Mitä ruokaa tekisi huomenna.
Antakaa hyviä vinkkejä
41
334
Vastaukset
- Anonyymi
Chilitonnikala-kastiketta ja pastaa? Todella nopea ja helppo eväs eikä arkena tarvitse hifistellä. Tuohon joku salaatti kylkeen, niin avot.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joku lämmin kevyt keitto ja ruisleipä tai patonki.
Perunamuusia ja lihapullia.
- Anonyymi
Kaalilaatikko👍❄️🙂
- Anonyymi
Meinasin just ehdottaa samaa, kun itse teen sitä ainakin huomenna. Kaali on nyt halpaakin. Toki sen tekeminen kestää kauemmin mutta yleensä se on kahden päivän ruoka kuitenkin kun ainakin itse teen isomman satsin kerralla.
Tänään tein nakkiporkkana kastiketta ja keitettyä perunaa. Laitoin vähän muttia sekaan 👍🏻 - Anonyymi
Ois tosi hyvää mutten osaa tehä.
- Anonyymi
Mä en tee mitään.
- Anonyymi
Sianlihakastike, lasagnea
- Anonyymi
Kukkakaali-parsakaaligratiini ja sen kylkeen kanaa.
Pastaa ja savulohikastike (kuohukerman voi korvata ruokakermalla, jotta kevenee; valkoviinin voi korvata kuivalla omenasiiderillä) https://kotiliesi.fi/resepti/kylmasavulohipasta/ - Anonyymi
Pikakaurapuuro johon iso ruokalusikallinen Lidlin halpaa suklaalevitettä.
Tarviiko ihminen muuta? - Anonyymi
Pizza👩
- Anonyymi
En osaa tehdä taikinaa.
- Anonyymi
Minestronekeittoa, jolla luot itsellesi pitempää ikää?
- Anonyymi
Uunilohta ja perunamuusia :)
- Anonyymi
Mustaviinimarjakompotilla täytetyt hanhen munuaiset ja spiruliinavaahto.
- Anonyymi
Ratatoulette
- Anonyymi
Kuha jotakin.
Hei, varmaa jotai hyvää 🤔 kirjolohi ja perunamuusi ja siihen vielä joku hyvä salaatti niin ai että on hyvää ja ennekaikkiaan terveelistä 👍
- Anonyymi
Nakit ja muusi? :) tai joku keitto? kasviskeitto,kanakeitto,lihakeitto?
- Anonyymi
Kesäkeitto
- Anonyymi
Helppo nopea ja hyvä 3päivän ruoka lohisoppa🤠
- Anonyymi
Ärtsoppa. Torsdag näs.
- Anonyymi
Mutta onko uutta maitoa pannukakkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pannukakkuja tulee ovista ja windowseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä rahat maitoon, kun TÖISSÄ ei viitsitä käydä?
- Anonyymi
Teen huomenna täytettyjä paprikoita,mieli kuvitus vain rajana täytteellä ja maun mukaan.
- Anonyymi
Läskisoosia
- Anonyymi
Sitä minun isovanhemmat pisteli ja eli lähes 100v
- Anonyymi
Nyt tuli!!
- Anonyymi
pysy kaukana minusta, aina kun tulet lähelle niin kaikki menee huonommaksi. pysy kaukana.
- Anonyymi
Turhaan sinä sen miehen puolesta täällä vingut. Se ei valitse sinua vaikka olisit viimeinen akka maailmassa.
- Anonyymi
Kanelimuroja puolukkahilloa ja crunchymyslillä sweet jordnötsmörriä kerroksittain🤪
- Anonyymi
koita nyt vittuvtajuta etten ota ketään ketä haluat tai mistä hyödyt, tai ota paskaa elämä kanssasi etsi uusi uhri ja uhratkaa välillä itsenne.
- Anonyymi
Tortillat 😋 itse meinasin viikonloppuna tehdä
- Anonyymi
eikö urpo tajua että täältä vain veitte ettekä antaneet mitään, toivottavasti päästään tekemään ja viemään yhtä paljon. haluan niin saatanasru tuhota sinut, lutkasi ja elämäsi. toivittavasti onnistun.
- Anonyymi
Just söin omatekoset jauhelihapihvit 2kpll. 400g rasiasta saa joko 4 pihviä taii 9-12 lihapullaa.
Sika-nautaa 2,65e- Anonyymi
Mausteet tietty oman maun mukaan. Minä en käytä mitää muuta kun suolaa, 1 kananmuna ja ripaus korppujauhoa ja se on siinä
- Anonyymi
Lämmitä eilistä
- Anonyymi
Mikä sekopää se tähän ruokaketjuun vaahtoaa?
- Anonyymi
alkakaa saatana järjestämään tännekin hyvää, rahaa ja pitäkää itsenne kaukana
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141