a)suosittu seurapiiri perhonen
b) tietovisojen valtiatar
c)sosiaalinen sporttimimmi
d) herkkä runotyttö
e) aito arjen sankaritar?
Millainen nainen lähtökohtaisesti viehättää?
56
814
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksu, maalaisjärjellinen, huumorintajuinen, spontaanin utelias hyvällä tarakalla.
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen ;)
En perusta naisihannettani muutenkaan muiden vaihtoehtoihin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18218722
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
D eli aito arjen sankaritar, kunhan on varustettu sopivalla määrällä herkkyyttä ja hellyyttä.
Voisihan hän olla tietenkin kaikkea noita muitakin vaihtoehtoja yhdessä, mutta seurapiiriperhoset eivät ehkä viihtyisi minun piireissäni, jotka ovat maanläheiset enkä itse taas viihtyisi niinkään seurapiireissä riippuen, millaisista seurapiireistä on kyse. - Anonyymi
D ja E, herkkä ja aito.
- Anonyymi
A 😃
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Varakas, hauska , maalaisjärki ja himokas.
- Anonyymi
Sossunpummiko oot jos naisen varat kiinostaa🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan tylsä keskiluokkainen, fasepaalmööh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo taloudellisesta vastuusta ja järjestä.
- Anonyymi
Eli haluat itsellesi vastauksen e) aito arjen sankaritar?
- Anonyymi
Sossusta saa rahaa!
-kokemus- Anonyymi
Ihanaa!!
- Anonyymi
Oikeistohommat jättämällä saa oman ajatusmaailman takas.
- Anonyymi
c
d
e
Tavallinen nainen,tavallisilla vaivoilla ja hetkittäisillä ongelmilla, harrastukset kuuluvat normaaliin elämään ja sen verran saa herkkyyttä olla, että liikuttuu kun näkee oravan jääneen auton alle.- Anonyymi
Sen haluaisin nähdä, että löydät C:n ja D:n samasta pakkauksesta. Herkkää runotyttöä ei kyllä sosiaaliseksi sporttimimmiksi saa tekemälläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen haluaisin nähdä, että löydät C:n ja D:n samasta pakkauksesta. Herkkää runotyttöä ei kyllä sosiaaliseksi sporttimimmiksi saa tekemälläkään.
Eikä sosiaalinen sporttimimmi viihdy kotona kirjoittelemassa runoja tai lukemassa niitä, sehän on jossain salilla tai suunnistaa pitkin metsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sosiaalinen sporttimimmi viihdy kotona kirjoittelemassa runoja tai lukemassa niitä, sehän on jossain salilla tai suunnistaa pitkin metsiä.
Jaa'a minun Äiti on näitä kaikkia.
T.nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa'a minun Äiti on näitä kaikkia.
T.nainenMustasusi ei ole äitisi ikäisistä kiinnostunut. Tuolle toiselle voi kelvatakin.
C,D ja E.
- Anonyymi
Otsatukka höhöhöööö
- Anonyymi
Kaikki muut paitsi A
- Anonyymi
Varmaan joku synteesi b-d-e:tä.
Tuossa on samalla väkisinkin jo riittävät määrät myös sosiaalisia ja liikunnallisia tekijöitä. - Anonyymi
Semmoinen joka ymmärtää tämän elämän väliaikaisuuden ja on siksi erittäin myötätuntoinen. Säälii heikompia. Rakastaa miestään (minua) eniten maailmassa.
- Anonyymi
Okei.Onko sitte niin et sinä saat rakastaa eniten muita naisia?
- Anonyymi
B, D, E ainakin näistä vaihtoehdoista.
- Anonyymi
Mies viehättää. Ei mitään väliä mikä noista hän on.
Eihän tunnetulle tunnetusti seurapiirihirmu naistenmiehelle jää muuta vaihtoehtoa kuin valita a) listasta 😂
- Anonyymi
Muut käy paitsi A.
- Anonyymi
Oikeastaan kaikkea noita sopiva combo.
- Anonyymi
Aika moni valitsi e) :n
Sitten parisuhteessa petetään tämä nainen joko sporttisenmimmin tai seurapiiriperhosen kanssa.- Anonyymi
Jatkuu .Jätetään yksin lasten kanssa koska luotetaan naisen pärjäävän.Aika hirveä kohtalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu .Jätetään yksin lasten kanssa koska luotetaan naisen pärjäävän.Aika hirveä kohtalo.
Vaihtoehtoa e) petetään kaikkein suurimmalla todennäköisyydellä.
Ollappa vaihtoehto e), on varmaan unelmaa.
- Anonyymi
Mitä enemmän persoonallisuuksia sitä parempi?
- Anonyymi
Kiva kysely! 😊
Hei, tässäpä sulle vastaus kysymykseesi, jonka olen laatinut oman henkilökokohtaisen kokemukseni perusteella mikä on minulle muodostunut ympäröivästä yhteiskunnasta.
1. d.
2. e.
3. a.
4. b.
5. c. ei oikeastaan viehätä yhtää.- Anonyymi
Hänessä on kaikki vaihtoehdot.
🐂- Anonyymi
Kelle naiselle, kuka on hän 🐟?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle naiselle, kuka on hän 🐟?
Hän on nainen jolle kerroin jotain, mikä alkoi näin; olet ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on nainen jolle kerroin jotain, mikä alkoi näin; olet ihana.
Miksi kirjoitat täällä ja kenelle
- Anonyymi
Aikamoiset kuvaukset. En kyllä noista tunnusta omaksi kuvakseni yhtäkään. Mutta hienoa että tuollaisia löytyy. Ihan mieletöntä.
- Anonyymi
Tuollaisia ole olemassakaan. Ihmisissä voi olla häivähdys noista taruollennoista.
- Anonyymi
Niin. Kukapa ei olis selvinnyt vaikeasta arjesta. Kuka ei jossain vaiheessa olis urheillut ja rankasti. Seurapiiriperhonen- suosittu, paljon ystäviä. Onko ne oikeasti ystäviä. Herkkä runotyttö, aika moni on kirjoittanut joskus runoja. Tietovisojen valtiatar- voi tietää asioista paljon, vaikka ei tiedä nippologiaa.
Mä sanoisin, että hetkittäin sohvaperuna, mutta hommat hoituu töissä ja välillä kotonakin. Tarvittaessa pystyy koviin urheilusuorituksiin kestävyysurheilussa, vaikka ei treenaa aktiivisesti. Introvertti ei tykkää olla huomion keskipiste, mutta pärjää tarvittaessa vaikeidenkin tyyppien kanssa. Yleistietoa hankkii aina tarpeen mukaan ja pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta. Herkkyys, se näytetään niille, jotka sitä ymmärtää ja arvostaa. - Anonyymi
F) Ei läski, ei pyöreä, empaattinen, fiksu, välittävä ja kauniskasvoinen.
- Anonyymi
Älykäs, käy töissä, ei mielenterveysongelmia, on ystäviä, tykkää matkustella, harrastaa jotain urheilua ja ei biletä.
- Anonyymi
Millainen mies puolestaan viehättää? Karkea lajittelu...Älypää, kapiainen vai remonttireiska?
- Anonyymi
Kaikki muut paitsi omistushaluiset.
- Anonyymi
Stereotypioita voi halutessaan yrittää ylläpitää.
- Anonyymi
EHDOTTTOMAsti mulle herkkä runotyttö, jossa pieni annos temperamenttia niin se on just mun =)
- Anonyymi
Sporttimimmi herkkä runotyttö ja sankaritar.
Ne voi olla samassa nahassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101