Olen ostamassa digitaalista videokameraa ja haluaisin tietää teiltä asiantuntijoilta, että minkälainen kannattaisi hankkia? Kävin Kaupat.comin sivuilla jo katselemassa valikoimia mutta enhän minä tajunnut niistä lyhenteistä hölkäsen pöläystä. Kameran ei tarvitse olla ihan uusinta uutta, kunhan on hyväksi todettu.
Ehdotuksia videokameran ostoon!
2
277
Vastaukset
- tt
osta sellanen jonka saa kytkettyä tietokoneeseen ja sitten poltettua mitä haluaa vaikka CD:lle. videokamerassa on kuitenkin mahdollisus kytkeä videoihin jo valmiina. En ainakaan tee mitään firman digitaalikameralla kun sitä ei saa tietokoneeseen kytkettyä. (hupivideoita, kuvia etc. sähköpostilla eteenpäin)
- digi
Jos hakee pienikokoista kameraa, ostaisin Sony PC120 (tai edellinen malli PC110). Lähes yhtä hyvä on TRV-40 (ja edellinen malli 30). Jos isompaa 3:n CCD:n kameraa haluaa raahata mukana, voi kuva olla vielä marginaalisesti parempi. Canon (XM-1) ja Sony (VX-2000) ovat niissä hyviä malleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661