miten sekoitatte dss-jauheen maitoon? lämmitetäänkö maito ensin ilman jauhetta vai voiko maidon lämmittää jauheen lisäämisen jälkeen? meillä se ei millään meinaa liueta maidon sekaan.. jää vain kökköjä tuttipulloon ja kallista ainetta menee hukkaan. annetaanko sitä kerran päivässä annostusohjeen mukaan vai jokaisella syöttökerralla? pakkauksen ohjeet on huonot..
dss junior ei liukene?
...
3
826
Vastaukset
- isi05
Kyllähän se aika liisteriä on. Me emme ainakaan ole keksineet mitään hyvää keinoa liuottamiseen. Toimeen on tultu siten, että tökötti on sotkettu maitoon tai veteen pikkulusikalla pienen muovikipon kuperaa pohjaa vasten. Aineen seisottamisesta maidossa tai vedessä ennen sekoittamista on saatu hyviä kokemuksia.
- Tiina.
Lisään lämmitettyyn maitoon koko päivä annoksen kerralla (eli 1/2 tl).
Ei jää könttejä eikä ole liisteristä.
Maitona käytän Nannia.- isi-05
mihin sekoittaa. ehkä se sekottuu sitten paremmin korvikkeisiin. meillä pikkunen on pelkällä rintaruokinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527