Miksi minua kiusataan/syrjitään?

Anonyymi-ap

En ikinä tee kellekkään mitään en oo ilkeä enkä myöskään ärsyttävä. oon yleensä aika hiljanen mutta vanhojen kavereiden kanssa oon äänekäs. nyt tässä lähiaikoina sekin on kussu ja mun vanhat kaverit on alkanu syrjii ja jos kysyn heiltä et mitä he tekevät tai voiko he olla niin he valehtelevat päin naamaa eikä osaa vastaa mun kysymyksiin. mua on ennen koulukiusattu ja oon päässy yli mutta kaikki tää mitä mun "kaverit" tekee mulle nii vaa pahentaa asoioita. haluun pitää heidät mun kavereina koska en tykkää tutustua uusiin ihmisiin. olen kysynyt mun kaverilta aina kun hän valehtelee ja tiedän että hän valehtelee niin jotain kysymyksiä sit hänel menee aina kauan vastaa ja hän loppujenlopuksi vastaa "emt ok k" tai jotain vastaavaa eikä jaksa käydä keskustelua kanssani. voiko se olla siinä että kyselen liikaa että miksi hän syrjii enkä pääse muiden kanssa.

4

250

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin kasilla kun meidän porukan "johtaja"alkoi tiuskimaan ja haastamaan riitaa ihan tyhjästä.Olin porukan hiljaisin enkä tykännyt riidellä.Yhtäkkiä en enää kuulunutkaan porukkaan ja juoksivat aina pakoon.Olin kyl alamaissa ja ysillä yritin olla muiden kaa vaik se oli vaikeaa.Ymmärsin et olin alunperin ollut ihan väärässä porukassa,ne ei ollut ystäviä ollenkaan.Ysin keväällä tää porukka tuli pyytään anteeks kun olivat käyttäytyneet lapsellisesti.Yks niistä myönsi ettei halunnut että hänet jätetään ulos porukasta niin mut oli helpompi,jepjoo.En kyl enää oo niitä tyyppejä onneks nähny tilalle tullut mukavia ihmisiä.Kannattasko sun kysyä suoraan että mikä mättää tai etsiä uusia kavereita.Tsemppiä!

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tässä pari asiaa jotka on korjattava:

Sinua ei kunnioiteta

Olet fyysisesti heikompi

Et aseta rajoja

Et ole valmis jättämään heitä

Käy salilla harrasta jotain taistelu lajia kuten thainyrkkeilyä. Lisäksi kunnioita itseäsi enemmän niin muutkin kunnioittavat sinua enemmän.

• Anonyymi

mun kaverit valittaa ku oon vaa yhen kaverin kaa mut sit ku tulee joku tiukka paikka ni ne välittää vaan ittestää ja jättää mut pulaan ni hyvä siin on sit kysellä et miks et oo enää meiän kaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe