalosukkahousut, virittää lintupillin ja juosta tiellä edestakaisin lentoliikkeitä tehden. Haluan jutella silloinkin, jos sattuu, että lopputulos koskee korvaan. Mikäli nyt tällainen kuvitteellinen sivujahtikin sallitaan.- Anonyymi
Haluat jutella silloinkin jos lopputulos soi korvissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat jutella silloinkin jos lopputulos soi korvissa?
Ainahan se lopputulos ns. soi korvissa. Viittaatko soimisella musiikkiin tai muuhun erilaiseen ilmaisutapaan, joka on kuultavissa?
Ihan sama kait miten se sanoma toimitetaan, kunhan viesti ei jätä viestinsaajaa epäselvyyteen ja roikkumaan tyhjän päälle millään tavalla.
- Anonyymi
Yes bitch, it is priviledge to talk to me
- Anonyymi
Arvonsa tunteva ei jää roikkumaan keneenkään, jos toinen antaa ilmi ettei ole kiinnostunut. Sitä ei tarvitse aina sanoa, sen voi antaa ilmi esimerkiksi hiljaisuudella. Jos et saa vastauksia sinun lähettämiin rakkausviesteihin niin se on selvä merkki. Hän ei ole kiinnostunut sinusta. Ymmärrä se, niin olet arvosi tunteva.
- Anonyymi
Vaikka tuon ymmärtääkin eikä pidä yhteyttä toiseen, ei se tarkoita, etteikö voisi ikävää potea eikä se silloin vähennä yhtään omaa arvoa. Sivusta vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tuon ymmärtääkin eikä pidä yhteyttä toiseen, ei se tarkoita, etteikö voisi ikävää potea eikä se silloin vähennä yhtään omaa arvoa. Sivusta vain
Älä sekaannu aina muitten ketjuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekaannu aina muitten ketjuihin.
Eiköhän nämä ole yleisiä keskusteluita vai mikä sun syy on evätä muiden osallistuminen niihin? Jos on jotain vastaan jotain, niin kirjoita toki aloitukseen, ketkä siihen eivät saa osallistua. Näin säästytään ns. vahingoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nämä ole yleisiä keskusteluita vai mikä sun syy on evätä muiden osallistuminen niihin? Jos on jotain vastaan jotain, niin kirjoita toki aloitukseen, ketkä siihen eivät saa osallistua. Näin säästytään ns. vahingoilta.
Miten niin ketkä? Ei täällä kukaan tiedä keitä muut kirjoittajat ovat. Oletko vähän yksinkertainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ketkä? Ei täällä kukaan tiedä keitä muut kirjoittajat ovat. Oletko vähän yksinkertainen?
Esimerkiksi tuolle, ketä tarkoitti tuossa. Ei tee siitä sen yksinkertaisempaa kuin muistakaan. Ja näkyyhän tuo tietävän, kelle tarkoitti tuon, vaikkakaan tuo ihminen ei kirjoittelekaan joka ketjuun.
- Anonyymi
Vai että on elämäs ja todellisuutes yhtä raccausviestiä, olet koominen kun yrität rikastaa tämän äijän provoilun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla ton juttukaverisi lisäksi hyvin vahvoja näkemyksiä näistä edelleen trollaavan äijän aloituksista. Surreal
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi tuolle, ketä tarkoitti tuossa. Ei tee siitä sen yksinkertaisempaa kuin muistakaan. Ja näkyyhän tuo tietävän, kelle tarkoitti tuon, vaikkakaan tuo ihminen ei kirjoittelekaan joka ketjuun.
Get real
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Get real
It's real.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It's real.
Ei tod o
- Anonyymi
Aika lailla ytimeen osuttu, avaudu noin vielä sille oikealle kohteelle eikä pelkästään tänne
- Anonyymi
Mille ihmeen oikealle kohteelle? Et voi olla niin kujalla että koet sellaista löytyvän suhteessa näihin miehen trollauksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille ihmeen oikealle kohteelle? Et voi olla niin kujalla että koet sellaista löytyvän suhteessa näihin miehen trollauksiin
Kun miettii sillai ihan aktuaalisesti, että joku tulis tällaisen pohjalta inttämään jotain, niin sais hakea sisäistä zeniä
- Anonyymi
Josp sitten jättäisit nämä palstat
- Anonyymi
Sä se vaa haet tätä viimistä sanaa😂
- Anonyymi
Ilmoita itsestäsi että lähestyminen on toivottaavaa niin ei todellakaan tarvi kauan odotella.
- Anonyymi
Öö, jos tällaiseen miehen trollaustekstiin nojaat ni hell jäätyy enemmin, olet so offensive
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, jos tällaiseen miehen trollaustekstiin nojaat ni hell jäätyy enemmin, olet so offensive
It is ego thing oviosly
- Anonyymi
Ootteko muuten koskaan syöneet jahtimakkaraa?
- Anonyymi
En, mutta on varmaan yhtä all bologna kui tää miehen väkinäinen aloitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta on varmaan yhtä all bologna kui tää miehen väkinäinen aloitus
makkaran piilottaminen sukkahousuihin ei muuta sinua naiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
makkaran piilottaminen sukkahousuihin ei muuta sinua naiseksi
Eipä kyllä, mutta että olisko sinulla nyt väärä henkilö puheen päässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyllä, mutta että olisko sinulla nyt väärä henkilö puheen päässä?
Ätmillä on välillä tapana puhua itselleen ruoskien näitä lentäviä lauseita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmillä on välillä tapana puhua itselleen ruoskien näitä lentäviä lauseita
Niin onkin, mutta yleensä ei malta jättää analogioitaan kovin pelkistetyksi ns
- Anonyymi
Tämä arvokkuuden pakkomielteesi saattaa kuitenkin pilata onnen. Rakkauteen kuuluu myös epävarmuus ja oman kelvollisuuden miettiminen. Oletko liian itseriittoinen tarvitaksesi ketään. Yksinäisyydessä arvokkuuden säilyttämnen on helpompaa. Itseään rakastavan sydäntä ei ympäröi muuri. Mutta tavoittelemisen arvoisen vuoksi on valmis tekemään asioita johonkin mittaan asti mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Epätäydellinen ja haavoittuva mutta ihmissuhteen arvoinen. Minkään ei ptäisi estää jos haluaa jonkun elämäänsä.
- Anonyymi
No äkkiseltään sanoisin että ihan itse tuhlaat omaa aikaasi susta tuskin on sun elinaikana parisuhteeseen jos mietit miksi niin lueppa oma kirjoituksesi ihan ajatuksella ehkä keksit ehkä et
- Anonyymi
Äkkiseltään lukien sinä aloittajahemmo et ole niin taidokas kirjoitustesi aukikirjoittaja mitä itse kuvittelet, eli tarve venyttää näitä ketjuja äärimmäisen pitkäksi kommentoimalla kuin viimeistä päivää on vähän huvittavaa jos on suhteellisuudentaju tallella. Kaikilla ei tiedetysti ole nk näin hyvin asiat vieläkään, vaan sama yritteliäs katkera haiku jatkuu
- Anonyymi
Parisuhteeseen miehen kanssa jota pitää jahdata?? Pointti oli juuri se aloittajalla että kenenkään miehen perässä ei käydä enää yhtään ruikuttamaan.
- Anonyymi
Minäkään en usko, että niin itsetuhoista ihmistä on, että se vakavissaan kirjoittaisi tällaiselle palstalle tuon kaltaisen aloituksen.
- Anonyymi
Sinäpä olet pitkälle päässyt jo näiden miehen trollausten tulkinnan kanssa - siitä se eheytyminen ja heleytyminen lähtee 👍
- Anonyymi
Yksinäisyys ahdistaa.
- Anonyymi
Luen tuon niin että ap on jahdannut, manipuloinut ja liehitellyt miestä, tyrkyttänyt itseään vuosia täällä. Ja nyt yrittää ryhdistäytyä. Ja ap on uskovainen, ehkä seurakunnalla töissä, siitä tuo siunaus. Kerää nyt voimia ja kohta alkaa taas itsensä tyrkyttäminen, raamattusiteeraukset manipulointitarkoituksessa, huoh.
- Anonyymi
Ei ole varmaan vakavissaan kirjoitettu. Tai voihan sillä vakava tarkoitusperä olla, mutta en usko että sitä on kirjoitettu näkyviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varmaan vakavissaan kirjoitettu. Tai voihan sillä vakava tarkoitusperä olla, mutta en usko että sitä on kirjoitettu näkyviin.
Ihanaa kun jaksat miesaloittaja puhallella monologillasi tussahtanutta lastenkellukeprovoa vimmaisesti henkiin😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun jaksat miesaloittaja puhallella monologillasi tussahtanutta lastenkellukeprovoa vimmaisesti henkiin😂
Mutta että raamattusiteeraukset manipulointitarkoituksessa, tästä trollauksesta haluan ehdottomasti lukea lisää. Lukekaa tekin oikein läskit silmille asti ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ple aloittaja.
- Anonyymi
Se on hyvä ettet päivystä täällä vaan ehkä otat mieheen suoraan yhteyttä. Suomi24 palstalla asian jaarittelu luulottelu ja kuvittelu on turhaa. Täältä sinä et saa kiinni ketään tuhlaat vaan aikaasi kuten kaikki muut kaltaisesi. En tiedä millä logiikalla kuvitellaan että suomi24 palstalta löytyisi ihastuksen kohde jaarittelemasta aiheesta? Itselle tämä olisi viimeisimpiä etsintäpaikkoja. Suora yhteys työpaikan facebookin tms kautta olisi huomattavasti helpompi tapa saada yhteys.
Pitää tottakai antaa toisen tietää onko tosissaan.. en oma psyyke ees kestäisi pitää ketään, kenen kanssa en olisi tosissani.
Mutta olin mä vuosia kyllä naisen kanssa, joka olisi halunnut lapsia, mutta messusi jatkuvasti, kuinka ei rakasta ja ei välitä.. meitä on niin moneen junaan.- Anonyymi
Jos vain tietäsin sun olevan se kehen olen ihastunut jo pitkään, en haaskaisi enää päiväkään vaan tekisin edes jonkun hölmön aloitteen mutta koska en voi olla varma, en yksinkertaisesti vain uskalla. Länsi helsinki m-n maailman kaunein kassaneiti. Punaiset hiukset ja siniset silmät sä oot mulle maailman upein ja kaunein nainen.
- Anonyymi
Jos huomaan tulleeni houkutelluksi juoksukilpaan sinusta jonkun toisen kanssa, annan mielelläni luovutusvoiton.
Tottahan myös sinulla pitää olla tavoitteita minua kohtaan eikä vain olla kilpailutettava palkintotuote.- Anonyymi
Sulle ei oo kilpailijaa älä edes mieti sellasta. Muotti on rikottu. Sä olit melkein liian täydellinen...
- Anonyymi
Sivusta, oon tehnyt jo alustavan arvion, vähän on täsmennettävää vielä. Kokonaisuus toki ratkaisee, mitä viivanalle jää. Sinä oot kyllä niin lämmin ihminen, mutta kilpailu on kovaa tämmöisiä aikoina. 😊
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3471677Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361571Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2471128- 73983
- 58964
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60735- 47726
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25689- 118644