Tunnetteko yhtä vahvoja tunteita nykyistä kumppania kohtaan kuin ensirakkautta?

Anonyymi-ap

Muistan kuinka ensimmäisen naiseni kohdalla en saannut edes nukutuksi kahteen viikkon, kun olin niin innoissani hänestä. Viesteissä laitoin paljon sydämiä ja hän oli monella tapaa cool mielestäni.

Sen jälkeisissä suhteissa ei ole tullut niin vahvoja reaktioita, vaikka olenkin heistäkin pitänyt. Olen miettinyt jouhtuiko ensimmäisen kohdalla "sekoamiseni" siitä, että hän oli ensimmäinen ja kaikki oli vain uutta ja jännää ja olin nuorempi.

Kovasti koitan saada samanlaista reaktiota nykyisin tapailemistani naisista, mutta sellaista ei ole tullut.

Kaikki aina sanoo, että kun löytää sen oikean, niin kyllä sen tietää/tuntee, mutta miltä sen sitten pitäisi tuntua?
Riittääkö, että on ihan hyvä ihminen siinä vierellä vai pitäisikö olla super innoissaan hänestä koko ajan jne., kuten ensimmäisen kohdalla oli.

5

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti yksilöllistä. Itse olen kokenut kolme hyvin voimakasta rakastumista ja näistä viimeinen syntyi lähes viisikymppisenä. Ikä ei ole haalistanut tunne-elämääni muutenkaan.

      • Anonyymi

        Samat tunnelmat.
        Tunne-elämä ei ole haalistunut iän myötä, huomaan sen nyt kun 55 vee olen umpirakastunut.
        Edellisestä voimakkaasta tunteesta onkin jo 20 vuotta.
        Eu kannata tyytyä puolittaiseen.


    • Anonyymi

      Edellinen kommentoija sanoi hyvin. Riippuu varmaan ihan ihmisestä. Itse en sitoutuisi ihmiseen, josta ajattelisin että ihan jees ja että kyllä ajan kanssa leimahtaa, "odotellaan" tms. En odota myöskään että alkuhurmos jatkuisi tai seuraavat ihastumiset olisivat samanlaisia kuin ensimmäinen/aikaisemmat.

      Sinkkuna on parempaa kuitenkin kuin latistavan, negatiivisen, satuttavan, huonosti kommunikoivan tai tylsän ihmisen kanssa. Jostain syystä mua on lähestynyt tyypit jotka on tylsähköjä (mulle) eikä ulkoisesti yhtään naisellisia. Ikävä kyllä parisuhteet ei ole mitään hyväntekeväisyyttä vaan haluan jotain mikä kolahtaa myös fyysisesti, molemminpuolisesti. Ei tätejä, ei mummoikäisiä, lihavuutta tai lähes teinejä/parikymppisiä. Oman ikäistä viehättävää seuraa.

    • Ei kai tuo koittamalla tule. Itsellä oli kohtalaisen laimeaa, siihen asti kunnes lävähti päälle tunteet naiseen.

    • Anonyymi

      Kokemuksen perusteella elämäntilanne vaikuttaa tunteisiin. Jos menee suhtkoht hyvin, jaksaa innostua, olla toiveikas, rakastua, olla romanttinen. Vaikeammassa tilanteessa voimat on keskitettävä perusasioihin. Siinä ei ole tilaa rakkaudelle. Toi vaikuttaa ikää enemmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe