Sen huomaa selvästi netin treffipalstoja itse seuraneena, tai sitten täällä on vaan jotai ihme "syvä joki" laisia kaikki......
Viitasaarelaiset miehet eivät kelpaa naisille....
11
950
Vastaukset
- Anonyymi
Syy ja seuraus ,naiset on Viitasaarella uskottomia ja vieneet miehiltä kaiken itsetunnon.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pölyimurikauppiaat ennen hommat hoiteli kun miehet töitä teki leivän eteen seinän takana,emäntä avaimet piilotti ja verhoja eteen veteli kun toinen myyjä vartiota piti.
- Anonyymi
Kyllä naisilla sentään joku raja saa olla miehenkin suhteen, ettei kaikkia tarvi huolia!
- Anonyymi
Kaipa miehilläkin saa jonkinnäköinen raja olla silla ei mullataikinaakan tari alustaa jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kirjoitustaidotonta en ainakaan huolisi
- Anonyymi
Olin joskus töissä reissuhommissa siellä,ei kyllä näkyny minkäänlaista iltaelämää koko kylällä!ei ollu yhtään naisen näköistä olioo koko kylällä koskaan!
- Anonyymi
POIKKEUKSIAKIN ON.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682519
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542503- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729