Mitä ruokaa tekisi huomenna.
Antakaa hyviä vinkkejä
40
391
Vastaukset
- Anonyymi
Chilitonnikala-kastiketta ja pastaa? Todella nopea ja helppo eväs eikä arkena tarvitse hifistellä. Tuohon joku salaatti kylkeen, niin avot.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joku lämmin kevyt keitto ja ruisleipä tai patonki.
- Anonyymi
Kaalilaatikko👍❄️🙂
- Anonyymi
Meinasin just ehdottaa samaa, kun itse teen sitä ainakin huomenna. Kaali on nyt halpaakin. Toki sen tekeminen kestää kauemmin mutta yleensä se on kahden päivän ruoka kuitenkin kun ainakin itse teen isomman satsin kerralla.
Tänään tein nakkiporkkana kastiketta ja keitettyä perunaa. Laitoin vähän muttia sekaan 👍🏻 - Anonyymi
Ois tosi hyvää mutten osaa tehä.
- Anonyymi
Mä en tee mitään.
- Anonyymi
Sianlihakastike, lasagnea
- Anonyymi
Kukkakaali-parsakaaligratiini ja sen kylkeen kanaa.
Pastaa ja savulohikastike (kuohukerman voi korvata ruokakermalla, jotta kevenee; valkoviinin voi korvata kuivalla omenasiiderillä) https://kotiliesi.fi/resepti/kylmasavulohipasta/ - Anonyymi
Pikakaurapuuro johon iso ruokalusikallinen Lidlin halpaa suklaalevitettä.
Tarviiko ihminen muuta? - Anonyymi
Pizza👩
- Anonyymi
En osaa tehdä taikinaa.
- Anonyymi
Minestronekeittoa, jolla luot itsellesi pitempää ikää?
- Anonyymi
Uunilohta ja perunamuusia :)
- Anonyymi
Mustaviinimarjakompotilla täytetyt hanhen munuaiset ja spiruliinavaahto.
- Anonyymi
Ratatoulette
- Anonyymi
Kuha jotakin.
Hei, varmaa jotai hyvää 🤔 kirjolohi ja perunamuusi ja siihen vielä joku hyvä salaatti niin ai että on hyvää ja ennekaikkiaan terveelistä 👍
- Anonyymi
Nakit ja muusi? :) tai joku keitto? kasviskeitto,kanakeitto,lihakeitto?
- Anonyymi
Kesäkeitto
- Anonyymi
Helppo nopea ja hyvä 3päivän ruoka lohisoppa🤠
- Anonyymi
Ärtsoppa. Torsdag näs.
- Anonyymi
Mutta onko uutta maitoa pannukakkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko uutta maitoa pannukakkuun?
Pannukakkuja tulee ovista ja windowseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko uutta maitoa pannukakkuun?
Ja mistä rahat maitoon, kun TÖISSÄ ei viitsitä käydä?
- Anonyymi
Teen huomenna täytettyjä paprikoita,mieli kuvitus vain rajana täytteellä ja maun mukaan.
- Anonyymi
Läskisoosia
- Anonyymi
Sitä minun isovanhemmat pisteli ja eli lähes 100v
- Anonyymi
Nyt tuli!!
- Anonyymi
pysy kaukana minusta, aina kun tulet lähelle niin kaikki menee huonommaksi. pysy kaukana.
- Anonyymi
Turhaan sinä sen miehen puolesta täällä vingut. Se ei valitse sinua vaikka olisit viimeinen akka maailmassa.
- Anonyymi
Kanelimuroja puolukkahilloa ja crunchymyslillä sweet jordnötsmörriä kerroksittain🤪
- Anonyymi
koita nyt vittuvtajuta etten ota ketään ketä haluat tai mistä hyödyt, tai ota paskaa elämä kanssasi etsi uusi uhri ja uhratkaa välillä itsenne.
- Anonyymi
Tortillat 😋 itse meinasin viikonloppuna tehdä
- Anonyymi
eikö urpo tajua että täältä vain veitte ettekä antaneet mitään, toivottavasti päästään tekemään ja viemään yhtä paljon. haluan niin saatanasru tuhota sinut, lutkasi ja elämäsi. toivittavasti onnistun.
- Anonyymi
Just söin omatekoset jauhelihapihvit 2kpll. 400g rasiasta saa joko 4 pihviä taii 9-12 lihapullaa.
Sika-nautaa 2,65e- Anonyymi
Mausteet tietty oman maun mukaan. Minä en käytä mitää muuta kun suolaa, 1 kananmuna ja ripaus korppujauhoa ja se on siinä
- Anonyymi
Lämmitä eilistä
- Anonyymi
Mikä sekopää se tähän ruokaketjuun vaahtoaa?
- Anonyymi
alkakaa saatana järjestämään tännekin hyvää, rahaa ja pitäkää itsenne kaukana
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673