Niin turisivat kahvipöydässä varpaisjärven essolla!
Renault ei oo oikein hyvä auto
11
455
Vastaukset
- Anonyymi
riippuu mallista
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ja sinä se et osaa vieläkään oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Mitä välii. Foliohattu päähän ja menox sanoi Annie Lenox
www.niuva.fi- Anonyymi
Aoina on mielestään taas keksinyt hauska jutun ja sitä sitten joka paikkaan tunkemaan sitä.
Olet nolo.
- Anonyymi
Varpaisjärvellä ei ole Essoa!
- Anonyymi
onko enää essojakaan,
Kyllä Essoja oli vielä yli 20v sitten. Aloittaja muistelee vanhaa juttua, olihan silloin myös Renaulteja.
- Anonyymi
Siihen aikaan renut vielä ruostui ja vanhemmissa saattoi olla sähkövikaa. Nyt taitaa olla yksi vähiten ruostuvista ja muutenkin luotettava.
- Anonyymi
Varpaisjärven Esson autoasiantuntijat ja heidän autonsa:
Repe, Ford Sierra vm. 1990
Heikki, Fiat Punto vm. 2003
Tane (tunnetaan myös nimellä "Tenu-Tane"), ei autoa (joi korttinsa kauan sitten)
Eikka, mopo
Arska, Mercedes Benz vm. 1994 (vanha taksi, matkamittari toisella kierroksella)
Lahja (Tanen eksä ja Repen nyksä), Toyota Avensis vm. 1996
Taneli, ei autoa - Anonyymi
Rellu voi olla hyvä. Maksoin ostaessa 500€, vaihdossa hyvitettiin 1500€. Ajoin kolme vuotta ilman murheita. Ei huonosti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013