Kuten aiemmin olen kirjoittanut, vain idiootti jolla ei ole omaa elämää käyttää toisten kuvia omissa aloituksissaan ja kommanteissaan. Minulla on muutakin elämää kuin tämä kaatopaikka joten poistin kuvat ja katsellaan ensi syksynä uudemman kerran.
Hauskaa elämää kaikilla suomi24 saitilla.
Oman elämän puuttuminen
5
244
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kiitos ja näkemiin vex vex vaan.
- Anonyymi
No mutta mitä kummaa kipinöintiä, onko Laiffi kuvamuokkauksiensa johdosta Idiootti, entä muut kipinät jotka Hukkapalaa myötäilee, jopa ihailee ja kuten 2010 pitää hauskana?
- Anonyymi
Helppo huomata kuinka tämä roskasakki, millä ei ole tälle palstalle mitään annettavaa ovat kateellisia Aasiantravellille, joka on osannut järjestää elämänsä oikein. Aasiantravelin ei ole koskaan tarvinnut kehua saavutuksillaan, laittanut mukavia kuvia ja pientä tarinaakin.
- Anonyymi
On asiassa hyvätkin puolensa, funtsi vähän.
Nyt Aasi voi ryhtyä pitämään Vajakkina vaikka naapurin leskirouvaa jonka kanssa kasvattaa erivärisiä panaaneita.
Aasi voi niistää sieraimistaan herneensä ja ryhtyä kasvattamaan herneitä puutarhassaan ja yllättää perheensä jonain päivänä vaikkapa hernesopalla sinapilla höystettynä ja sitten aijata kuvan keitostaan tänne .... syksyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761079- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden220659Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34502- 23478
- 37453
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga46427Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404