Yritykset Kuhmossa

Anonyymi-ap

Olen samaa mieltä Jaakko Kyllösen kanssa siitä,että on oltava huolissaan Kuhmolaisten yritysten puolesta sekä ennenkaikkea jatkuvuudesta.Itse myöskin pitkänlinjan yrittäjänä olen muutamia yrityksiä lähestynyt osto aikeissa,jokaisessa yrityksessä on hintataso liikevaihtoon nähden ollut moninkertainen joten eipä ole kauppaneuvottelut jatkuneet,Itselläni rahoitus ei kylläkään ole ollut se ongelma,vaan niinkuin totesin,kauppahinta..muistutuksena esimerkiksi kiinteistöjen arvo sekä yritysten liikevaihto/Käyttökate ,koska pitäähän ne sijoituksensa saada kohtuullisessa ajassa poiskin.Tätä hyvää ja toivottavasti sukupolven/kautta yrityskauppoihin johtavaa keskustelua kannattaa käydä.

17

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tässä pärjäillä!

      • Anonyymi

        En taida pärjäillä.


    • Anonyymi

      Joakko ei ällyö yrittämisestä mittään, ei kertakaikkiaan mittään,

      • Anonyymi

        Jaxu haleja


      • Anonyymi

        Jaakko on yrittämisellä elättänyt itsensä ja isonlauman muitakin ihmisiä.Joten asiallisia kommentteja,edelleen kaivaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakko on yrittämisellä elättänyt itsensä ja isonlauman muitakin ihmisiä.Joten asiallisia kommentteja,edelleen kaivaten.

        Ja iso lauma ihmisiä on elättänyt jaakon. Näinkin voi ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja iso lauma ihmisiä on elättänyt jaakon. Näinkin voi ajatella.

        Olisit sitten kulkenut matkasi kävellen ja vienyt jätteesi jonnekkin. SH.


    • Anonyymi

      Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille

    • Anonyymi

      Ei hän täällä yrittäjälle ole edes kunnon tiloja keskusta täynnä vanhoja ränsistyneitä kiinteistöjä

      • Anonyymi

        Kyllä minä voin rakentaa niitä uusia vuokratiloja Kuhmoon, jos löytyy luotettavia vuokranmaksajia. Muutamalta toiselta paikkakunnalta olen löytänyt sopivia vuokralaisia. Epäilen kyllä, että Kuhmossa se on hiukan haasteellista.


    • Anonyymi

      Ei tänne kannata rakentaa mitään.🏗

      • Anonyymi

        Eiköhän tässä pärjäillä!


    • Anonyymi

      Viimeinen lähtijä sammuttaa valot.

      • Anonyymi

        Aijjaa... tuota en oo kuullukkaan!


    • Anonyymi

      Onko tämä joku vaalikampanja. Jos ei ole omia aivoja on pöljyyttään aina jonkun kanssa samaa mieltä. Vai liekköhän sitten että sen lauluja laulat jonka leipää syöt. Perseen nuolemista heh..

    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Pikkuhiljaa kaikki häviää nyt biojätteenkin hakee joku muu yrittäjä🤣😂🤭

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe