Finnair osakkeet

Anonyymi-ap

Miksi ihmiset ei nyt osta Finnairin osakkeita?. Niin halpa ja ihme on jos ei tule osakkeet nousemaan, kun maailman tilanne normalisoituu

18

788

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Helmikuun alussa kun lakko tulee niin nytkähtää vähän, mutta sitten tasaisen varmaa nousua, sopii pitkään salkkuun.

    • Anonyymi

      Velkaa on vielä 2.4 mrd - n. 3 kertaa firman koko arvo, joten jätän toistaiseksi väliin.
      Ehkä jossain tuolla vuoden 2040 jälkeen tilanne voi olla toinen muutamien lisämerkintäantien jälkeen...kenties.

      • Anonyymi

        mutta osake on halpa

        jos se tuosta kymmenkertaistuu niin ei se kallis ole vielä sittenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta osake on halpa

        jos se tuosta kymmenkertaistuu niin ei se kallis ole vielä sittenkään

        Halpahan se on jos yhden osakkeen ostat.

        Samat lainalaisuudet senttiosakkeilla on kuin muillakin.
        Kauppaa vain käydään sentin kymmenyksillä.

        Voisihan noita muutaman ostaa ihan vain seuratakseen.


      • Anonyymi

        Finnairille saattaa käydä kuten talvivaaralle.
        Sijoittajat häviää, verotuksessa kuitataan tappiot.


    • Anonyymi

      Jotain täysin kestämätöntähän tuolla on tapahtunut, kun velkaa on noin..
      Kontrolli kadonnut jossain vaiheessa kokonaan tms.
      Olisi luullut, että edes ensimmäisen miljardin velkataakan jälkeen muutokset olisivat olleet jotain muuta - kellon pirinää - haloota - edes toimarin hätäpuhelua jonnekin...

      • Anonyymi

        Taisi tapahtua korona... Ei muuten ole läheskään huonoimmassa jamassa oleva lentöyhtiö maailmassa.


    • Anonyymi

      Nyt jos hyppää mukaan kelkkaan ei ainakaan tipu korkealta. Viimeksi omistin finskiä kun hinta oli 4.2€/kpl.

      Nyt tuli ostettua 50 000 osaketta 3.56snt/kpl.
      Katotaan 5-10 vuoden päästää missä mennään. Jos todella hyvin käy, nousee vielä joskus euroon/osake. Kyllä ois tarkoitus pumpata 3-3.5snt/kpl se yli 100 000 osaketta täyteen

    • Anonyymi

      Finnairin olisi järkevintä teettää käänteinen osakesplitti - eli vaikkapa sadasta osakkeesta tulisi 1 osake tms.
      20,5 miljardia osaketta on liikaa ja vaikeuttaa vain turhaan hallinnointia.

      • Anonyymi

        Finnair käänteinen splitti 1000/1 eli tuhannella 3 cent osakkeella lopputulema 1 kpl osakkeita, jonka arvo alkaa tippumaan 30 EUR sta alaspäin. Avvon tippuessa 25 EUR= 2,5 cent vanhalla arvolla! Kyllähän tässä sijoittajan rahat viedään, vaikka taskun pohjat jo tyhjänä.
        Viimeinen "osakeanti" meni kokonaisuudessaan vanhojen velkojen/-korkojen maksuun.
        Finnairilla on velkaa aivan liikaa tulokseen nähden, eikä tulevaisuus paremmalta näytä?
        Onneksi tuli myytyä "ajoissa", vaikka tappiota tulikin liikaa, nyt sitäkin enemmän??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnair käänteinen splitti 1000/1 eli tuhannella 3 cent osakkeella lopputulema 1 kpl osakkeita, jonka arvo alkaa tippumaan 30 EUR sta alaspäin. Avvon tippuessa 25 EUR= 2,5 cent vanhalla arvolla! Kyllähän tässä sijoittajan rahat viedään, vaikka taskun pohjat jo tyhjänä.
        Viimeinen "osakeanti" meni kokonaisuudessaan vanhojen velkojen/-korkojen maksuun.
        Finnairilla on velkaa aivan liikaa tulokseen nähden, eikä tulevaisuus paremmalta näytä?
        Onneksi tuli myytyä "ajoissa", vaikka tappiota tulikin liikaa, nyt sitäkin enemmän??

        Finnair osakkeen arvo käänteisen splittauksen jälkeen vain 3 EUR:)


    • Anonyymi

      Olen ostanut Finskiä lähes viikottain 500kpl erissä lisää. Kohta se nousee kohisten ja meemiostajatkin herää koomastaa todellisuuteen.

      • Anonyymi

        Minä olen laittanut kolme riviä lottoa viikottain.

        Kohta tulee päävoitto, olen ihan varma siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen laittanut kolme riviä lottoa viikottain.

        Kohta tulee päävoitto, olen ihan varma siitä.

        Tuulipuku päälle ja lottomaan, tulee kuulemma jo kolmella rivillä käsityöläisellekkin puhtaana käteen.


    • Anonyymi

      Finnairin koneet nousee, mutta osake ei. Se ei paljoa osakkeen omistajaa lohduta.

    • Anonyymi

      Ville tappoi Eeron sen takia, että hän saisi siitä Finnairin itselleen. Joku oli mennyt lupaamaan. Häntä oli huijattu. Ja minä sanoin, että Finnair menee konkurssiin sen takia.

      Petteri Orpo kritisoi Suomen yrityskulttuuria alikehittyneeksi, kun ei ylläpidetä johtoryhmiä ekonomeille. Se on ekonomien omaa talouspolitiikkaa, jossa ekonomit saavat isoa palkkaa ja yrittäjä köyhtyy ja yritys menee konkurssiin. Sitä opetetaan kauppakorkeakoulussa, miten yrityksen rahat siirretään ekonomeille. Koko ajan käydään johtajilta pyytämässä lisää ekonomeja töihin. Ekonomien palkat ovat aika suuriakin summia, jos johtoryhmän koko kasvaa. Ville olisi alkanut kannattamaan ekonomien talouspolitiikkaa jossain vaiheessa. Joko hän sekosi täysin tai sitten hänet tapettiin joskus 2000-luvulla ja tilalle tuli klooni. Fitneksen takia silloin sodittiin.

    • Anonyymi

      Vanha osake ennen splittiä olisi nyt pyöreästi 0,028 € ja annissa hinta pyöri 0,035 euron nurkilla.
      Olisikohan jo oston paikka?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      1981
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1542
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1031
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      916
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe