Olen homomies, joka viihtyi nuorempana tyttöjen seurassa. Puolustin tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa naisia ja äänestin usein naisia. Vierastin äijäkulttuuria ja ehkä jopa pelkäsin muita miehiä.
Nyt olen 42-vuotias, eikä mikään voisi kiinnostaa minua vähempää kuin naisten seura. Välttelen naisia parhaani mukaan. En halua osallistua edes illanistujaisiin, jos tiedän, että paikalla on naisia. Ärsyynnyn usein siitäkin, kun joku nainen puhuu. Viihdyn äijien seurassa ja tykkään jutella niin sanotuista äijien jutuista. Lisäksi äänestän nykyään aina miehiä ja puolustan tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa aina miehiä.
Mistä johtuu tällainen mielenmuutos? Johtuuko se vain iästä?
Miksi olen alkanut vierastaa naisia?
16
427
Vastaukset
- Anonyymi
Naikkosia ei tarvii kukaan! Kyllä tosimies homoilee!
- Anonyymi
No hei, kerro toki äidillesi tämä!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei, kerro toki äidillesi tämä!!!!
Minä kerroin isällesi että sinä olet sellainen puppelipoju ja tykkäät peppuleikeistä. Et ole enää isäsi poika.
- Anonyymi
Vierastautuneisuus on oma lajinsa. Kuten erilleen kasvu homoudessa.
- Anonyymi
Se on ollut pelkkää näytelmää, että muut luulisi sinua heteroksi.
- Anonyymi
Luuletko tosiaan, että nykypäivänä homomiehet haluavat heitä luultavan heteroiksi? Oletko yli 80v tai äitin peräkamarissa loisiva persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että nykypäivänä homomiehet haluavat heitä luultavan heteroiksi? Oletko yli 80v tai äitin peräkamarissa loisiva persu?
Jos se olisi mahdollisuuksien rajoissa uskon vakaasti siihen, että olet juuri se lajisi viimeinen.
- Anonyymi
Hyi miten kauheeta. Toivottavasti et ole kukaan minun tuttuni.
Terv. Lesbo nainen - Anonyymi
No, eikö se ole normaalia että Homo "inhoaa" vastakkaista sukupuolta "siinä mielessä"? Minä normaalina Heterona "inhoan" samaa sukupuolta "siinä mielessä"!
- Anonyymi
Valitettavasti monille naisille homomiehet ovat pelkkiä lemmikkejä. On muodikasta päästä kehumaan frendeille, että "hei, mulla on ihana homokaveri, jonka kanssa on kiva shoppailla, mä oon vähän niinku Carrie Bradshaw". Jos homo haluaa olla tasaveroinen, se onnistuu kokemukseni mukaan parhaiten äijäporukassa.
- Anonyymi
Olet evoloitunut gayrastajaksi. Niin sen on pakko olla.
- Anonyymi
Aloittajasta on kasvanut iän myötä ns. umpihomo.
- Anonyymi
Ehkä homo erilaisena miehenä alitajuisesti samaistuu naisiin jotka tuntevat kokevansa syrjintää miehiltä. Tai sitten nuoruuden herkkyydessä vastustaa tätä luuloteltua vääryyttä. Vanhempi homo tarkastelee naisia esteettisesti kauniina kiinnostavana eläimenä.
- Anonyymi
Ehkä se, että naiset edustivat sinulle nuorempana sitä *en ole vielä ihan varma*- identiteettiä.
Myöhemmin, kun tajusit, että miehet ovat sinulle ne, keiden kanssa haluat olla ja kuulla heidän sielunelämää voin ymmärtää täysin. T. Nainen- Anonyymi
P.s. Me emme ole eläimiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776