Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaupasta varastelu

Anonyymi-ap

No, olihan uutinen iltasanomissa; joku hyväksyy kaupasta varastamisen. Uskomatonta! Se kaikki hävikki kostautuu kaikille kuluttajille tuotteiden hinnoissa. Jos ei ole vara ostaa, ruoka-apujonoja on olemassa, sosiaalitoimistosta voi apua hakea, pyytää apua omaisilta. Kaikilla on jonkinlainen toimeentulotuki tai vastaava. Se onkin sitten eri juttu, mihin vähät euronsa käyttää. IHAN VARMASTI ilmiannan varkaan ja niin olen tehnytkin. Jo vuosia sitten edessäni kassajonossa seisoi "laitapuolen kulkijan" näköinen mies. Saattoi olla hämäystäkin ulkoinen olemus. Isossa ostoskärryssä oli kaksi muovikassia tyhjiä pulloja. Ostokset taisi olla lenkkimakkara ja leipä. Mutta kärrin alla oli täysi kaljakori. Ne tyhjät pullokassit olivat hämäystä sinne ostoskärryn alle. ensin ihmettelin, miksi oli tuonut ne pullokassit kauppaan kun palautus on käytävällä ennen kauppaan tuloa. No niinpä äkkäsin yrityksen sumuttaa kassaa. Kun kyseinen henkilö oli maksamassa ostoksia, oli pakko sanoa kuuluvalla äänellä; entäs tuo kaljakori ostoskärryn alla. Mies mulkaisi pitkään vihaisesti minua, mutta maksoi sen kaljakorin ja jotain selitti kassalle. Kassa kiitti minua, ei olisi huomannut. Vähän pelotti mennä kaupasta ulos; kostaako minulle kun "kusautin". Myös aikoinaan vaateliikkeessä, Seppälässä vähän ennen sulkemisaikaa naisten vaatteiden puolelle tuli kaksi ulkomaalaisen näköistä miestä Olin katselemassa vaatteita kun huomasin että takin sisään meni useampi naisten vaate. Se tapahtui liikkeen yläkerrassa, muita asiakkaita ei siellä ollut. Menin liukuportaita alakertaan ja kerroin mitä tapahtuu kassalla olevalle nuorelle tytölle. Luulen että varkaat saivat mitä olivat tulleet hakemaan. Mutta ilmoitin varkaudesta. Ja tulen aina ilmoittamaan.

13

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narkit arvostavat suuresti sitä mielipidettä.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pippurisumutteet ja karhungrillaaja tainnuttimet vähintään kauppiaille niin saavat myymälävarkaat kuriin.

      • Anonyymi

        Otermi olisi varmaan lamautin, mutta samapa tuo.


    • Anonyymi

      ja suomalaisetkin varastavat

    • Anonyymi

      Varastamista voi harrastaa kuka vaan kiltti tyttö. Mutta miten on kun ns. maineen pelastajat luulevat muitakin rikoksia tehneitä pelkäksi varkaaksi. Ovatko he niin kateelisia jos syyllinen joutuisi suorittamaan vankeusrangaistusta tekemistään muista rikoksista? Olen myös sellainen henkilö jota luulevat pelkäksi varkaaksi. Vai esittävätkö poliisit tyhmää? Vai missä vika?

    • Anonyymi

      Muslimit varastavat ihan yleisesti. Olen itse nähnyt ja kuullut silminnäkijöiltä, miten muslimit varastavat. Eräässä vaatemyymälässä somaliakat veivät lastenrattaat sovituskoppiin, jotta saattoivat piilottaa varastamansa vaatteet rattaisiin. Kun heitä estettiin, syyttivät rasistiksi.

      • Anonyymi

        Tollaset rasistiulinat pitää vaan unohtaa noissa tilanteissa ja nauhoittaa tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollaset rasistiulinat pitää vaan unohtaa noissa tilanteissa ja nauhoittaa tilanne.

        Videokuvata jos tarkkoja ollaan. :D


    • Anonyymi

      Kun hallituksen tekemät isot leikkaukset tulevat voimeen, mitäpä tekee niiden uhri? Maksaa laskunsa ja näkee nälkää vai päinvastoin? Ja jos nälkäiset lapsen vaatimassa ruokaa, mitäpä tekee hän jolle ei ole ketään auttamassa ja ruokajonokin yli kymmenen killometrin päässä? Kyllä niitä uteliaita urlkkijoita ja kurkkijoita riittää mutta omastaan ei kukaan luovu vapaaehtoisesti toisen hyödyksi, ei vaikka voisi.

      • Anonyymi

        Tekosyy päihdeporukoille varastella, kyllä ruokaan rahaa riittää kun ei apinana tuhlaa niitä turhuuksiin.


    • Anonyymi

      Vihtavuoren sertiä selkään, loppuu varastelu laakista.

    • Anonyymi

      suvakkien suvaitsevaisuus menee liiallisuuksii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe