Niin turisivat kahvipöydässä varpaisjärven essolla!
Renault ei oo oikein hyvä auto
11
427
Vastaukset
- Anonyymi
riippuu mallista
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ja sinä se et osaa vieläkään oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Mitä välii. Foliohattu päähän ja menox sanoi Annie Lenox
www.niuva.fi- Anonyymi
Aoina on mielestään taas keksinyt hauska jutun ja sitä sitten joka paikkaan tunkemaan sitä.
Olet nolo.
- Anonyymi
Varpaisjärvellä ei ole Essoa!
- Anonyymi
onko enää essojakaan,
Kyllä Essoja oli vielä yli 20v sitten. Aloittaja muistelee vanhaa juttua, olihan silloin myös Renaulteja.
- Anonyymi
Siihen aikaan renut vielä ruostui ja vanhemmissa saattoi olla sähkövikaa. Nyt taitaa olla yksi vähiten ruostuvista ja muutenkin luotettava.
- Anonyymi
Varpaisjärven Esson autoasiantuntijat ja heidän autonsa:
Repe, Ford Sierra vm. 1990
Heikki, Fiat Punto vm. 2003
Tane (tunnetaan myös nimellä "Tenu-Tane"), ei autoa (joi korttinsa kauan sitten)
Eikka, mopo
Arska, Mercedes Benz vm. 1994 (vanha taksi, matkamittari toisella kierroksella)
Lahja (Tanen eksä ja Repen nyksä), Toyota Avensis vm. 1996
Taneli, ei autoa - Anonyymi
Rellu voi olla hyvä. Maksoin ostaessa 500€, vaihdossa hyvitettiin 1500€. Ajoin kolme vuotta ilman murheita. Ei huonosti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882