Niin että sitten kun mennään naimisiin niin mennäänkö mies häämatkalle Lappiin tai johonkin lämpimään maahan vai johonkin muualle? Mikä olis sun toive?
Mennäänkö mies...
45
711
Vastaukset
- Anonyymi
Saat päättää siitä. Tärkeintä olet sinä itse.
- Anonyymi
Söpöä 🥰
- Anonyymi
Ihana. Käydään jossain missä kumpikaan ei ole koskaan käynyt. Lappiin ehditään vielä sata kertaa...sivusta.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mennään vaikka leffaan häämatkalle ja sitten baariin kun erotaan?
- Anonyymi
Kunhan ei heti leffan jälkeen erota.
- Anonyymi
No me ei erota hänen kanssaan kun opetellaan kommunikaatio hyvin ja halutaan olla yhdessä ja rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No me ei erota hänen kanssaan kun opetellaan kommunikaatio hyvin ja halutaan olla yhdessä ja rakastaa.
Niinhän kaikki sanoo, Matti Nykänen myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei heti leffan jälkeen erota.
Riippuu ihan leffasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No me ei erota hänen kanssaan kun opetellaan kommunikaatio hyvin ja halutaan olla yhdessä ja rakastaa.
Juuri näin 🧡🧡🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin 🧡🧡🧡
Miehelle nuo sydämet!
- Anonyymi
Kannattaisikohan ensin tutustua siihen mieheen eikä kaukaa vaan ihailla. Tuskin olette edes jutelleet irl.
Seurustelusta puhumattakaan.- Anonyymi
Sinulla on hirveä tarve maalittaa muita. Sivusta olen mutta ärsytät asenteellasi. Kysy aloittajalta onko noin äläkä jäkätä vaihdevuosituskissas.
- Anonyymi
Järjestäisin sen yllätyksenä ilman etukäteistietoa hänelle. Kaikki valmiiksi mietittynä ja tehtynä ja sitten vain menoksi. Kotimaassa pysyttäisiin kuitenkin. Ei stressiä hänelle ollenkaan paitsi mitä nyt jännityksen osalta tulee, mutta rauhoittelisin visioimalla näkymän hänen mieleensä, joka purkaisi enimmän jännityksen pois. Pienet perhoset mahassa ovat ihan hyvä asia vain.
- Anonyymi
Ai, kivalle kuulostaa. 😀
- Anonyymi
Selvästikin nautit hölmistyneistä ilmeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästikin nautit hölmistyneistä ilmeistä.
En vaan ilahtuneista ilmeistä.
- Anonyymi
En ole ihan varma onko hyvä idea noin. Se on sentään haamatka.
- Anonyymi
Lämpöseen tai sitten ihan van saman peiton alle
- Anonyymi
Sinne minne me mennään, on aina lämpöistä.
- Anonyymi
Sekin käy. 😍
- Anonyymi
Lämpöiseen paratiisiin, kylmä kangistaa fyysisesti ja psyykkisesti.
https://youtu.be/1MevYCdn5S8
💜💜💜- Anonyymi
Muutos entiseen elämään on suuri, joten lämpöä lämmön päälle vaan.
- Anonyymi
On vain yksi nainen kenen kanssa menisin naimisiin ja hän piruvie on jo
- Anonyymi
Oletko kertonut sitä hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut sitä hänelle?
Ei ole ollut mahdollisuutta. Eikä olla tekemisissäkään niin ei kai sitä tulekkaan. Mutta sen tiedän ettei hän osaa kuvitellakkaan kun aikoinaan torjuin.
- Anonyymi
En mene naimisiin ikinä joten se siitä.
- Anonyymi
Sinä jätit minut 6 vuotta sitten ja nyt olisit valmis naimisiin. Kaikesta huolimatta olen vielä valmis suhteeseen kanssasi. Mitä tulee häämatkaa, niin yhdessä päätämme sen asian. Minulle käy moni vaihtoehto. Lämpimät ja Lappi, tai Alpit. Kirjoittele minulle tuonne treffit palstalle jotain takaisin, niin siitä se lähtee.
- Anonyymi
En ole sinun kaivattusi. Toivottavasti löydät vielä hänet ja hän sinut. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun kaivattusi. Toivottavasti löydät vielä hänet ja hän sinut. -ap
Mennään Aavaan
Se on huva - Anonyymi
Täällä nyt haaveillaan ja ajatukset usein etunojassa. Tietenkin pitää tutustua paremmin ennen kun mitään suurempaa suunnitellaan. Pahoillani olen sinun ja itsenikin puolesta, paremmin olisi voinut itselläkin mennä jo tuolloin.
- Anonyymi
Vai että naimissiin? Hyvä ehdotus jollekin, kelle lie.
- Anonyymi
Naimasiin mennään.
- Anonyymi
Naimisiin kyllä mennään ja pohjoisen reissu olis kyllä mukava. En pidä helteestä enkä muutenkaan matkustelee. 👩❤️👨
- Anonyymi
Hämeenkyröön..
- Anonyymi
Pysytään me vaan susiparina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysytään me vaan susiparina.
Kyllä 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 😆
Helpotus 😁
- Anonyymi
Keminmaahan kotikonnuille. Mut sua en sinne vie, oot alinta paskaa.
- Anonyymi
En ole ap, mutta missä vtussa edes on Keminmaa? hah
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?Perustele alinta paskaa kommentti.Vai oliko tämä nyt se Napapiirinsankareiden (1osa)välinen juttu?
- Anonyymi
Ahdistaa kun se nainen ei ole vierelläni. En kaipaa mitään muuta. Kun vain saisi hänet pitää lähellä.
- Anonyymi
Saanko näyttää sinulle sitten hollantilaisen uunin salat?
Hei 🤗 mennään vaikka Lappiin, itselle on tietysti ihan sama 😅 kysymys on ennemminkin siitä mitä sinä toivot 😇 oikein siunattua viikonloppua 🥰 laita viestiä rakas jos on jotai mielemnpäällä, pääsen töistä 17 aikoihin voidaan jutella silloin paremalla ajalla 😊
- Anonyymi
Vien mihin vain haluat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673