Metalli Järvelä Ralli 2024 Kaustinen

Anonyymi-ap

Ykkönen melkein sama ku viimmevuonna ja vitonen viimmevuoden ek2 toiseen suuntaan. Ek2 ja ek3 vissiin uusia onko tietoa onko paikkoja ja mites nelosella?

10

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tietoa toivottavasti ei ole samanlaista siimaviidakkoa ku viimmevuonna.

• Anonyymi

ei ole toivottavasti 150 menee rikki.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18213373

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

110 ilmoittautunutta nytten tuskin hirveästi enempää tulee

• Anonyymi

140 menee varmasti rikki, loppukiri aina viimeisenä päiväny kun aikaa ilmoittautua

• Anonyymi

Kyllä oli taas merkkiä siimaa.yks säälikaato ei muuta,ei oo hamun kisat enää katsomisen arvoisia runkipekalle

• Anonyymi

Siirry jokkikseen sitten

• Anonyymi

Ei muuta ku jokkikseen, siellä on autot romuja jo lähtiessä.

• Anonyymi

Ite olin katsomassa ja joo samaa mieltä että tapahtumia oli kyllä tosi vähän ja yrkkä oli kyllä kateissa, mutta siimaa ei kyllä tälläkertaa oltu viljelty niinku viimmevuonna, eikä kyllä turhia merkkejäkään missään ollu. Eipä tolla reitillä ny kummosempia paikkoja ollu muutenkaan ja siihen vielä toi yrkän puute, nii ei ihme että ei oo runkia, olikohan jopa kisanpaikka ykkösen 1+1

• Anonyymi

Ihan asiallinen reitti kilpailijan näkökulmasta.Jos joka rallissa menisi autoja kasapäin paskaksi,niin kilpailijat loppuisivat jossain vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe