Mitä merkkejä teillä on ollut ilmassa, kun suhde on hiipunut?

Anonyymi-ap

Itsellä on tällä herkellä ristiriitaiset fiilikset, että missä mennään suhteessa. Alussa noin vuoden verran näimme joka toinen vkl ja kesäloman olimme yhdessä. Nyt tulee parin kuukauden tauko, kun toinen vetoaa työkiireisiin, eikä ehdi nähdä.

13

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni on ollut suhteen hyytymisen merkki, kun ei olla enää nähty vähintään kerran viikossa. Kyllä sitä haluaa olla mahdollisimman paljon yhdessä, ellei ole jotain ihan pakottavaa syytä miksei voi.

      • Kyllä se on justiinsa näin, vaikka itelleen tai muillekin muuta uskottelis.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­­y­­m­f­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikenlainen välttely, tapaamisten, keskustelujen, seksin, yhteisen tekemisen jne. Iloisuuden vähentyminen, ärtyisyys, hajamielisyys. Into suunnitella yhteisiä juttuja lopahtaa.

    • Se, jos suutelu ja kosketus loppuu, jos mieluummin viettää aikaa kännykällä, kuin toisen seurassa, jos asioista ei enää puhuta, jos ei löydy yhteistä aikaa tai sitä täytyy katsoa kalenterin kanssa eikä se ole enää spontaania.

    • Tietty nämäkin on tilannekohtaisia juttuja, eikä kaikkea voi yleistää.
      Ei ole enää yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, toinen keksii tekosyitä, miks ei voida nähdä, kommunikaation puute. Ehkä sitten kannata enää itselleen valehdella vaan katsottava totuutta silmiin.

    • Anonyymi

      Vaimoni on alkanut pitää puhelintaan laukussan eikä enää pöydällä. Olen nyt hieman huolestunut kun tätä on jstkunut lokakuusta alkaen.
      Toinen mieskö on astunut kuvaan.

      • Anonyymi

        Tämä on lesbopalsta, heterot ja bisset voivat puida heteronormatiivisia suhteitaan ja ongelmiaan muualla. Kiitos ja näkemiin.


    • Anonyymi

      Kyllähän sitä rakastuneena tahtoo viettää aikaa toisen kanssa ja välttely toisen kanssa kertoo suhteen lopahtamisesta. Ei enää yhteisiä suunnitelmia jne. Olin reilun vuoden suhteessa, mutta ei esitellyt mua perhelleen tai ystävilleen tai kun menin hänen luokseen, niin oltiin vaan koko viikonloppu sisällä, ihan kuin olis jotenkin hävennyt mua, että joku näkee.

      • Anonyymi

        Hälytyskellojen on syytä soida, ellei seurustelukumppani esittele läheisilleen parin kuukauden sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hälytyskellojen on syytä soida, ellei seurustelukumppani esittele läheisilleen parin kuukauden sisällä.

        Puoli vuotta on mielestäni sopiva aika ilmoittaa, mutta vuosi ehkä jo vähän liikaa ja tuntuu että toinen vaan haluaa pitää pelikentän vielä auki.


    • Anonyymi

      Ilmassahan noita roikkuu...

    • Anonyymi
      UUSI

      Se kun oma kumppani alkaa katsella ja etsiä muita naisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      15
      1014
    Aihe