Miksi olen alkanut vierastaa naisia?

Anonyymi-ap

Olen homomies, joka viihtyi nuorempana tyttöjen seurassa. Puolustin tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa naisia ja äänestin usein naisia. Vierastin äijäkulttuuria ja ehkä jopa pelkäsin muita miehiä.

Nyt olen 42-vuotias, eikä mikään voisi kiinnostaa minua vähempää kuin naisten seura. Välttelen naisia parhaani mukaan. En halua osallistua edes illanistujaisiin, jos tiedän, että paikalla on naisia. Ärsyynnyn usein siitäkin, kun joku nainen puhuu. Viihdyn äijien seurassa ja tykkään jutella niin sanotuista äijien jutuista. Lisäksi äänestän nykyään aina miehiä ja puolustan tasa-arvoa koskevissa keskusteluissa aina miehiä.

Mistä johtuu tällainen mielenmuutos? Johtuuko se vain iästä?

15

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naikkosia ei tarvii kukaan! Kyllä tosimies homoilee!

      • Anonyymi

        No hei, kerro toki äidillesi tämä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei, kerro toki äidillesi tämä!!!!

        Minä kerroin isällesi että sinä olet sellainen puppelipoju ja tykkäät peppuleikeistä. Et ole enää isäsi poika.


    • Anonyymi

      Vierastautuneisuus on oma lajinsa. Kuten erilleen kasvu homoudessa.

    • Anonyymi

      Se on ollut pelkkää näytelmää, että muut luulisi sinua heteroksi.

      • Anonyymi

        Luuletko tosiaan, että nykypäivänä homomiehet haluavat heitä luultavan heteroiksi? Oletko yli 80v tai äitin peräkamarissa loisiva persu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että nykypäivänä homomiehet haluavat heitä luultavan heteroiksi? Oletko yli 80v tai äitin peräkamarissa loisiva persu?

        Jos se olisi mahdollisuuksien rajoissa uskon vakaasti siihen, että olet juuri se lajisi viimeinen.


    • Anonyymi

      Hyi miten kauheeta. Toivottavasti et ole kukaan minun tuttuni.

      Terv. Lesbo nainen

    • Anonyymi

      No, eikö se ole normaalia että Homo "inhoaa" vastakkaista sukupuolta "siinä mielessä"? Minä normaalina Heterona "inhoan" samaa sukupuolta "siinä mielessä"!

    • Anonyymi

      Valitettavasti monille naisille homomiehet ovat pelkkiä lemmikkejä. On muodikasta päästä kehumaan frendeille, että "hei, mulla on ihana homokaveri, jonka kanssa on kiva shoppailla, mä oon vähän niinku Carrie Bradshaw". Jos homo haluaa olla tasaveroinen, se onnistuu kokemukseni mukaan parhaiten äijäporukassa.

    • Anonyymi

      Olet evoloitunut gayrastajaksi. Niin sen on pakko olla.

    • Anonyymi

      Aloittajasta on kasvanut iän myötä ns. umpihomo.

    • Anonyymi

      Ehkä homo erilaisena miehenä alitajuisesti samaistuu naisiin jotka tuntevat kokevansa syrjintää miehiltä. Tai sitten nuoruuden herkkyydessä vastustaa tätä luuloteltua vääryyttä. Vanhempi homo tarkastelee naisia esteettisesti kauniina kiinnostavana eläimenä.

    • Anonyymi

      Ehkä se, että naiset edustivat sinulle nuorempana sitä *en ole vielä ihan varma*- identiteettiä.
      Myöhemmin, kun tajusit, että miehet ovat sinulle ne, keiden kanssa haluat olla ja kuulla heidän sielunelämää voin ymmärtää täysin. T. Nainen

      • Anonyymi

        P.s. Me emme ole eläimiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe