Padotusventtiilin toiminta

Anonyymi-ap

Kyse siis läppämallista. Onko toiminta 1. Kun se on auki asennossa eli pyöritetty vastapäivään, onko läppä silloin kiinni mutta aukeaa kun vettä lasketaan viemäriin ja kun padottaa, niin läppä pysyy kiinni? Ja vastaavasti kun se pyöritetään myötäpäivään, läppä lukittuu kiinni asentoon ja silloin ei viemärit vedä eikä padota. Vai 2. Kun se on auki asennossa eli pyöritetty vastapäivään läppä silloin auki, viemärit vetää mutta jos padottaa, paskavedet menee väärään suuntaan ja kun kiinni niin läppä toimii padotuksessa ja voi laskea vettä viemäriin ja läppä aukeaa.

8

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis mitä häh, mikä läppä...

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Bolzapadari

    • Anonyymi

      Hei,

      Kun padotusventtiili on pyöritetty täysin vastapäivään, nostaa se silloin läpän ylös, jolloin vesi virtaa vapaasti koskematta läppään.
      Myötäpäivään pyörittämällä läppälaskeutuu ja sulkeutuu putkea vasten kiinni tiiviisti, jolloin mikään ei kulje läpän ohitse ja pitää paskavedet läpän virtaavalla puolella.

      Löytyy myös padotusvenytiilimalleja, jotka eivät nosta läppää ylös vastapäivään pyöritettynä, vaan vapauttaa sen, jolloin se vain heiluu virtauksen mukana, ja myötäpäivään pyöritettynä sulkeutuu tiiviisti kiinni.

      • Anonyymi

        Padotusventtiiliä ei tietääkseni saa jättää itseavautuvaan asentoon.


      • Anonyymi

        Löytyy myös padotusvenytiilimalleja, jotka eivät nosta läppää ylös vastapäivään pyöritettynä, vaan vapauttaa sen, jolloin se vain heiluu virtauksen mukana, ja myötäpäivään pyöritettynä sulkeutuu tiiviisti kiinni.

        Eli heiluu virtauksen mukana kun lasketaan vettä viemäriin mutta jos padottaa niin meneekö läppä tiiviisti kiinni, kun se läppähän kääntyy vaan toiseen suuntaan vai?


    • Anonyymi

      Mitä tällä venttiilillä tehdään? Miksi viemäriputki pitää saada suljettua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe