Matkailu lisää jatkuvasti suosiotaan ja yhtenä suurimmista elinkeinoista on se samalla huomattava ympäristön sekä luonnon kuormittaja. Olen osittain tästä syystä itse kiinnostunut ekomatkailusta, eli siis luonnon sekä kestävän kehityksen ehdoilla toteutettavasta matkailusta. Ekomatkaillessani olen suureksi ilokseni huomannut, kuinka läheltä olen pystynyt löytämään uusia kohteita ja kuinka paljon luonnosta saa irti, kun hieman käyttää mielikuvitusta. Kysynkin siis - Oletko juuri sinä havainnut matkustelun kuormittavuuden ja kenties harkinnut aloittavasi ekomatkailun, joko pääsijaisena matkaiun muotona, tai vaikkapa ihan kokeilumielessä? Miltä ekomatkailu on maistunut, ja oletko oppinut jotain uutta?
Terv. Innostunut ekomatkailija
Ekomatkailusta uutta suuntaa
Anonyymi-ap
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671