Voiko pesänselvittäjän perinnönjakokirjaan saada muutosta ilman perinnönjaon moitekannetta ?
Yritin selkeää virhettä saada pesänselvittäjää poistamaan. Pesänselvittäjä ilmoitti kylmästi, että ohjeet valittamiseen löytyy jakokirjan lopussa.
Eli vain moitekanteen noston avulla, ja se maksaa jopa kymmeniätuhansia.
Minun tapauksessa oli kyse siiyä, että pesänselvittäjä määräsi jakokirjassa minulle täysin arvottoman maapläntin pakolla.
Jätti muun maaomausuuden aikanaan Maanmittaustoimiston halottavaksi.
Eli toisten osakkauden painostuksesta lykättiin se ongelmallinen arvoton pläntti minulle ja vieläpä 9-kertaisella hinnalla. Saatiin sillä minun osuus pienemmäksi muihin arvokkaisiin osiin.
Menikö oikein ?
Perinnönjakokirja
6
332
Vastaukset 6
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt oikein, moitekanne on ainoa tapa.
- Anonyymi
Eikö tällä pesänselvittäjällä ole edes vastuuta moisesta hommasta.
Eli minä maksan asianajokuluja tuhansia euroja ja homma jatkuu vuosia ?
Voi olla, että enemmän maksan, kuin mitä saan jos saan tuon pakolla määrätyn maapläntin pois itseltäni !
Ihan järjetöntä !
Asianajajat hyötyy... Toinen toiselleen rahaa tekevät näillä tämmöisillä päätöksillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällä pesänselvittäjällä ole edes vastuuta moisesta hommasta.
Eli minä maksan asianajokuluja tuhansia euroja ja homma jatkuu vuosia ?
Voi olla, että enemmän maksan, kuin mitä saan jos saan tuon pakolla määrätyn maapläntin pois itseltäni !
Ihan järjetöntä !
Asianajajat hyötyy... Toinen toiselleen rahaa tekevät näillä tämmöisillä päätöksillä.Jälkiviisaus.
Sopimusjako ja yhteishallinto tulevat helpoissa ja tavallisissa tapauksissa edullisimmiksi.
Vaikeat tapaukset erikseen. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että olet vaikea henkilö, ja sinua rangaistiin siitä lainmukaisella tavalla.
Moitekante on ainoa tapa kyllä. Tai, voithan sinä sopia toisenlaisesta jaosta kaikkien muiden osakkaiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811281
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621023- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 43508
- 72486
- 40477