Voiko pesänselvittäjän perinnönjakokirjaan saada muutosta ilman perinnönjaon moitekannetta ?
Yritin selkeää virhettä saada pesänselvittäjää poistamaan. Pesänselvittäjä ilmoitti kylmästi, että ohjeet valittamiseen löytyy jakokirjan lopussa.
Eli vain moitekanteen noston avulla, ja se maksaa jopa kymmeniätuhansia.
Minun tapauksessa oli kyse siiyä, että pesänselvittäjä määräsi jakokirjassa minulle täysin arvottoman maapläntin pakolla.
Jätti muun maaomausuuden aikanaan Maanmittaustoimiston halottavaksi.
Eli toisten osakkauden painostuksesta lykättiin se ongelmallinen arvoton pläntti minulle ja vieläpä 9-kertaisella hinnalla. Saatiin sillä minun osuus pienemmäksi muihin arvokkaisiin osiin.
Menikö oikein ?
Perinnönjakokirja
6
329
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt oikein, moitekanne on ainoa tapa.
- Anonyymi
Eikö tällä pesänselvittäjällä ole edes vastuuta moisesta hommasta.
Eli minä maksan asianajokuluja tuhansia euroja ja homma jatkuu vuosia ?
Voi olla, että enemmän maksan, kuin mitä saan jos saan tuon pakolla määrätyn maapläntin pois itseltäni !
Ihan järjetöntä !
Asianajajat hyötyy... Toinen toiselleen rahaa tekevät näillä tämmöisillä päätöksillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällä pesänselvittäjällä ole edes vastuuta moisesta hommasta.
Eli minä maksan asianajokuluja tuhansia euroja ja homma jatkuu vuosia ?
Voi olla, että enemmän maksan, kuin mitä saan jos saan tuon pakolla määrätyn maapläntin pois itseltäni !
Ihan järjetöntä !
Asianajajat hyötyy... Toinen toiselleen rahaa tekevät näillä tämmöisillä päätöksillä.Jälkiviisaus.
Sopimusjako ja yhteishallinto tulevat helpoissa ja tavallisissa tapauksissa edullisimmiksi.
Vaikeat tapaukset erikseen. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että olet vaikea henkilö, ja sinua rangaistiin siitä lainmukaisella tavalla.
Moitekante on ainoa tapa kyllä. Tai, voithan sinä sopia toisenlaisesta jaosta kaikkien muiden osakkaiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454