Kun et näytä mitään merkkejä itsestäsi.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Anna olla, niin munkin oli pakko. Ihminen ei ole arvoisesti jos ei susta välitä!
- Anonyymi
Miehet😅 äläs kuule välitä. Toikin on täysin totta mikä oli aijemmin.. Jos mies tai nainen välittää hän näyttää sen jotenkin. Joskus voi olla tai onkin niin, miehet ei ymmärrä naisia. Eihe halua satuttaa, mutta ymmärrys ei ole parhainta
- Anonyymi
Tiedät miten näet jos haluat.
- Anonyymi
No minulle näyttäytyy irl, että hän ei taida haluta yhteydenottoani. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulle näyttäytyy irl, että hän ei taida haluta yhteydenottoani. Ap
Kyllä hän haluaa.
Hei rakas ystäväin 🤗 oikein paljon kiitos viestistä 🤗 laita viestiä jos tosiaan olet se "kaveri" mutta eipä hän taida paljon suomi24ää lueskella 😢 oikein siunattua viikonloppua 😇
- Anonyymi
Kaikki aikanaan https://youtu.be/YArQ641o8V8?si=35dJXhDMX_wnsEtX
- Anonyymi
Yksinkertaista
Se ei oo tällä sivustolla
Kuvitteteket että on ...
Ihastuneet aivosi sai sut niin luulemaan - Anonyymi
Kannattaa yrittää katsoa näkyviä miehiä.
FAKTA TIETO!- Anonyymi
Kyllä ja kun silmät avautuu, näkyviä miehiä on joka kulman takana. Jopa yllättäviltä tahoilta osoitetaan kiinnostusta. Antaa leikkijöiden pelleillä keskenään! Ansaitset parempaa! Sinä olet hyvä ja anna paskojen olla, ei niistä mitään tule eikä ne ole mitä antaa ymmärtää, muista se!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491384- 1071237
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198899Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.320832Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä226775- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232647Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88620Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21571