Lääkettä? Kokemuksia millai on toiminut tai ei ole toiminut ja miksei?
Käyttääkö kukaan abilify
7
224
Vastaukset
Hei, oikein paljon kiitos kysymästä, abilify on psykoosilääke, ollu mulla käytössä nuoruudessa n.10 vuotta, en voi suositella sellasta "kamaa" kenellekkään mulle tuli siitä diabetes, syöpä ja oma henkinen jaksaminen romahti. eli ei oo toiminu, ja olo on ku lobotomian jäljiltä.. kaupanpäälle tuli vielä mielettömät pelkotilat, ku niitä ollu muutenki tosi paljon... jotka vielä pahentuneet kun lääkitystä ei oo ollu enää muutamaan vuoteen. Oikein ihanaa sunnuntaipäivää ja paljon haleja 🥰🤗 aina vaikeista tilanteista selvitään, siihen pitää vaan uskoa 😇
- Anonyymi
Ne kaikki on sitten täyttä.........
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18211712
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kysypä apteekista tai lääkäriltä.
Tämä ei ole mikään turvallinen paikka kokeilla sekakäyttöä. - Anonyymi
Hieman alkaa epäilyttämään sopiiko tuo lääke minulle, todella levoton olo.
- Anonyymi
Kannattaa mennä kyselemään tuonne mielenterveyspalstalle. Tämä on ihan väärä palsta tälle.
- Anonyymi
Mene terveys asemalle hoitooon,kaipaat veren vaihtoa ,koko hiton elimistön puhdistusta....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163629- 1202093
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641734Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2111729- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531314
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141