Hankitko monta "ihan kivaa" vaatetta vai etsitkö sitä yhtä täydellistä ?
Vaatekauppiaan vinkkejä.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/8-asiaa-joita-vaatekauppias-ei-koskaan-tekisi-itse/
Oletko tarkka tyylistäsi ?
38
289
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän laadukkaita puuvilla ja villa vaatteita. On useita jo 1990 luvilta lähtien käytössä. 95% puuvillaisia kotimaassa valmistettuja paitoja ja tunikoita olen ostanut useita viime vuosina. Iholla miellyttäviä enkä käytä huuhtelu aineita vaikka puuvilla sisältää vain 5% elastaania niin se huonontaa vaate kangasta. Farkkukangas housut ja sama juttu. Keinokuidut ovat kylmiä ja tuntuu iholla vastenmielisiltä ja kutiaa ärsyttävästi. En hikoile juuri, ihorasvaa erittyy iäkkäänäkin ja pesen vaatteita kun tulee hajua ja ruoka tahroja. Villatakit ovat hintavia nykyään ja vaikeata löytää ja niitä on muutama kertynyt.
Vaatteissa pyrin yhtenäisyyteen edellisiin vaatteisiin ja sopivuuden. Ei minun tarvitse miettiä sopiiko joku vai ei. En ole ostanut pika muoti riepuja. Kenkiä on vaikeinta ostaa verkkokaupasta. minulla on 1 merkki jota uskallan ostaa nettikaupoista. Vaatekoot aina sopineet. Kun vaatteen mitat tietää osaa arvioida oikean koon. Vaatteiden ym palauttelijat ihmetyttää.
Pesen pyykkiä muutenkin harvoin kun krs talossa ei,ole kun ja kone päältä täytettävä niin ei sitä kantta auki voi pitää jatkuvasti eikä talvella voi kuivata parvekkeella.
Lehden jutussa ei mitään uutta minulle.- Anonyymi
siis piti olla ...Ei ole kodin hoito huonetta. khh sana muuttui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis piti olla ...Ei ole kodin hoito huonetta. khh sana muuttui.
Talvitakkeja olen voinut ostaa omalta paikkakunnalta. En käytä ulkoilu ja lenkkeily vaatteita. Kotivaatteita ja asioilla käymis vaatteet ovat erikseen.
Onneksi on kertynyt vuosikymmenten mittaan vaatteita niin ettei tarvitse lähteä isompaan kaupunkiin ostoksille. Kaupat muuttuneet ja muuttaneet nekin. Keskustoissa pika ruokaa,väärä ja ja nuoriso vaatteita ja kosmetiikkaa.
Ei ole niin kuin silloin ennen. Kävelykatuja ja tavaratalo kokemuksia kun EU aikaan pakotettiin. 1990 alussa. Kaikki päin w w w ! EU on muuten finito pian..
- Anonyymi
Minulla on sekä kivoja, kauniita vaatteita ja tarkoituksenmukaisia etupäässä ulkoiluvaatteita.
Jalkineet samoin Beng - Anonyymi
Joskus ostan kivalta näyttävän yhden kesän vaatteen jos on halvalla, harvoin kuitenkin. Kangas-humpuukikengät myös.
Yleensä laadukasta. Keinokuituakin ostan kun kaikkia malleja ei saa puuvillasta. Käytän nukkakampaa, jos en käyttäisi, en käyttäisi sitä nukkaista vaatettakaan, mitä väliä silloin jos kuluu.
En pese vaatteita liian usein, pesen hyvin kainaloni ennen pukemista.
Olen aika tarkka tyylistäni, en tiedä näkykö se päälle päin, mutta värit mätsäävät ja eri vaatekappaleiden tyylit, silloin kun ovat päällä samaan aikaan.
Eniten satsaan liikunta- ja ulkoiluvaatteisiin, mutta aina on kaapissa yksi nätti pyhämekko ja asiallinen pitkisasu vaikka sitten olisivat 5-10 v. vanhoja.
Nyt on hakusessa vyörärö, on yksi meno jonne laitan vartalon myötäisen mekon ja sivuissani on löpsöttävää. Tiedän että on turhamaista, mutta se ei haittaa ketään. On kiva olla just niin kivan näköinen kuin tällä ikää itsensä vaatteilla ja meikeillä saa. Tilaan sinne myös kevyen kampauksen.- Anonyymi
Hanki sellainen vartalon kuristaja. Alushameenmuotoinen, vähän pidempi kuin hihaton toppi. Sellainen, etteise rullaudu pankuraksi vyötärölle. Minulla on sellainen kuristaja, mutten ole vihkinyt käyttöön.
Ei tuo ole turhamaisuutta. Aina minulla noita kuristajia on ollut, jo nuorena ja vaikkei ole tarvis.
Sävy sävyyn on oma 'sisäinen pakko'.
Aikoinaan työelämäaikoina ostin tammikuussa jonkin kesäisen vaatteen. Se oli must. Kauppoihin, kun tulee kevätvaatteet, ei voi vastuttaa.
Karmeinta on rospuuttokeliaika. Ei minkään kaupan peilin eteen! Henkinen madallus!!!
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki sellainen vartalon kuristaja. Alushameenmuotoinen, vähän pidempi kuin hihaton toppi. Sellainen, etteise rullaudu pankuraksi vyötärölle. Minulla on sellainen kuristaja, mutten ole vihkinyt käyttöön.
Ei tuo ole turhamaisuutta. Aina minulla noita kuristajia on ollut, jo nuorena ja vaikkei ole tarvis.
Aikoinaan työelämäaikoina ostin tammikuussa jonkin kesäisen vaatteen. Se oli must. Kauppoihin, kun tulee kevätvaatteet, ei voi vastuttaa.
Karmeinta on rospuuttokeliaika. Ei minkään kaupan peilin eteen! Henkinen madallus!!!
BengKäyttääkö miehetkin korsetteja? Olen luullut että Beng on mies?
Naisten housuliivejä ei näe olevan verkkokaupoissa. ? Ovatko lopettaneet valmistuksen? Minulla on vyötärö maha korsetti malleja mutta en juuri ole käyttänyt. Pitkien housujen, farkut kanssa ei oikein sovi päälle. Korkea vyötärö eli normi korkeus aina housuissa joissa vyö. En käytä hameita, en mekkoja. Joku kesäinen väljä mekko on. Olisi hassua pukea hame päälle talvella ja lähteä asioille. Ei ole tarpeeksi pitkää takkia. vain polveen asti villakangastakki ja sitä lyhyempi toppatakki jota käytän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö miehetkin korsetteja? Olen luullut että Beng on mies?
Naisten housuliivejä ei näe olevan verkkokaupoissa. ? Ovatko lopettaneet valmistuksen? Minulla on vyötärö maha korsetti malleja mutta en juuri ole käyttänyt. Pitkien housujen, farkut kanssa ei oikein sovi päälle. Korkea vyötärö eli normi korkeus aina housuissa joissa vyö. En käytä hameita, en mekkoja. Joku kesäinen väljä mekko on. Olisi hassua pukea hame päälle talvella ja lähteä asioille. Ei ole tarpeeksi pitkää takkia. vain polveen asti villakangastakki ja sitä lyhyempi toppatakki jota käytän.Minä olen nainen.
Minulla on ollut talvella välillä vaihtoon hame, kun ei toppahousuissa voi montaa
tuntia olla tilaisuuksissa. Inva-wc:ssä on tarpeeksi tilaa.
Tiedättekö, mikä on karmeinta? Ei-vyötärömalliset sukkikset, ja kun ne alkavat valumaan, valumaan ja valumaan. Sitten ne ovat reisien puolivälissä. Hame polvipituutta. Juuri ja juuri kerkeää toilezzuuniin kiskomaan niitä ylös. Todella kiperä ja jännä tilanne. Eikä saa näkyä kasvoista.
Housuliivit tällaiseen tilanteeseen. Yes. Mutta silti ne sukkikset voivat rullautua pankuraksi juuri takapuolikkaiden alle. Very nice indeed ja kauhean naisellinen on. On kyll.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen.
Minulla on ollut talvella välillä vaihtoon hame, kun ei toppahousuissa voi montaa
Tiedättekö, mikä on karmeinta? Ei-vyötärömalliset sukkikset, ja kun ne alkavat valumaan, valumaan ja valumaan. Sitten ne ovat reisien puolivälissä. Hame polvipituutta. Juuri ja juuri kerkeää toilezzuuniin kiskomaan niitä ylös. Todella kiperä ja jännä tilanne. Eikä saa näkyä kasvoista.
Housuliivit tällaiseen tilanteeseen. Yes. Mutta silti ne sukkikset voivat rullautua pankuraksi juuri takapuolikkaiden alle. Very nice indeed ja kauhean naisellinen on. On kyll.
BengHyvät sukkikset ei valu, mutta nehän sit maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät sukkikset ei valu, mutta nehän sit maksaa.
Kaikki maksaa aina. Arki on eri kuin juhla.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen.
Benget ole nainen vaan sukupuletlon
kirjoitus tyylisi on mehen tyyliä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengMinäkin ostin sellaisen kuristajan pari vuotta sitten ,ja ystävätär heti kysyi että miten ihminen joka painaa niin vähän tarvitsee sellaista. Mutta ihokin on mennyt ikääntyessä löysäksi joten siksi ajattelin. Mutta en ole edes koittanut sitä vielä , saas nähdä tuleeko koskaan käytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen.
BengTyttärellä on sellainen pitkä toppa hame , sanoo että se on paras ostos minkä on tehnyt , että kun lähtee kauppaan niin saappaat jalkaan ja se toppa hame ylle ja on kuulemma lämmin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et ole nainen vaan sukupuletlon
kirjoitus tyylisi on mehen tyyliä19:57
Ja sinä olet iiiihana. Moiskis.
Ma olen naene, sa saat olla mies, ihan mitä vain.
Mulla ei ole alhaalla niitä.
Mulla on ylhäällä jotain jonkin verran.
Ja päässäni kevätauringonodotushaikeus.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ostin sellaisen kuristajan pari vuotta sitten ,ja ystävätär heti kysyi että miten ihminen joka painaa niin vähän tarvitsee sellaista. Mutta ihokin on mennyt ikääntyessä löysäksi joten siksi ajattelin. Mutta en ole edes koittanut sitä vielä , saas nähdä tuleeko koskaan käytettyä.
Sinähän saat pitää ja käyttää ihan, mitä itse haluat.
Eläs kuules piittaa muiden kommenteista.
Tietenkin tuo oma nahkapuku on kokenut koitoksia.
Muttei välitetä.
Pidetään just sellaista, mitä halutaan.
Saa olla söpöilyä ja olla tarkoituksenmukaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttärellä on sellainen pitkä toppa hame , sanoo että se on paras ostos minkä on tehnyt , että kun lähtee kauppaan niin saappaat jalkaan ja se toppa hame ylle ja on kuulemma lämmin .
20:28
Minulla on lyhyt. Tosi kätevä. Lämmin, jos on viluinen olo.
Mistähän pitkän voisi ostaa?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:57
Ja sinä olet iiiihana. Moiskis.
Ma olen naene, sa saat olla mies, ihan mitä vain.
Mulla ei ole alhaalla niitä.
Mulla on ylhäällä jotain jonkin verran.
Ja päässäni kevätauringonodotushaikeus.
BengSiis mies joka tekeytyy naiseksi. Transu.Nehän pitää ihme viristyksiä. Mallia ottavat strippi baareista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ostin sellaisen kuristajan pari vuotta sitten ,ja ystävätär heti kysyi että miten ihminen joka painaa niin vähän tarvitsee sellaista. Mutta ihokin on mennyt ikääntyessä löysäksi joten siksi ajattelin. Mutta en ole edes koittanut sitä vielä , saas nähdä tuleeko koskaan käytettyä.
Keskivartalo korsetti luilla tai tukevaa joustavaa materiaalia rullautuu helposti ja painaa mahaa. Hyvät housuliivit kadonneet. Ne pitävät myös sukkahousut tai leggingsit paikallaan. Käytin tukisukkia silloin kun jaksoin käydä vielä isommassa kaupungissa tai matkoilla jolloin joutuu seisomaan tunteja ja olivat todella hyvät ja tukivat selkää. Jalat muuttaa muotoaan vanhetessa ja jalat turpoaa,kengät käy pieneksi.Nilkkuri laittokin vaikeata ja niinpä ostin matala vartiset talvikengät, tunnettu kotimaan merkki. Minulla ei ole monia knkiä käytössä. Kesällä käytän kävelykenkiä.
, kotona matalia pistokas tossuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:28
Minulla on lyhyt. Tosi kätevä. Lämmin, jos on viluinen olo.
Mistähän pitkän voisi ostaa?
BengIntersport kaupasta muistaakseni oli ostanut sen , siinä on vetoketjut sivuilla jos pitää harppia pitkillä askelilla niin aukaisee niitä sellaiset 30 smmylöspäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mies joka tekeytyy naiseksi. Transu.Nehän pitää ihme viristyksiä. Mallia ottavat strippi baareista.
Miksi kysellä mitä kukin on, se on ihan samantekevää , ainoastaan ihminen on se tärkein joka kirjoittaa .
Mielipeitähän täällä puhutaan , se riittää.
- Anonyymi
alotukseen: monta kivaa vaatetta pitää olla,
Harmin paikka ennen hoikka vyötärö muuttunut elintaso vatsaksi, vaatteet enään mahtunut. Kaik vaatteet män uusiksi, viime vuosien juhlat olleet hautajaisia, muuten asusteet tavallisen siistit, kesällä enempi sporttisen menevät sopivat kolmipyöräiselle sähköpyörälle.
Silleen.- Anonyymi
Jos vaatteet ei ole ns. mukavia ja silmään sopivia, ne jäävät helposti kaappiin.
- Anonyymi
Vaatteita on hankittava moneen eri tarkoitukseen ja vuodenaikaan sopiviksi, toiseen tarkoitukseen sopii "monta kivaa" ja toiseen taas se yksi täydellinen. Yleensä sitä täydellistä ei vaatekaapissani ole, vaan sen joudun hankkimaan jokaiseen täydellistä vaativaan tilaisuuteen erikseen.
Kenkiä myös on oltava moneen tarkoitukseen ja monenlaiselle kelille ja vuodenajalle, joten valikoimaa on oltava, tahdon tai en, mutta aina yleensä kaapista löytyy jotain sopivaa päälle pantavaa.- Anonyymi
Olen kertakaikkisen kyllästynyt nastatalvilenkkareihin jo nyt. Talvi on vasta puolivälissä.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertakaikkisen kyllästynyt nastatalvilenkkareihin jo nyt. Talvi on vasta puolivälissä.
BengNastakenkiin en minä ole vielä kyllästynyt, mutta näihin hemmetin huonoihin keleihin, kun jalankulkijoiden puolta kadusta ei putsata kunnolla, vaikka autojen ja pyöräilijöiden väylät "nuollaan" puhtaiksi. Jatkuvasti joutuu lumessa tarpomaan, se ei naurata minua yhtään. Sääliksi käy rollaattorin kanssa liikkuvia, hankalaa on lumessa sillä liikkua, nastakengillä ja suht terveillä jaloilla sentään pääsee eteenpäin.
Ostin muuten sellaset nastakengät, joilla voi mennä sisällekin ilman liukastumisvaaraa. Ovat todella kätevät kun käy kaupassa, kirjastossa tai missä tahansa sisällä. Olivat aika kalliit, mutta todellakin hintansa veroiset, suosittelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nastakenkiin en minä ole vielä kyllästynyt, mutta näihin hemmetin huonoihin keleihin, kun jalankulkijoiden puolta kadusta ei putsata kunnolla, vaikka autojen ja pyöräilijöiden väylät "nuollaan" puhtaiksi. Jatkuvasti joutuu lumessa tarpomaan, se ei naurata minua yhtään. Sääliksi käy rollaattorin kanssa liikkuvia, hankalaa on lumessa sillä liikkua, nastakengillä ja suht terveillä jaloilla sentään pääsee eteenpäin.
Ostin muuten sellaset nastakengät, joilla voi mennä sisällekin ilman liukastumisvaaraa. Ovat todella kätevät kun käy kaupassa, kirjastossa tai missä tahansa sisällä. Olivat aika kalliit, mutta todellakin hintansa veroiset, suosittelen.Karmea keli oli eilen.
Pitäisikin metsästää toiset lenkkarit ja ajaa valmiiksi sisään.
Lastenvaunujen kanssa myös tuolla on ollut varmaan hankalaa. Pulkka käyttöön.
Eikä mummokärryäkään voi oikein käyttää. Voi tulla raskaammaksi kuin reppu selässä.
Beng
- Anonyymi
Ennen ostelin enemmän vaatteita kun matkusteltiin, nykyään en pahemmasti ostele
Lapsenlapset ostavat syntymäpäivä lahjaksi housupukuja tai villatakkeja ja aina muoti värejä .
Mutta viihdyn usein vaan kotona pitkät housut ja jokin toppi niiden kanssa
Vaatteita on vaikka kuinka paljon kaapeissa joita en käytä koskaan, niitä on kertynyt vuosien varrella joka kevät laitan sivuun ne että muka heitän pois, jotenkin ne vaan siirtyy takasin vaatekaappiin . Odottamaan seuraavaa kevättä jolloin teen samat rutiinit taas.
jos näen jollakin kivan hameen vaikka , niin kiinnostus herää ja kysyn mistä hän se on ostanut, ja ihmettelen miten ihmiset löytävät aina niin söpöjä asuja itselleen .
Minulla on yksi 60 luvun. Villatakki ja siihen alle samaa tyyliä kuuluva hihaton neule pusero , ne eivät ole minun alkujaan vaan anopin jäännöksiä ,en malta heittää poiskaan
Olen tehnyt yhden ainoan vaate ostoksen ostanut takin joka on pitkä kuten muoti vaatii lapsenlapsi sen sai ostamaan , lämminhenkinen se on nyt kun pakkaset paukkuu.- Anonyymi
Riehaannu.
Ala pitämään järjestelmällisesti kaappisi vaatteita arjessa.
Sitten keksit menemisiä ja niihin seuraavanlaiset kierrokseen.
Tämän jälkeen voit karsia, jos haluat.
Mutta käytä pois nyt.
Beng
Me olemme sellaista tarkanmarkan sukupolvea, siitä se harkinta. - Anonyymi
Koskus nuorempana heitin joitakin vaatteita roskiin esim. kuviollisia hameita Suomessa valmistettu ja kaunis. Tuntui kiristävän ja lyhytkin. Huomasin jälkeenpäin että, siitä olisi voinut tehdä sohvalle tyynypäällisen tai tuolin pehmusteen. Yksi nakainen olkalaukku kun vetoketju särkyi. Yhden kauniin ruskean jakun kun housut kävi pieneksi ja vetoketju kulunut.Joitain 70 luvun kenkiä. Materiaalit olivat siihen aikaan hyviä, suomalaisten tehtaiden tekemiä.
1980 luvulla pankit ajoi tehtaat konkurssiin tahallisesti zionistien juutal perustamaa EU hanketta varten. Kauppojen tavara muuttui huonoksi tuonti halpis tavaraa ja heikkolatuisia vaatteita ym roskaa. Monet eivät edes tajua asiayhteyttä ja pitävät kaikkea muutakin normalaina mitä se ei ollut eikä ole. Diversity ja mokutus eivät ole normaalia. Media aivopesee ja manipuloi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskus nuorempana heitin joitakin vaatteita roskiin esim. kuviollisia hameita Suomessa valmistettu ja kaunis. Tuntui kiristävän ja lyhytkin. Huomasin jälkeenpäin että, siitä olisi voinut tehdä sohvalle tyynypäällisen tai tuolin pehmusteen. Yksi nakainen olkalaukku kun vetoketju särkyi. Yhden kauniin ruskean jakun kun housut kävi pieneksi ja vetoketju kulunut.Joitain 70 luvun kenkiä. Materiaalit olivat siihen aikaan hyviä, suomalaisten tehtaiden tekemiä.
1980 luvulla pankit ajoi tehtaat konkurssiin tahallisesti zionistien juutal perustamaa EU hanketta varten. Kauppojen tavara muuttui huonoksi tuonti halpis tavaraa ja heikkolatuisia vaatteita ym roskaa. Monet eivät edes tajua asiayhteyttä ja pitävät kaikkea muutakin normalaina mitä se ei ollut eikä ole. Diversity ja mokutus eivät ole normaalia. Media aivopesee ja manipuloi.Samoin olen tehnyt minäkin.
Ei ollut kierrätystä.
Roskiin.
Ja nyt häpeänon suuri, kun ajatteleekin.
Pari kivaa Marimekon mekkoa. Jotenkin erityisiä malliltaan ja kuosiltaan.
Mutta ei kaiken säilömisestäkään olisi tullut mitään.
Montakohan säkillistä?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin olen tehnyt minäkin.
Ei ollut kierrätystä.
Roskiin.
Ja nyt häpeänon suuri, kun ajatteleekin.
Pari kivaa Marimekon mekkoa. Jotenkin erityisiä malliltaan ja kuosiltaan.
Mutta ei kaiken säilömisestäkään olisi tullut mitään.
Montakohan säkillistä?
BengEnnen pidettiin vaatteet loppuun, ei ollut paljon kierrättämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1980 luvulla pankit ajoi tehtaat konkurssiin tahallisesti zionistien juutal perustamaa EU hanketta varten. Kauppojen tavara muuttui huonoksi tuonti halpis tavaraa ja heikkolatuisia vaatteita ym roskaa. Monet eivät edes tajua asiayhteyttä ja pitävät kaikkea muutakin normalaina mitä se ei ollut eikä ole. Diversity ja mokutus eivät ole normaalia. Media aivopesee ja manipuloi.Minulla oli nuorena paljon nahkatakkeja eri mallisia jotka ompelutin ompelijalla piirtämäni mallin mukaan myös hame .
Moni ihmetteli että miten on varaa, mutta tätini mies oli töissä nahkatehtaalla ja sain häneltä nahkaa niin paljon kun halusin , että ei ollut sen kalliimpia kun joku tavallinen takki, maksoin ainoastaan ompelijalle sen mitä pyysi, hän oli halpa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen pidettiin vaatteet loppuun, ei ollut paljon kierrättämistä.
Vaatavalmistajat keksivät muodin. On "pakko" ostaa uusia vaatteita.
Sitten vaatevalmistajat keksivät, että muoti vaihtuu ainakin kaksi
kertaa vuodessa. On "pakko" ostaa useammin uusia vaatteita.
Muotia muutetaan niin radikaalisti, että vaatteet muuttuvat nopeasti
vanhanaikaisiksi.
- Anonyymi
Minulla ulkoilijana on vaatet säiden mukaiset ja jalkineet läpi vuoden aikojemme.tyylistä viisi.Kysesä on käyttö tarkoitus ja mukavuus.Sillä joka sällä,joka päivä teen 3 h,kävelylenkin 71 vuotiaana naisena,poikean matkalla ystäväni työelämässä pikku liike teelle itä Kekus. ,jos oikein tulee tai sataa,lunta tuprutaa.piristää se kovasti koti matkaani takaisin.Joten suinkaan en ysinäinen vaikka kuljen tuon matkan 3h päivitäin nivelrikko polvillani.Eläellä kun olen ei kiire.Muttaei tarkoita olen akatomille vanhoille ukoille vapaata riistaa.Harva ystävä,tuttavani kun lähis eds1 kerta kävelee kanssani.Joten kävelen yksin ja nukun yöni ulkoilun ansiosta hyvin.
- Anonyymi
Itse en ole tarkka vaan pidän siitä missä viihdyn, en ole mallinukke.
Ostin paljon Kligeliltä mutta suomessa ei kauppaa enää ole. Tilalle olen ottanut
Bonprixin, se on edullinen ja mieleisiäni vaatteita löytyy.
Tämä Saksalainen firma ei ole tullut vastaan näiden ihmisiä hyvksikäyttäjien luetteloissa.
En ole kunnolla perehtynyt asiaan, lopetan ostamisen jos vaatteet teetetään ilmaiseksi ilman mitään lakeja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759