Mistä ja oletko nainen vai mies ,?
Mistä kaupungista tai kunnasta ikävöijät olette ?
24
753
Vastaukset
- Anonyymi
Tampere ja naista ikävöin
- Anonyymi
Onko nainenkin Tampereelta?
- Anonyymi
Lieksa mies
- Anonyymi
Tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Joensuu mies
- Anonyymi
No vastataas nyt sitten tämmöseen profilointiin, Torniosta ja ihan mies oon. En varsinaisesti ikävöi, vaan puran joskus ajatuksiani tänne.
- Anonyymi
Kokkola
- Anonyymi
Lopetin laskemisen 28 jälkeen.
- Anonyymi
Oho väärä ketju. 😂 Piti vastata siihen ikä juttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho väärä ketju. 😂 Piti vastata siihen ikä juttuun.
Olet muuttanut tosi usein :) heh
- Anonyymi
Maailman kauneimman naisen naapurikunnasta.
- Anonyymi
Mullakin kaivattu naapurikunnassa. Harmi etten ole maailman kaunein, mutta toivottavasti et ole hän ja rakastunut johonkin naapuriini. En halua että alat ravata naapurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin kaivattu naapurikunnassa. Harmi etten ole maailman kaunein, mutta toivottavasti et ole hän ja rakastunut johonkin naapuriini. En halua että alat ravata naapurissa.
On mun kaivattu mulle se kaunein. Vaikka varmaan toista luulee..t: t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua sun naapurias....
https://m.youtube.com/watch?v=ONYK-0Wv3D4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mun kaivattu mulle se kaunein. Vaikka varmaan toista luulee..t: t
Mun naapuri kaupungissa asuu yks mies T.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun naapuri kaupungissa asuu yks mies T.
Täällä on kyllä muutama varmasti.😁
- Anonyymi
Helsinki.
- Anonyymi
N34 Oulu
Hei, kiitos kysymyksestä. Helsinki ja ihan mies olen 😅
- Anonyymi
Espoosta olen ja ikäväni kohde ulkomailta.
- Anonyymi
Pori
- Anonyymi
Molemmat Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169