Pian on aika äänestää Suomeen uutta presidenttiä. Suomessa on äänestys oikeus ja myöskin äänestys salaisuus, eli kenenkään ihmisen ei tarvitse kertoa kenellekään ketä äänestää. Jokaisella täysi-ikäisellä on oikeus itse päättää ketä haluaa äänestää. Joten arvon nuoret äänestäjät, käyttäkää omia aivojanne ja päättäkää ihan itse, ketä te äänestätte. Älkää antako muiden ihmisten vaikuttaa liikaa, kuten esim. oman äidin, isän, sisaren, veljen, serkun, kummi-sedän, kummi-tädin, naapurin, kaverin, ystävän tai työpaikan esimiehen tai työkavereiden ! Muistan, kun itse olin nuori, niin minun toimisto työpaikalla minun työkaverit sanoivat ketä täytyisi äänestää ja tällainen suorastaan loukkasi minua ! Minä ajattelin itsekseni silloin, minähän olen täysi-ikäinen ihminen ja ajattelen itse omilla aivoillani. Älkää antako myös some juttujen vaikuttaa liikaa teihin, esim. kun siellä haukutaan presidentti ehdokkaita ja esitetään heistä valheellisia väitteitä tai haukutaan vaikka heidän puolisoitaan. Nyt on muutenkin erittäin vakava maailman tilanne, kun on Ukrainan sota ja myöskin Gazan sota Lähi-Idässä ja pakolaisia voi tulla koko ajan lisää. Suomi tarvitsee siksi nyt mahdollisimman hyvän, järkevän , älykkään ja päätöksenteko kykyisen presidentin.
Varsinkin kun on Venäjä ja Putin tuossa ihan rajan takana...
Presidentin vaalit
Anonyymi-ap
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Suomessa menee nyt huonosti, olisi varmaan syytä pysäyttää nämä vaalit ennen kuin on liian myöhäistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815