Kuten aiemmin olen kirjoittanut, vain idiootti jolla ei ole omaa elämää käyttää toisten kuvia omissa aloituksissaan ja kommanteissaan. Minulla on muutakin elämää kuin tämä kaatopaikka joten poistin kuvat ja katsellaan ensi syksynä uudemman kerran.
Hauskaa elämää kaikilla suomi24 saitilla.
Oman elämän puuttuminen
5
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ja näkemiin vex vex vaan.
- Anonyymi
No mutta mitä kummaa kipinöintiä, onko Laiffi kuvamuokkauksiensa johdosta Idiootti, entä muut kipinät jotka Hukkapalaa myötäilee, jopa ihailee ja kuten 2010 pitää hauskana?
- Anonyymi
Helppo huomata kuinka tämä roskasakki, millä ei ole tälle palstalle mitään annettavaa ovat kateellisia Aasiantravellille, joka on osannut järjestää elämänsä oikein. Aasiantravelin ei ole koskaan tarvinnut kehua saavutuksillaan, laittanut mukavia kuvia ja pientä tarinaakin.
- Anonyymi
On asiassa hyvätkin puolensa, funtsi vähän.
Nyt Aasi voi ryhtyä pitämään Vajakkina vaikka naapurin leskirouvaa jonka kanssa kasvattaa erivärisiä panaaneita.
Aasi voi niistää sieraimistaan herneensä ja ryhtyä kasvattamaan herneitä puutarhassaan ja yllättää perheensä jonain päivänä vaikkapa hernesopalla sinapilla höystettynä ja sitten aijata kuvan keitostaan tänne .... syksyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751