Mennäänkö mies...

Anonyymi-ap

Niin että sitten kun mennään naimisiin niin mennäänkö mies häämatkalle Lappiin tai johonkin lämpimään maahan vai johonkin muualle? Mikä olis sun toive?

45

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat päättää siitä. Tärkeintä olet sinä itse.

      • Anonyymi

        Söpöä 🥰


      • Anonyymi

        Ihana. Käydään jossain missä kumpikaan ei ole koskaan käynyt. Lappiin ehditään vielä sata kertaa...sivusta.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­y­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mennään vaikka leffaan häämatkalle ja sitten baariin kun erotaan?

      • Anonyymi

        Kunhan ei heti leffan jälkeen erota.


      • Anonyymi

        No me ei erota hänen kanssaan kun opetellaan kommunikaatio hyvin ja halutaan olla yhdessä ja rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me ei erota hänen kanssaan kun opetellaan kommunikaatio hyvin ja halutaan olla yhdessä ja rakastaa.

        Niinhän kaikki sanoo, Matti Nykänen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei heti leffan jälkeen erota.

        Riippuu ihan leffasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me ei erota hänen kanssaan kun opetellaan kommunikaatio hyvin ja halutaan olla yhdessä ja rakastaa.

        Juuri näin 🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 🧡🧡🧡

        Miehelle nuo sydämet!


    • Anonyymi

      Kannattaisikohan ensin tutustua siihen mieheen eikä kaukaa vaan ihailla. Tuskin olette edes jutelleet irl.
      Seurustelusta puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Sinulla on hirveä tarve maalittaa muita. Sivusta olen mutta ärsytät asenteellasi. Kysy aloittajalta onko noin äläkä jäkätä vaihdevuosituskissas.


    • Anonyymi

      Järjestäisin sen yllätyksenä ilman etukäteistietoa hänelle. Kaikki valmiiksi mietittynä ja tehtynä ja sitten vain menoksi. Kotimaassa pysyttäisiin kuitenkin. Ei stressiä hänelle ollenkaan paitsi mitä nyt jännityksen osalta tulee, mutta rauhoittelisin visioimalla näkymän hänen mieleensä, joka purkaisi enimmän jännityksen pois. Pienet perhoset mahassa ovat ihan hyvä asia vain.

      • Anonyymi

        Ai, kivalle kuulostaa. 😀


      • Anonyymi

        Selvästikin nautit hölmistyneistä ilmeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästikin nautit hölmistyneistä ilmeistä.

        En vaan ilahtuneista ilmeistä.


      • Anonyymi

        En ole ihan varma onko hyvä idea noin. Se on sentään haamatka.


    • Anonyymi

      Lämpöseen tai sitten ihan van saman peiton alle

      • Anonyymi

        Sinne minne me mennään, on aina lämpöistä.


      • Anonyymi

        Sekin käy. 😍


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muutos entiseen elämään on suuri, joten lämpöä lämmön päälle vaan.


    • Anonyymi

      On vain yksi nainen kenen kanssa menisin naimisiin ja hän piruvie on jo

      • Anonyymi

        Oletko kertonut sitä hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut sitä hänelle?

        Ei ole ollut mahdollisuutta. Eikä olla tekemisissäkään niin ei kai sitä tulekkaan. Mutta sen tiedän ettei hän osaa kuvitellakkaan kun aikoinaan torjuin.


    • Anonyymi

      En mene naimisiin ikinä joten se siitä.

    • Anonyymi

      Sinä jätit minut 6 vuotta sitten ja nyt olisit valmis naimisiin. Kaikesta huolimatta olen vielä valmis suhteeseen kanssasi. Mitä tulee häämatkaa, niin yhdessä päätämme sen asian. Minulle käy moni vaihtoehto. Lämpimät ja Lappi, tai Alpit. Kirjoittele minulle tuonne treffit palstalle jotain takaisin, niin siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        En ole sinun kaivattusi. Toivottavasti löydät vielä hänet ja hän sinut. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sinun kaivattusi. Toivottavasti löydät vielä hänet ja hän sinut. -ap

        Mennään Aavaan

        Se on huva


      • Anonyymi

        Täällä nyt haaveillaan ja ajatukset usein etunojassa. Tietenkin pitää tutustua paremmin ennen kun mitään suurempaa suunnitellaan. Pahoillani olen sinun ja itsenikin puolesta, paremmin olisi voinut itselläkin mennä jo tuolloin.


    • Anonyymi

      Vai että naimissiin? Hyvä ehdotus jollekin, kelle lie.

    • Anonyymi

      Naimasiin mennään.

    • Anonyymi

      Naimisiin kyllä mennään ja pohjoisen reissu olis kyllä mukava. En pidä helteestä enkä muutenkaan matkustelee. 👩‍❤️‍👨

    • Anonyymi

      Hämeenkyröön..

      • Anonyymi

        Pysytään me vaan susiparina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytään me vaan susiparina.

        Kyllä 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 😆

        Helpotus 😁


    • Anonyymi

      Keminmaahan kotikonnuille. Mut sua en sinne vie, oot alinta paskaa.

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta missä vtussa edes on Keminmaa? hah


      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies?Perustele alinta paskaa kommentti.Vai oliko tämä nyt se Napapiirinsankareiden (1osa)välinen juttu?


    • Anonyymi

      Ahdistaa kun se nainen ei ole vierelläni. En kaipaa mitään muuta. Kun vain saisi hänet pitää lähellä.

    • Anonyymi

      Saanko näyttää sinulle sitten hollantilaisen uunin salat?

    • Hei 🤗 mennään vaikka Lappiin, itselle on tietysti ihan sama 😅 kysymys on ennemminkin siitä mitä sinä toivot 😇 oikein siunattua viikonloppua 🥰 laita viestiä rakas jos on jotai mielemnpäällä, pääsen töistä 17 aikoihin voidaan jutella silloin paremalla ajalla 😊

    • Anonyymi

      Vien mihin vain haluat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe