Mikäs tämä, häirintä nuorten parissa työskentelevä, kaupungin työntekijä on.
Kaupungin työntekijän häirintä
29
3074
Vastaukset
- Anonyymi
ei ois kyllä uskonut kun tästä henkilöstä kuulin huhuja mutta pitää paikkansa näköjään!
- Anonyymi
Kanavan kaivaja
- Anonyymi
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Missä työssä? Jämsänkoskella vai Jämsän puolella?
- Anonyymi
molemmissa
- Anonyymi
Tais mennä kuuppa jumiin
- Anonyymi
Niinhän se sulla meni tuulitunneli
- Anonyymi
Mitä hittoo... Onko mies vai nainen
- Anonyymi
"Kaupungin työntekijän häirintä". Kukas kaupungin työntekijä nyt on joutunut häirtyksi? Sellaisen käsityksen ainakin otsikosta saa.
- Anonyymi
Sun äitis onneton
- Anonyymi
Kaupungin työntekijää on häiritty uhalla tehdä työtä
- Anonyymi
mä ja Dxxjonne istuttiin vaan siinä ja mopolla vähän ja sit tää äijä tuli niinku siihen valittaa et älkää riehutko ja heitelkä niitä macdonalsit roskia kadulle. viddu, kaikenlaiset kaupungin työntekjät häiritsee.
- Anonyymi
Täällä mitään McDonald's ole, mutta Jonneja taitaa olla!Ei ku äiti helmoihi takasin kiusaamasta työntekijöitä
- Anonyymi
Lapsellista touhua
Mitään ei saa tehä. - Anonyymi
Eli koulupuolelta tämä työntekijä kaiketi, onko sitten provosoitunut tilanne ja kiihtynyt?
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Mitä sitä juoruja kyselee kun se oli lehdessä. Työntekijä itse ollut se häiritsijä.
Nuorten parissa työskentelevää epäillään seksuaalisesta ahdistelusta:
https://www.ksml.fi/paikalliset/6485969 - Anonyymi
Ketjun otsikko on kyllä hämäävä....
- Anonyymi
Joo, olen samaa mieltä. (Kaupungin työntekijää on häiritty.) Siis kuka on häiriköinyt ja ketä???
- Anonyymi
"Saa jatkaa työssään"
Siis anteeksi mitä?
Ei tule itselle lehteä, en pääse lukemaan loppuja... - Anonyymi
Oleellinen on jo tuossa ilman naksumuuriakin. Tyypilistä Jämsää, potkuja ei tule.
- Anonyymi
Mies vai nainen? Häirinnyt tyttöjä vai poikia?
- Anonyymi
Kuka on nyt jäänyt toiminnasta syrjään. Ei taida olla pelkästään koulupuolelta.
- Anonyymi
Keskusteu mennyt aivan väärille urille ja väärinkäsityksiin. Häiritsijä on ollut joku kauoungin työntekijä itse.
Faktat tuolla viestissä 18.1. klo 18:35 ylempänä, sen uutislinkissä.
⬆️ ⬆️. ⬆️ - Anonyymi
nimiä pöytään! kaikenlaiset ahditelijat on syytä nimetä niin nuoret tietävät ketä varoa,
- Anonyymi
Onko herätetty kesken työajan?
- Anonyymi
Ei ollut uutista maanantain eikä tiistain paperilehdessä, ehkä saisi luettua jos maksaisi Ksml:n lyhyen nettitilauksen...
- Anonyymi
Olikin sitten vakavampi tapaus:
-eteni tammikuun alussa poliisilta syyteharkintaan
-rikosnimikkeenä seksuaalinen ahdistelu
-Keskisuomalaisen tietojen mukaan epäilty rikos on tapahtunut viestitse, kohdistunut mahdollisesti nuoreen - Anonyymi
Joko Jämsä on ymmärtänyt antaa potkut, kun jämsäläiset saivat tietää asiasta muuta kautta kuin oman kylän läpyskästä? Jämsän Seutuhan kirjoittaa vain kivoista jutuista.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863