Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jos vihaat ja toivot minulle pahaa

Anonyymi-ap

Niin toiveesi on kyllä kuultu. En ole voinut hyvin vuosiin ja terveyteni petti viimeinkin tässä kuukausi takaperin. Päivittäistä tuskaa, joka on syönyt mieleni, ystäväni, toivoni ja tulevaisuuteni. En pysty hengittämään enää niinkuin ennen, en myöskään pysty syömään ilman että joutuisin siitä kipua kestämään. Ihmiset eivät pidä siitä miltä näytän ja vihaa saan kokea niin monelta. Naiset kiusaa ja pitää pilkkanaan, niin paljon pahemmilla tavoilla kuin sinä koskaan. Juorut liikkuu ja monet tutut lähinnä säälivät.

Ruumiini tilan takia en pysty nauttimaan mistään. Ainoat hetket jolloin unohdan vaivani ovat unessa tai siinä välitilassa ennen sitä.

Tein pahasti sinulle ja petin sinut kyllä. Kaikki toiveesi on kuultu ja elämäni tuhoutui itsestään. Ansaitsen tämän kyllä, sillä väärin olen aina ollut ja itsekkäästi elämällä olen huutanut kaivanut.

Ole onnellinen tästä kaikesta, sillä kyllä minä kärsin. Aivan jokainen päivä muistan virheeni ja ne tulevat unohtumaan vasta kun multa hajottaa lihakseni.

52

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta tuollaiset puheet!

      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä etten ole hyvä ihminen. Sellainen jota voisi rakastaa ja ymmärtää siitä huolimatta, että olenkin sairastunut ja kärsimys on pyyhkinyt hymyn huuliltani. Hiljaa pitäisi vaan olla ja mieliksi muille, sillä vaan silloin olisi mahdollisuus tuntea olevansa edes jollain tapaa hyväksytty muiden silmissä. Niin kyllä olinkin aikani, kunnes voimani loppui oireden vastustukseen ja jouduin paljastamaan sairaan ruhoni ihmisten silmille. Sitä vaan ei jaksa loputtomiin ja lopulta joutaakin kaatopaikalle lahoamaan, kun en enää ollutkaan niin ihana ja täydellinen.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­y­m­f­­o­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyviä kuvia🤤

    • Anonyymi

      En vihaa enkä toivo miehelle mitään pahaa.
      Oletko tullut sairaaksi toivottavasti ei mitään vakavaa?

      • Anonyymi

        Vihaa kyllä sen minä kyllä olen saanut tuntea. Satuttaa halusi ja sen kyllä osasi. Ehkä ansaitsin jokaisen katkun, koska olinhan minä niin typerä idiootti ja paha roisto.
        Tappaa minut olisi pitänyt jo vuosia sitten, mutta ehkä kärsimys joka rajoittaa jokapäiväistä elämää on parempi rangaistus viholliselle.


    • Anonyymi

      Eipä taida kovin hyvin voida sellainenkaan, joka päivittäin miettisi ja toivoisi jotain pahaa tapahtuvan jollekin. Vaikka syitä siihen vihaan olisikin.

      • Anonyymi

        Paremmin kuitenkin jos saa vihan kohdistettua johonkin toiseen, eli toisin sanoen kokemansa vihan laittaa kiertämään. Minä olenkin sellaiseen toimintaan sopiva kohde, sillä takasin en pure.


    • Anonyymi

      Tietääkö puolisosi että olet pettänyt vai salailetko???

      • Anonyymi

        Ei minulla ole ollut puolisoa.


    • Anonyymi

      Kenelle viesti menee?
      Toivotaan parasta. Vaikeita aikoja eletään taas loppua ei näy.

      • Anonyymi

        Sille joka vihaa ja toivoo pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille joka vihaa ja toivoo pahaa.

        Erityisesti siis jollekin tietylle naiselle vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti siis jollekin tietylle naiselle vai?

        Niin. Hänellä joka vihaa ja tahtoo pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille joka vihaa ja toivoo pahaa.

        Yleensä toivotaan parasta pahaa ,ja yleensä toive toteutuu


    • Anonyymi

      Ihminen joka vihaa ja toivoo pahaa toiselle ei ole mieleltään terve ihminen. Itse en tuntisi pahaa oloa sellaisen ihmisen vihasta, enemmänkin tuntuisi ylpeyden aiheelta, jos sellaisen ihmisen viha olisi totta. Itse en tunne vihaa ketään kohtaan, vaikka joillekin se voisi olla aiheellistakin.

      Minusta sinun ei kannata tuhlata ajatusta hänenlaiseen ja pelkoon vihan tunteesta, keskity itsesi hyvänä pitämiseen. Lehdistä luin V-M Loirin opin, että älä valehtele itsellesi, koska itsesi kanssa joudut elämään elämän loppuun asti. Ja on helpompaa elo, kun pysyt totuudessa itsellesi.

      • Anonyymi

        Minä olen syypää kaikkeen vihaan ja pahaan. Jos minua ei olisi ollut, niin kaikki olisi paljon paremmin.


      • Anonyymi

        Viha on ihan normaali tunne. Niin kai ylpeyskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen syypää kaikkeen vihaan ja pahaan. Jos minua ei olisi ollut, niin kaikki olisi paljon paremmin.

        Koetko, että paha saa lopulta palkkansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että paha saa lopulta palkkansa?

        En pelkästään pysty kokemaan, sillä todistan sitä nyt joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkästään pysty kokemaan, sillä todistan sitä nyt joka päivä.

        Enemmän uskon siihen, että se on vain sinun luoma mielikuva tilanteelle. Omaan terveyteen voi vaikuttaa monella tapaa. Liikkumalla, syömällä oikeanlaista ravintoa. Ajattelemalla enemmän myönteisiä kuin kielteisiä asioita. Kaikki hyvä ja paha lähtee aina itsestä, miten haluat asioita itse ajattelevan, sillä on merkitystä.

        Uhriutua saa, jos se helpottaa oloa, mut harvemmin helpottaa. Minusta toi Loirin viesti oli hyvä, hän eli viimeisiä hetkiä sen julki tuodessa, jolloin uskon sen tulleen suoraan sydämestä. Shamaani luonne koki sielujen sympatiaa monella tapaa. Samaistun itse monella tapaa Loirin viisauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että paha saa lopulta palkkansa?

        Pahan palkka on ka. 32 000 e/vuosi


    • Anonyymi

      Olisiko aika ottaa häneen yhteyttä? Mistä tiedät vaikka ikävöisi ja odottaisi, ehkä yrittänytKin sinuun yhteyttä, mutta sinä et vastaa?

      • Anonyymi

        Ai että uhraisin yhden korvan lisäksi vielä toisenkin? Ei kiitos, hyvä että kuulen edes vielä jotain.


      • Anonyymi

        Älkää soittako tuntemattomalla nro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että uhraisin yhden korvan lisäksi vielä toisenkin? Ei kiitos, hyvä että kuulen edes vielä jotain.

        Liioitteletkko? Tekikö selväksi viimeisimmissä puheluissa ne että ei välitä sinusta?
        Siksi kyselen sillä vähän juuri noin puhui mies minusta muille, vaikka minä itkin ja kaipasin häntä takaisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liioitteletkko? Tekikö selväksi viimeisimmissä puheluissa ne että ei välitä sinusta?
        Siksi kyselen sillä vähän juuri noin puhui mies minusta muille, vaikka minä itkin ja kaipasin häntä takaisin...

        En ymmärrä mistä puhut. Todennäköisesti ei liity minuun aloittajaan millään tavalla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että uhraisin yhden korvan lisäksi vielä toisenkin? Ei kiitos, hyvä että kuulen edes vielä jotain.

        ANNA ANTEEKSI!!, JOS oisin lyönyt SINUA joskus ja ethän liioittelisi nyt osumakohtaa? JA ANNA ANTEEKSI MYÖS silloisen mahdollisen perään huuteluni!!kin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANNA ANTEEKSI!!, JOS oisin lyönyt SINUA joskus ja ethän liioittelisi nyt osumakohtaa? JA ANNA ANTEEKSI MYÖS silloisen mahdollisen perään huuteluni!!kin!!!

        En tunnista mitä nyt tarkoitat, joten älä pyydä anteeksi jotain mitä et ole minulle tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnista mitä nyt tarkoitat, joten älä pyydä anteeksi jotain mitä et ole minulle tehnyt.

        Jospa nuo anteeksipyyntöni lähtevät nyt myöhemmin jonnekin vaikka sitten taivaan isän tai (bitti/netti/tavallisen/hengellisen/tms)taivaan tuulien kautta toiveenani,,, sekä nimittäin sitten itse taisin kokea alkuun tiedostamattoman tinnityksen tapaista vähän pidempään yhestä eräästä kaiutinkaapista,, jopa ihan lähes pysyvän eetterin tapaisesti tehosiko sitten minuun lie.. (toisten/muiden harmiksenne(ko)) vaan ainakin ihan omaksi💘onnekseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nuo anteeksipyyntöni lähtevät nyt myöhemmin jonnekin vaikka sitten taivaan isän tai (bitti/netti/tavallisen/hengellisen/tms)taivaan tuulien kautta toiveenani,,, sekä nimittäin sitten itse taisin kokea alkuun tiedostamattoman tinnityksen tapaista vähän pidempään yhestä eräästä kaiutinkaapista,, jopa ihan lähes pysyvän eetterin tapaisesti tehosiko sitten minuun lie.. (toisten/muiden harmiksenne(ko)) vaan ainakin ihan omaksi💘onnekseni

        Hyvä että sentään kuulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sentään kuulet.

        No se, vaan vielä pitäisi joskus oppia oikeesti kuuntelemaan ja erottamaan merkityksellisyydet(kin)...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se, vaan vielä pitäisi joskus oppia oikeesti kuuntelemaan ja erottamaan merkityksellisyydet(kin)...

        Kaikkea hyvää vaan opiskeluun.


    • Anonyymi

      Jos olisi minulle. Koita pärjätä itse lähdit.

      • Anonyymi

        Lähden kun lähden ja älä huoli, kyllä taivaassa tai sen esipihalla pärjää.


    • Tämän kaltaiset viestit on kyl käsittämättömiä…ikävää provoa tai surullistakin jopa jos edes osittain totta.. ..tosin en keksi mitään syytä täällä avautumiseen.. ..ihmisen vaikeudet/ongelmat/sairaudet ovat hyvinkin usein itse aiheutettuja eli ansaittuja…”sitä saa mitä tilaa”..tää maailma nyt vain toimii silleen…valitettavasti ei ihan aina, mutta pääosin…

    • Anonyymi

      etkö vieläkään tajua, teidän ongelmat ei ole minun syyni mutta minun teidän. ei se helpota minua mitenkään miten huonosti teillä menee, vaan itken meneryksiö ja mitä kaikkea pahaa sain kokea ja joudun vieläkin vain sen takia mitä teitte. ja sehän vaan Pahentaa teitäkin. etkö vieläkään ymmärrä miksi vihaan teitä?

      • Anonyymi

        Määrittelisitkö tai erittelisitkö(sisällön/t) vielä kahteen ensimmäiseen teidän-sanaan. Ja jos myös lopuillekin käyttämillesi te-muodoille.


    • Anonyymi

      te raiskasitte jokaisen periaatteen elämässäni ja, sielussani, kaikki mihin olin uskonut, kuulevani kuka olen ja mitä tahdon, uskon mikä on mahdollista. te tapoitte kaikki asiat elämässäni, jokaisen. jotkut jutut on tekohengitetty terveeksi, mutta täynnä arpia. te pilasitte kaiken, ihan vaan omien periaatteitenne takia. pyydätte ymmärrystä kun joku on sairas, ja jos ei toimi kuten te haluatte, se ei riitä että auttaa vaan pitää tehdä kuten haluatte, ja jos ei te tapatte sielun ja tuhositte kaiken. vihaan teitä kaikkia, kaikkea teissä.

    • Anonyymi

      te tuhositte joka helvetin ajatuksenkin, joka ikisen asian elämässäni.

    • Anonyymi

      pyydät ymmärrystä jos joku rakastuu sieluusi mutta en anteeksi pyydä sitä että veit minusta, kaiken ja tuhosit minut, elämäni ja ainakin sen tulevaisuuden minkä halusin, minkä eteen raadoin ja minkä olisin ansainnut. miksi vihaan teitä? mitä teille tein? en mitään pahaa, mutta kun te vaan halusitte.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei minun vihallani ole merkitystä kuin ehkä omalle kohtalolleni. Syyllisyydentuntoa tunteva ihminen hyväksyy onnettomuudet ja sairaudet ansaituksi kostoksi joltain ylemmältä voimalta universumissa. Siinä on kaunista symmetriaa. Et nyt sitten ainakaan vajonne itsesääliin. Kaikkeuden myllyt jauhavat hitaasti, ne jauhavat kuitenkin kärsivällisesti tavattoman pieneksi ja tarkasti kaikki. Minulla on oma tieni kuljettavana minullakin. Syyn ja seurauksen ketju kulkee pitkälle, takaisin henkilökohtaisen menneisyyden syvimpiin syvyyksiin. Olen maksanut siis tavallani minäkin, ja kukaanhan ei ansaitse armoa. Aikasi kanssani on vain ohi.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18216708/kela-ajoi-itsemurhaan-ja-velkavankeuteen

      KELA ajoi itsemurhaan ja velkavankeuteen

      Anonyymi-ap
      2024-01-17 13:17:25
      Ilmoita
      Toivottavasti kuolen seuraavaan epilepsiakohtaukseen.

      • Anonyymi

        Toivotaan näin , ellet toivu


    • Anonyymi

      Eipä paljoa lohduta kun multakin petti fyysinen terveys vielä mielenterveydenkin lisäksi.

      Kilttimies89

    • Anonyymi

      Katso elämääsi ,mitä sä voit itse vielä nytkin siinä muuttaa .?
      Mikä helvetti on että syyllistät kaikesta jotakuta itsesi ulkopuolista .?
      Kun sä oot elämässäsi se jonka teot ja tekemättä jättämiset on ne asiat mitkä kaikkeen eniten vaikuttaa...

      Pelottaako vastuun kantaminen ja sen myöntäminen että teinpä ihan itse virheitä .
      Kukaan ei käskenyt kukaan ei pyytänyt
      Kukaan ei neuvonut ei kertonut..
      Etkö itse viitsinyt selvittää...

      Karkotitpa ihmisen joka olis voinu tykätä
      Olemalla ihan typerä Ja itsekäs ...
      Pitäisikö ensikerralla olla muutakin kun
      Itsekäs kauhea sun muuta semmoista jota ihmisistä ei kaivata .

      Mikset voi olla vain ihminen ...
      Mikset voi vain rakastaa ?
      Miksi et ole antelias jos on oikesti annettavaa?
      Mikset voi olla ihana ja kiva edes sille ihmiselle josta eniten pidät vaan jotain ihan paskaa !
      Miksi oot niin vaativa?
      Eikö olisi ollu vain kiva rakastaa ja rakastua ...

      Äläkä toista virheitä .
      Eli nyt on hetki tehdä asiat uudella tai toisenlaisella tavalla .
      Sinä voit vieläkin valita parempaa sinulle .
      Mutta tälläkertaa sinä teet ja luot sen paremman sinun elämääsi
      Sitä ei tuoda valmiina .
      Sitä ei tee se toinen ihminen .
      Hän ei ole pelastaja.

      RUPEA
      Olemaan jatkossa aivan ihana ihminen niille joista pidät.
      Kyllä joku jossainvaiheessa myös vastaa siihen .
      Ja on ihana myös sulle.
      Se olis sinun kohdallasi se että virheistä on opittu .

      Se et oot vain kauheampi kertoo ihan päinvastaista
      Siitä ettei mikään muutos mene perille vaan haluat olla se mitä olit muuttumatta .
      Silloin on turha kitistä yhtään mitään
      Jos ei edes oikeasti halua kehittyä eikä muuttua
      Vaan olla se mitä on . Valmis omasta mielestä
      Vaikka olet mulle ihan paskaa.

      Mutta et voi pakottaa ketään muuta sille tutkimusmatkalle tai muutos tiellevmukaan.
      Et voi pakottaa häntä mukaasi .
      On mentävä,tehtävä ja jatkettava yksin .
      Tämä on sinun elämäsi
      Missä sinä päätä mitä elämäsi on ja mitä se ei ole.

      Hän jota ajattelet kulki matkalasi hetken samaan suuntaan
      Mutta valitsi kääntyä risteyksestä toiseen suuntaan kun sinä.
      Miksi et jatka polkua ja katso mitä polulla odottaa .?
      Miksi roikut jossain mitä ei enää ole.?

      Ja miksi olet hänessä väkisin kiinni
      Vaikka se oo sulkemaan hyväksi .
      Miksi riiput ja rpikut .
      Mikä siinä irtipäästämisessä pelottaa ?
      Miksi et uskalla hypätä tuntemattomaan?
      Et sä ny niin nössö oo oikesti ettet kykene edes pahoinvoivana tekemään parannuksia elämässä !
      Tai pyytämään apua?
      Koska pyysit apua häneltä juurikin ?
      Niin et ikinä ...
      Irvit,halveksit haukuit ja kiusasit ....
      Mitä helvetin tykkäämistä se on ...
      Missä sun sydän oli vai oliko sitä edes ikinä tarjolla?

      Sen paha olon nimenomaan pitäisi saada tekemään asioita parempaanpäin eikä makaamaan ikuisestin tulen päällä tuhoon asti
      Muutokset on oikesti tarpeellisia ja osalla voi olla jo kiire et elämä voi jatkua !

      Päätä irti . Lakkaa mietimästä häntä osana sinua ja elämääsi
      Kun hän ei sitä ole.
      Valitse se et pelastat itsesi kun kukaan muu ei sitä tee!

      En usko et Hän ajattelee sinusta hirveitä ...
      Olet vain lakannut olemasta kiinnostava ja se asia mihin energia ja huomio käytetään
      On jotakin muuta Mikä kiinnostaa paljon enempi ja on tärkempää ...
      Sinun pitää alata tekemään samoin ...
      Jotain muuta aina tehtäväksi tai ajateltavaksi kun hän tulee mieleesi ...
      Samoin olis hyvä yrittää tustua jossakin ihan uusiin ihmisiin eli luoda uusia mahdollisuuksia .....

    • Anonyymi

      Ota häneen yhteyttä. Älä täällä kirjoita. En itsekään ymmärrä miksi kirjoitan tänne

      • Anonyymi

        Ainoa johon otan yhteyttä on pian päivystykseen. Pelkästä tuskasta tälläiset aloitukset syntyy, mutta se saa nyt loppua!


    • Anonyymi

      Kyllä se siitä - vaikka kuinka pahalta tuntuu - se tunne himmenee ajan myötä.

    • Anonyymi

      Höpön häötä on ihmisen elo, jos pikkusen draamaa osuu niin loppu onkin sitten itsesääliä ja uikerrusta.

    • Anonyymi

      Aika dramaattista. Jos se ihminen on sinusta oikeasti välittänyt, tuskin toivoo mitään pahaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe