Miksi olen alkanut vierastaa naisia?

Anonyymi-ap

Olen homomies, joka viihtyi nuorempana tyttöjen seurassa. Puolustin tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa naisia ja äänestin usein naisia. Vierastin äijäkulttuuria ja ehkä jopa pelkäsin muita miehiä.

Nyt olen 42-vuotias, eikä mikään voisi kiinnostaa minua vähempää kuin naisten seura. Välttelen naisia parhaani mukaan. En halua osallistua edes illanistujaisiin, jos tiedän, että paikalla on naisia. Ärsyynnyn usein siitäkin, kun joku nainen puhuu. Viihdyn äijien seurassa ja tykkään jutella niin sanotuista äijien jutuista. Lisäksi äänestän nykyään aina miehiä ja puolustan tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa aina miehiä.

Mistä johtuu tällainen mielenmuutos? Johtuuko se vain iästä?

16

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naikkosia ei tarvii kukaan! Kyllä tosimies homoilee!

• Anonyymi

No hei, kerro toki äidillesi tämä!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hei, kerro toki äidillesi tämä!!!!

Minä kerroin isällesi että sinä olet sellainen puppelipoju ja tykkäät peppuleikeistä. Et ole enää isäsi poika.

• Anonyymi

Vierastautuneisuus on oma lajinsa. Kuten erilleen kasvu homoudessa.

• Anonyymi

Se on ollut pelkkää näytelmää, että muut luulisi sinua heteroksi.

• Anonyymi

Luuletko tosiaan, että nykypäivänä homomiehet haluavat heitä luultavan heteroiksi? Oletko yli 80v tai äitin peräkamarissa loisiva persu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että nykypäivänä homomiehet haluavat heitä luultavan heteroiksi? Oletko yli 80v tai äitin peräkamarissa loisiva persu?

Jos se olisi mahdollisuuksien rajoissa uskon vakaasti siihen, että olet juuri se lajisi viimeinen.

• Anonyymi

Hyi miten kauheeta. Toivottavasti et ole kukaan minun tuttuni.

Terv. Lesbo nainen

• Anonyymi

No, eikö se ole normaalia että Homo "inhoaa" vastakkaista sukupuolta "siinä mielessä"? Minä normaalina Heterona "inhoan" samaa sukupuolta "siinä mielessä"!

• Anonyymi

Valitettavasti monille naisille homomiehet ovat pelkkiä lemmikkejä. On muodikasta päästä kehumaan frendeille, että "hei, mulla on ihana homokaveri, jonka kanssa on kiva shoppailla, mä oon vähän niinku Carrie Bradshaw". Jos homo haluaa olla tasaveroinen, se onnistuu kokemukseni mukaan parhaiten äijäporukassa.

• Anonyymi

Olet evoloitunut gayrastajaksi. Niin sen on pakko olla.

• Anonyymi

Aloittajasta on kasvanut iän myötä ns. umpihomo.

• Anonyymi

Ehkä homo erilaisena miehenä alitajuisesti samaistuu naisiin jotka tuntevat kokevansa syrjintää miehiltä. Tai sitten nuoruuden herkkyydessä vastustaa tätä luuloteltua vääryyttä. Vanhempi homo tarkastelee naisia esteettisesti kauniina kiinnostavana eläimenä.

• Anonyymi

Ehkä se, että naiset edustivat sinulle nuorempana sitä *en ole vielä ihan varma*- identiteettiä.
      Myöhemmin, kun tajusit, että miehet ovat sinulle ne, keiden kanssa haluat olla ja kuulla heidän sielunelämää voin ymmärtää täysin. T. Nainen

• Anonyymi

P.s. Me emme ole eläimiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe