Maksutavat

Anonyymi-ap

Kurssit katuvaihtopisteissä nyt 38,40 paikkeilla, euro vahvistunut 1,2 bahtin verran kuukaudessa.
Kun maksan pankkikortilla ostokseni, jotkut liiikkeet velottaa 3% maksutavasta, jotkut ei mitään. Kurssi on myös heikompi kuin käteistä vaihtaessa.

Tein tuoreen testin.
Käteisen vaihdossa saan 10 000 bahtia hintaan 260,4 euroa.
Mutta kun nostin saman 10 000 bahtia pankkikortilla seinästä, se maksoi minulle 281,4 euroa.

Erotus on 21 euroa käteisen eduksi noinkin pienessä summassa. Prosentuaalisesti siis häviän 8% verrattuna käteiseen. Se on todella paljon. Jos kulutan lomallani 10 000 euroa, niin pankit vievät siitä 800 euroa ja jokainen tietää miten iso raha 800 euroa on Thaimaassa. Sillä saa vaikka mitä.
Kortilla maksaen menetän keskimäärin 250 euroa tuosta kymppitonnista.

Käteinen on kingi. Onneksi tuli sitä varattua mukaan maksimimäärä.

59

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset käytä luottokorttia, sen käyttöhän on pelkkää tienaamista?

      • Anonyymi

        Oletko koskaan onnistunut kirjoittamaan yhtäkään kertaa poikkeamatta aiheesta ja ilman vittuilua? En ainakaan ole huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan onnistunut kirjoittamaan yhtäkään kertaa poikkeamatta aiheesta ja ilman vittuilua? En ainakaan ole huomannut.

        Ei ole piruilua viitata väitettyihin "Totuuksiin".
        Luottokortti tuo boonusta ja plussaa, eikös siis ole järjetöntä olla käyttämättä luottokorttia sen sijaan että raijaa mukanaan seteleitä koko lomatarpeen verran?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Noinhan sen menee, ei ole ilmaisia lounaita, halvin tapa on avata tili thaimaahan, pyytää muovikortti ja siirtää suomesta rahat thaimaahan wisen kautta, hieman suurempi summa kerralla, vaikka tuhat euroa, kortti maksaa aina... lisäksi tulee vielä vuosi ja kuukausimaksut, ei nämä korttifirmat ole idiootteja... pattayaan rakastuneet ovat...
      By NumBall HHN 63v.

      • Anonyymi

        On kuitenkin poikkeuksia kuten osamaksu nimikkeellä leasing, jossa pissapojan täyttö on ilmaista muun huollon yhteydessä, mutta ei kannata osamaksuauton mittariin järjestää turhia kilometrejä matka-ajolla, siis mersua perseen alle maalaiskyläajeluun kyrvänjatkeella on kannattavaa luottokortilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuitenkin poikkeuksia kuten osamaksu nimikkeellä leasing, jossa pissapojan täyttö on ilmaista muun huollon yhteydessä, mutta ei kannata osamaksuauton mittariin järjestää turhia kilometrejä matka-ajolla, siis mersua perseen alle maalaiskyläajeluun kyrvänjatkeella on kannattavaa luottokortilla.

        Huoltoleasing on sidottu vuokraltaan tiettyyn kilometrimäärään jos menee yli, lisäkilometrit voi olla erittäin kalliita, jos on jakanut roskiksia enemmän kuin varat sallii, tulee matka pattayalle halvemmaksi bussilla, lisäksi 2010 voi tapansa mukaan öristä takapenkillä, ja pitää luentoa avoviemäreistä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoltoleasing on sidottu vuokraltaan tiettyyn kilometrimäärään jos menee yli, lisäkilometrit voi olla erittäin kalliita, jos on jakanut roskiksia enemmän kuin varat sallii, tulee matka pattayalle halvemmaksi bussilla, lisäksi 2010 voi tapansa mukaan öristä takapenkillä, ja pitää luentoa avoviemäreistä-

        Tosin kaikista edullisin on kuten tapahtunut, haaveilla mersusta, ottaa kuvia mersusta ja fotosopata pellenaama linssiluteeksi, niin kaikki rakkaat on ihan woow ja wuuf.
        Sitten ajaa mobedilla jota nokinaama huoltaa luottokorttiveloitusta vastaan.


    • Anonyymi

      On taas kattilapäältä melkoista itsensä kanssa keskustelua.

      • Anonyymi

        Joo tämä on mukavaa, osallistu toki keskusteluun.
        Mitä mieltä olet onko Namissa mopohuoltajat nokinaamoja tai siistejä kuin formuloiden teknikot?
        Entä mikä on painetilanne nykyisellään avoviemäreissä?


    • Anonyymi

      Mustan luottokortin kanssa ei ole mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Pasanen veti yllättäen burinamit ja luottokortit tähänkin asialliseen aloitukseen mukaan kitkeränä kuin sitruuna jonka päälle on kollikissa kussut. Luottokortteja käytetään isompiin ostoksiin, ei suinkaan Seven Eleveneissä eikä baareissa.
      Lentoliput, hotellivaraukset, suuremmat nettiostokset jne. Kotimaassa sitä voi käyttää sitten laajemmin kaikkialla missä ei tule maksutavasta kuluja, vaan ainoastaan pisteitä. Minulla taitaa olla jotakin yli 60.000 Finnairin pistettä jotka hyödynnän seuraavilla lennoilla. En ole perehtynyt thaimaalaisiin luottokortteihin mutta luulenpa ettei niistäkään tule mitään kuluja, kun suoraveloitus tapahtuu 30 tai 45 päivän kuluttua automaattisesti sopimuksen mukaan.
      Kun luottokortin myöntänyt pankki on Thaimaassa, niin luonnollisesti ei valuuttaa tarvitse vaihtaa eikä pankkien välisiä siirto / vaihtopalkkioita ole.

      Jotta Pasanen hieman tajuaisi mistä luottokorteissa on kyse, niin niissä on kyse siitä että sinä et niitä tarvitse, koska et kuluta tarpeeksi jotta niistä olisi hyötyä. Olisi vain turha kuukausimaksu. Työssäkäyvä perheellinen on ihan toinen juttu. Rahaa palaa.

      laiffila

      • Anonyymi

        Jos sinä tajuaisit millaisen idiootin olet itsestäsi tehnyt noilla kuvillasi, kun jokainen tietää että sinä olet niiden takana, palaamme asiaan keväällä, laiffila palstan heikoin lenkki...

        Minulle on tarjottu monen monta kertää kasikornin luottokorttia mutta en halua sitä koska siitä tulee kuluja, mutta otin business visan, ilman luotto ominaisuutta minulla on tilillä saldoa minkä minun hankkia tarvitsen, muuhun en korttia tarvitse... tuo business visa maksaa 200 bahtia vuodessa, sekä kortin vaihto toinen 200 bahtia...

        Yritä nyt resupekka ymmärtää että minulla on kiinteät eläketulot suomesta tilillä 800.000 bahtia aina thaipankissa, saan minkä tahansa luottokortin koska vaan jos sellaista katsoisin tarvitsevani... myös eläkkeeni riittää komeasti tuo 800.000 bahtiin vuositasolla, suomesta maksettuna nettona kun eläkkeestäni on maksettu ennakonpidätykset.

        BY NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä tajuaisit millaisen idiootin olet itsestäsi tehnyt noilla kuvillasi, kun jokainen tietää että sinä olet niiden takana, palaamme asiaan keväällä, laiffila palstan heikoin lenkki...

        Minulle on tarjottu monen monta kertää kasikornin luottokorttia mutta en halua sitä koska siitä tulee kuluja, mutta otin business visan, ilman luotto ominaisuutta minulla on tilillä saldoa minkä minun hankkia tarvitsen, muuhun en korttia tarvitse... tuo business visa maksaa 200 bahtia vuodessa, sekä kortin vaihto toinen 200 bahtia...

        Yritä nyt resupekka ymmärtää että minulla on kiinteät eläketulot suomesta tilillä 800.000 bahtia aina thaipankissa, saan minkä tahansa luottokortin koska vaan jos sellaista katsoisin tarvitsevani... myös eläkkeeni riittää komeasti tuo 800.000 bahtiin vuositasolla, suomesta maksettuna nettona kun eläkkeestäni on maksettu ennakonpidätykset.

        BY NumBall HHN 63v.

        Epäilen vahvasti eläkkeesi määrää, koska vaikutat aina olevan persauki, kuten nytkin pitää lähteä anomaan vammaistukia Kelalta henkensä pitimiksi. Jos eläkkeesi olisi sellainen kuin väität, sinä jäisit Thaimaahan ja eläisit kuin toimeentulevat ihmiset. Nyt elät kuin sellainen jolla on tonnin eläke. Riittää vain halpaan vuokraan ja halpaan vuokraan. Nyt ei riitä enää lääkkeisiin eikä sairaalaan, kun olet maleksinut itsesi tuohon kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä tajuaisit millaisen idiootin olet itsestäsi tehnyt noilla kuvillasi, kun jokainen tietää että sinä olet niiden takana, palaamme asiaan keväällä, laiffila palstan heikoin lenkki...

        Minulle on tarjottu monen monta kertää kasikornin luottokorttia mutta en halua sitä koska siitä tulee kuluja, mutta otin business visan, ilman luotto ominaisuutta minulla on tilillä saldoa minkä minun hankkia tarvitsen, muuhun en korttia tarvitse... tuo business visa maksaa 200 bahtia vuodessa, sekä kortin vaihto toinen 200 bahtia...

        Yritä nyt resupekka ymmärtää että minulla on kiinteät eläketulot suomesta tilillä 800.000 bahtia aina thaipankissa, saan minkä tahansa luottokortin koska vaan jos sellaista katsoisin tarvitsevani... myös eläkkeeni riittää komeasti tuo 800.000 bahtiin vuositasolla, suomesta maksettuna nettona kun eläkkeestäni on maksettu ennakonpidätykset.

        BY NumBall HHN 63v.

        Et saisi luottokorttia ainakaan Kasikornista. Pitää olla thaimaan kansalainen tai työviisumi ja tulot thaimaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saisi luottokorttia ainakaan Kasikornista. Pitää olla thaimaan kansalainen tai työviisumi ja tulot thaimaasta.

        Älykääpiö luottokorttiehdot löytyvät suoraan kasikornin sivuilta, miksi puhut kokoajan paskaa... Luuletko ihan oikeasti että persaukinen pärjää täällä 10 vuotta, sitä paitsi minulla on eläke jatko, sen raja on minimissään 800.000 bahtia vuositulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykääpiö luottokorttiehdot löytyvät suoraan kasikornin sivuilta, miksi puhut kokoajan paskaa... Luuletko ihan oikeasti että persaukinen pärjää täällä 10 vuotta, sitä paitsi minulla on eläke jatko, sen raja on minimissään 800.000 bahtia vuositulot.

        Älykääpiö, klikkaapa Kasikornin sovelluksesta kohtaa credit card ja kerro sitten mitä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykääpiö, klikkaapa Kasikornin sovelluksesta kohtaa credit card ja kerro sitten mitä tapahtui.

        No, älykääpiö. Kerro nyt mitä siellä luki. Laita vaikka screenshot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykääpiö luottokorttiehdot löytyvät suoraan kasikornin sivuilta, miksi puhut kokoajan paskaa... Luuletko ihan oikeasti että persaukinen pärjää täällä 10 vuotta, sitä paitsi minulla on eläke jatko, sen raja on minimissään 800.000 bahtia vuositulot.

        Katsoppas ihan huviksesi paljonko sinulla on kertynyt eläkettä sen pohjalta mitä olet sinne itse maksellut tai työnantajasi, omat talot ja autot eivät sinua pelasta, olennaista on riittävät tulot, 800.000 tarvitset 22.000 nettotulot minimissään, ja ne on pakko oikeastaan kattaa eläketuloillasi, minun iässä, olet kertomasi mukaan yrittäjä, karkkitehtaalla, siis olet maksanut minimi turvaa vanhuuden varalle, kuvittelet että sinulla jää busineksistäsi viivan alle niin paljon että elelet sillä vanhuutesi, eläketurvasi on muutamia satasia, maksat itse kaikki kulusi, lainmukaiset velvoitteet, sinulla pitää olla helvetinmoiset tulot että pysyt kaiken maksamaan, ja siinä että viivan alle jää jotain...

        Mikään iso yritys ei ole niin tyhmä että maksaisivat sinulle enemmän kuin maksaisit heille työntekijänä, ei he maksavat selvästi vähemmän, ja sinä revit sen selkänahastasi, sinulla ei ole mitään työtekijän turvaa, ei kelalta, ei mistään, jos sinut potkitaan pihalle vaikkapa , sinun kannattaa varmaan jatkaa noita sinun kattilajuttujasi, mitä luulet että vaimosi asiaan tuumaisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, älykääpiö. Kerro nyt mitä siellä luki. Laita vaikka screenshot.

        Kasikornin korttiehdot löytyvät netistä, ulkomaalaisille, katso sieltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, älykääpiö. Kerro nyt mitä siellä luki. Laita vaikka screenshot.

        No saarikyrpå, mikä mättää? Tuliko taas kynsille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasikornin korttiehdot löytyvät netistä, ulkomaalaisille, katso sieltä...

        Avaa nyt se sovellus ja täppää credit card.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa nyt se sovellus ja täppää credit card.

        Minulla on vain k+ sovellus kännykässä, katso sieltä netistä siellä kerrotaan ne perusteet millä kortti myönnetään ulkomaalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vain k sovellus kännykässä, katso sieltä netistä siellä kerrotaan ne perusteet millä kortti myönnetään ulkomaalaiselle.

        Siinä K+ sovelluksessa alooitussivulla kohta credit card. Oletko noin älykääpiö vai kamoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä K sovelluksessa alooitussivulla kohta credit card. Oletko noin älykääpiö vai kamoissa.

        Sovelluksessa kerrotaan ota yhteyttä pankkiisi.


      • Anonyymi

        Varmaa persaukisen osiosta, siellä kasikornin sivulla lukee miten saat luottokortin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa persaukisen osiosta, siellä kasikornin sivulla lukee miten saat luottokortin...

        Eli sinulla ei ole edes K+ sovellusta.


    • Anonyymi

      Thaimaassa kelpaa maksuksi THB ja sitä kun on riittävästi perstaskussa niin aina pärjää.

      • Anonyymi

        Mistäs ne suomalaisen rahat tulee jos ei ole töissä tai yrittäjänä Thaimaassa? Ne tulee Suomesta taikka jostakin muualta rajojen takaa. Tietenkin jos olet julmetun rikas niin eihän siinä ole mitään väliä mitkä on kurssit ja mitkä on siirtopalkkiot, mutta aika monelle merkkaa.
        Jos vaikkapa olisit varannut perheellesi lennot Bangkokiin neljälle hengelle neljällä tonnilla ja varannut ja maksanut Pattayalta talon kuukaudeksi 1500 eurolla netistä ja sitten tuleekin lentoyhtiöllesi jokin force major-tilanne, konkurssi tai jokin muu syy, niin sinulla on tuossa matkassa jo kiinni 5500 euroa, joka on useimmille perheille omaisuus.
        Jos joutuisit itse kustantamaan perheelle uudet lennot, sinne menisi sitten lomarahat ja matka jäisi kokonaan toteuttamatta. Matkaa ei voi viivästyttää, koska se tapahtuu kesälomallasi joka on sovittu työehdoissa kauan aikaa sitten.

        Mutta jos olet maksanut matkasi ja majoituksesi luottokortilla, saat rahasi hetimiten takaisin, varaat uudet lennot ja olette aikataulussa perillä. Näin matkasi on pelastettu. Tuo peruutusturva ja vakuutus ovat vain yksi luottokortin hyvistä puolista. Niitä on useita muitakin. Entäpä jos rahat käy vähiin loman loppuvaiheessa? Pitääkö syödä kengänpohjallisia? Ei tarvi kun voi ottaa luottopuolelta massia.
        Seteliraha on vain vaihtoväline. Sinulla on vain hallintaoikeus niihin vaihtovälineisiin ja ne ovat käyttämättömänä arvottomia. Ne ei kasva korkoa eikä niistä saa bonusta jos ne ovat taskussa. Oi muistatteko ne vanhat hyvät ajat kun pankit maksoi vielä talletuksista korkoa jopa käyttötileille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs ne suomalaisen rahat tulee jos ei ole töissä tai yrittäjänä Thaimaassa? Ne tulee Suomesta taikka jostakin muualta rajojen takaa. Tietenkin jos olet julmetun rikas niin eihän siinä ole mitään väliä mitkä on kurssit ja mitkä on siirtopalkkiot, mutta aika monelle merkkaa.
        Jos vaikkapa olisit varannut perheellesi lennot Bangkokiin neljälle hengelle neljällä tonnilla ja varannut ja maksanut Pattayalta talon kuukaudeksi 1500 eurolla netistä ja sitten tuleekin lentoyhtiöllesi jokin force major-tilanne, konkurssi tai jokin muu syy, niin sinulla on tuossa matkassa jo kiinni 5500 euroa, joka on useimmille perheille omaisuus.
        Jos joutuisit itse kustantamaan perheelle uudet lennot, sinne menisi sitten lomarahat ja matka jäisi kokonaan toteuttamatta. Matkaa ei voi viivästyttää, koska se tapahtuu kesälomallasi joka on sovittu työehdoissa kauan aikaa sitten.

        Mutta jos olet maksanut matkasi ja majoituksesi luottokortilla, saat rahasi hetimiten takaisin, varaat uudet lennot ja olette aikataulussa perillä. Näin matkasi on pelastettu. Tuo peruutusturva ja vakuutus ovat vain yksi luottokortin hyvistä puolista. Niitä on useita muitakin. Entäpä jos rahat käy vähiin loman loppuvaiheessa? Pitääkö syödä kengänpohjallisia? Ei tarvi kun voi ottaa luottopuolelta massia.
        Seteliraha on vain vaihtoväline. Sinulla on vain hallintaoikeus niihin vaihtovälineisiin ja ne ovat käyttämättömänä arvottomia. Ne ei kasva korkoa eikä niistä saa bonusta jos ne ovat taskussa. Oi muistatteko ne vanhat hyvät ajat kun pankit maksoi vielä talletuksista korkoa jopa käyttötileille?

        "Oi muistatteko ne vanhat hyvät ajat kun pankit maksoi vielä talletuksista korkoa jopa käyttötileille?"

        Muistan oikein hyvin. 70-luvulla Yhdyspankki maksoi tililleni korkoa 4,5%. Vuotuinen inflaatio oli 12%.


    • Anonyymi

      siirsin just 300 euroa wisen kautta kasikornin pankkitilille, se siirtyi heti 11.487.58 kurssi oli 38.6553 ja fee oli 2,82euroa...
      By Numball HHN 63v.

      • Anonyymi

        Seiskasta reilun tuhannen bahtin ostokset OP:n pankkikortilla kurssilla 37,53. Katsoin mobiilipankista veloituksen. Ei huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskasta reilun tuhannen bahtin ostokset OP:n pankkikortilla kurssilla 37,53. Katsoin mobiilipankista veloituksen. Ei huono.

        Päivän kurssiin nähden siis noin 2,5% otti pankki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän kurssiin nähden siis noin 2,5% otti pankki.

        Hieman pieneksi palkkio vaikuttaa, todennäköisesti myyjä maksaa osansa kokonaispalkkioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman pieneksi palkkio vaikuttaa, todennäköisesti myyjä maksaa osansa kokonaispalkkioista.

        Ei pankki ota mitään korttien käytöstä, vaan kansainvälinen korttifirma, visa, mastercard... jne... eu-alueella ollaan tästä huolissaan, kun provisiot valuvat maihin jossa on alhainen verotus tai ei verotusta lainkaan.


    • Anonyymi

      "Muistan oikein hyvin. 70-luvulla Yhdyspankki maksoi tililleni korkoa 4,5%. Vuotuinen inflaatio oli 12%."

      Eihän tuo ole mitään:

      -80 luvun alussa sain OP'stä 13% korkoa.

      Samaan aikaan broidin talolainassa oli korko 19%.....

      • Anonyymi

        Saattoi olla kummitäti joka avasi minulle tilin joskus 10 vuotiaana ja laittoi sinne muutaman satasen. Siihen tiliin ei saanut sitten koskea koska se oli ajateltu olevan se josta maksan ajokortin sitten 18 vuotiaana. Tili unohtui, muutin 15 vuotiaana pois kotoa, nuoruusvuosina sekoilin ekat duunit ja tyttöystävät, meni vuokrakämppä alta ja se ajokorttikin lähti hyllylle.
        auton myin ja nekin rahat meni kavereiden kanssa juhliessa. Siinä sitten persauki nöhjötin alivuokralaisena kämpässä jonka haltija oli YK-joukoissa jossakin. Kuin taivaan lahjana kopsahti kirje pankilta, en enää muista miltä pankilta, taisi olla Yhdyspankki. Sieltä tuli päiväyksellä varustettu saldoilmoitus. Se oli tuhansia markkoja. Elettiin vuotta 1986 ja se oli sellaisen hyväpalkkaisen kuukausipalkka. Olin syönyt vanhoja keksejä ja käynyt äitin luona syömässä henkeni pitimiksi. Näillä rahoilla pärjäsin armeijaan saakka ja siihen loppui samalla sekoilujen aikakausi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi olla kummitäti joka avasi minulle tilin joskus 10 vuotiaana ja laittoi sinne muutaman satasen. Siihen tiliin ei saanut sitten koskea koska se oli ajateltu olevan se josta maksan ajokortin sitten 18 vuotiaana. Tili unohtui, muutin 15 vuotiaana pois kotoa, nuoruusvuosina sekoilin ekat duunit ja tyttöystävät, meni vuokrakämppä alta ja se ajokorttikin lähti hyllylle.
        auton myin ja nekin rahat meni kavereiden kanssa juhliessa. Siinä sitten persauki nöhjötin alivuokralaisena kämpässä jonka haltija oli YK-joukoissa jossakin. Kuin taivaan lahjana kopsahti kirje pankilta, en enää muista miltä pankilta, taisi olla Yhdyspankki. Sieltä tuli päiväyksellä varustettu saldoilmoitus. Se oli tuhansia markkoja. Elettiin vuotta 1986 ja se oli sellaisen hyväpalkkaisen kuukausipalkka. Olin syönyt vanhoja keksejä ja käynyt äitin luona syömässä henkeni pitimiksi. Näillä rahoilla pärjäsin armeijaan saakka ja siihen loppui samalla sekoilujen aikakausi.

        Ja taasen tuli Tyttö2010Neitisen elämänkertaan yksi sivu huuhaata lisää, sun sekoilujen aikakausi alkoi vasta tuolloin ja on vahvistunut idiotismiin asti nykypäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taasen tuli Tyttö2010Neitisen elämänkertaan yksi sivu huuhaata lisää, sun sekoilujen aikakausi alkoi vasta tuolloin ja on vahvistunut idiotismiin asti nykypäivänä.

        En tiedä keneksi neidiksi minua luulet mutta tuo oli kyllä minun kirjoitus. https://aijaa.com/Uy9ozE
        Istun aamiaisella sporttibaarissa Soi Buakhaolla.
        Miksi vainoat täällä ihmisiä ja vielä vääriä ihmisiä?
        Oletko vähän hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä keneksi neidiksi minua luulet mutta tuo oli kyllä minun kirjoitus. https://aijaa.com/Uy9ozE
        Istun aamiaisella sporttibaarissa Soi Buakhaolla.
        Miksi vainoat täällä ihmisiä ja vielä vääriä ihmisiä?
        Oletko vähän hukassa?

        Tuosta ei hirveästi kannata välittää. Hän löytää minut milloin mistäkin missä en ole.

        Havaintokykynsä on kuin sokealla dementikolla labyrintissä.

        Kerran hän kertoi nähneensä kuvan tuolloin nelivuotiaasta tyttärestäni "kymmeniä vuosia aiemmin" ja kertoi tietävänsä kuvan tarinan.

        Hän on siis myös mystinen aikamatkustaja ja profeetta.

        Hän on ollut mukana suurlähetystön juhlissa joita ei ollut, keskiyöllä hotelliaamiaisella, kurvannut Harleylla 1600km kahdessa tunnissa ja ollut siinä välissä jo taksissa sekä lentokoneessa.

        Hänestä sininen uima-allas on vihreä ja hänen vaimollaan ei ole perunanenää vaikka vaimollaan on julmettu perunanenä.

        Hänen vaimonsa voisi vetää spaddua sateessa helposti klyyvarinsa ansiosta.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä keneksi neidiksi minua luulet mutta tuo oli kyllä minun kirjoitus. https://aijaa.com/Uy9ozE
        Istun aamiaisella sporttibaarissa Soi Buakhaolla.
        Miksi vainoat täällä ihmisiä ja vielä vääriä ihmisiä?
        Oletko vähän hukassa?

        Yksinäinen juntti lomallaan thaimaassa aamiaisella aloittaen päivänsä suomiforkalla ottaen valokuvan kuitista, se on hyvä lomapäivän ohjelman alku.

        Pattayalla on kaikille kaikkea ja metropolissa kaikki aktiviteetit tarjolla, no mitä juntti tekee?

        Juntti syö juo ja pelaa golfia kun ei makaa rantatuolissa, tai katso telkkaria, niin ja tietysti suomi24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäinen juntti lomallaan thaimaassa aamiaisella aloittaen päivänsä suomiforkalla ottaen valokuvan kuitista, se on hyvä lomapäivän ohjelman alku.

        Pattayalla on kaikille kaikkea ja metropolissa kaikki aktiviteetit tarjolla, no mitä juntti tekee?

        Juntti syö juo ja pelaa golfia kun ei makaa rantatuolissa, tai katso telkkaria, niin ja tietysti suomi24.

        Mitä tekee kyrvånsyylå? Suomi24 tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekee kyrvånsyylå? Suomi24 tietenkin.

        Selvisipä samalla tuokin että juntilla on tarve thaimaan lomaltaan syylitellä sellaiset rapiat 10 kertaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisipä samalla tuokin että juntilla on tarve thaimaan lomaltaan syylitellä sellaiset rapiat 10 kertaa päivässä.

        Jälleen haukut väärää puuta. En tiedä syylistäsi mitään. En edes tiedä mistä teillä on kyse tuossa riitelyssä mutta alan päästä jyvälle sinun sielunmaisemasta. Olet ilmeisesti liikuntakyvytön, koska olet aina täällä? Minä pidän ruokalepoa ja lähden sitten hakemaan neljä silkkipaitaa, jotka intialainen räätäli on rakentanut. En ole joutunut pettymään aiemminkaan samaan paikkaan.
        Aamiainen oli peruslänkkäri https://aijaa.com/91eb7Y Oikeaoppisesti paistetut munat ja pekoni kunnon paksua siivua, eikä palanutta soiroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen haukut väärää puuta. En tiedä syylistäsi mitään. En edes tiedä mistä teillä on kyse tuossa riitelyssä mutta alan päästä jyvälle sinun sielunmaisemasta. Olet ilmeisesti liikuntakyvytön, koska olet aina täällä? Minä pidän ruokalepoa ja lähden sitten hakemaan neljä silkkipaitaa, jotka intialainen räätäli on rakentanut. En ole joutunut pettymään aiemminkaan samaan paikkaan.
        Aamiainen oli peruslänkkäri https://aijaa.com/91eb7Y Oikeaoppisesti paistetut munat ja pekoni kunnon paksua siivua, eikä palanutta soiroa.

        Pasanen mokaa ja sitten Pasanen pakenee ja rakentelee uusia keskusteluja. Tänään on tietokateuspäivä kun ei Tapsan mammuttitarinat uppoa niihin jotka kävi koulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen haukut väärää puuta. En tiedä syylistäsi mitään. En edes tiedä mistä teillä on kyse tuossa riitelyssä mutta alan päästä jyvälle sinun sielunmaisemasta. Olet ilmeisesti liikuntakyvytön, koska olet aina täällä? Minä pidän ruokalepoa ja lähden sitten hakemaan neljä silkkipaitaa, jotka intialainen räätäli on rakentanut. En ole joutunut pettymään aiemminkaan samaan paikkaan.
        Aamiainen oli peruslänkkäri https://aijaa.com/91eb7Y Oikeaoppisesti paistetut munat ja pekoni kunnon paksua siivua, eikä palanutta soiroa.

        Joo maukkaan näköinen eikä palanutta soiroa kuten Tyttö2010Neitisen merinäköalaravintelissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen haukut väärää puuta. En tiedä syylistäsi mitään. En edes tiedä mistä teillä on kyse tuossa riitelyssä mutta alan päästä jyvälle sinun sielunmaisemasta. Olet ilmeisesti liikuntakyvytön, koska olet aina täällä? Minä pidän ruokalepoa ja lähden sitten hakemaan neljä silkkipaitaa, jotka intialainen räätäli on rakentanut. En ole joutunut pettymään aiemminkaan samaan paikkaan.
        Aamiainen oli peruslänkkäri https://aijaa.com/91eb7Y Oikeaoppisesti paistetut munat ja pekoni kunnon paksua siivua, eikä palanutta soiroa.

        Onko ketsuppia ?, huomaa kysymyslause.


    • Itse käytän Thaimaassa korttia hyvin vähän.
      Yleensä aina on se tilanne että käteistä mukaan noin tuplamäärä siihen nähden mitä arvelen Thaimaan lomalla kuluttavani rahaa ja sitten kortti mukana missä isohko luottoraja (20000€) jos tapahtuukin jotain yllättävää vaikka onnettomuuden muodossa ja joutuu maksamaan sairaalalaskua yms.
      Mutta muuten tosiaan käteistä mukana mikä vaihdetaan paikanpäällä.

      Tänäin lähtö viikon pikareissuun (Phuket) ja mukaan 1000€ käteistä (uskon että rahaa reissussa menee luokkaa 400-600€, kun hotelli on etukäteen maksettu) sekä kortti.

      • Reissuun lähti mukaan 900€ + 7500Thb (edellisestä matkasta jääneitä) ja takaisin tuli 500€+4500Thb, 400€ + 3000Thb eli siis vajaa 500€ meni reissussa rahaa (kun sii hotelli maksettu etukäteen).


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Reissuun lähti mukaan 900€ 7500Thb (edellisestä matkasta jääneitä) ja takaisin tuli 500€ 4500Thb, 400€ 3000Thb eli siis vajaa 500€ meni reissussa rahaa (kun sii hotelli maksettu etukäteen).

        Se on varmaan ihan asiallinen hankinta jos matkustaa paljon, tai haluaa vaan turvaa vakuudeksi ja on valmis siitä hieman maksamaan, kunhan se muoviläpykkä ei muodostu elämää suuremmaksi, josta saa alennuksia, bonuksia, ilmasta massia, huomioni on se että henkilöt joilla on ollut ongelmia maksujensa kanssa, rakastavat muovirahaa, mulle se ei ole koskaan merkinnyt mitään, toki työnantaja on hommannut bensa ja luottokortin kun olen sellaista tarvinnut, en ole koskaan kuvitellut rikastuvani sellaisen saatuani.


    • Anonyymi

      Kun on tarpeeksi rahaa mukana niin Euroista saa parhaan kurssin paikan päällä. Ei tarvitse käyttää kortteja ja maksaa mitään provikkaa.

      • Anonyymi

        Minulla oli maksimisumma 10.000 mukana. Jäljellä 2800 euroa. Viisi viikkoa jäljellä. Kortilla olen maksanut lisäksi yli tonnilla.
        Katoppa kun enempää ei käteistä ilman tullausta saa tuoda kolme kuukautta on pitkä aika. Jäljellä 6 viikkoa. Ei riitä käteinen. 2 viikon lomalaiset on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli maksimisumma 10.000 mukana. Jäljellä 2800 euroa. Viisi viikkoa jäljellä. Kortilla olen maksanut lisäksi yli tonnilla.
        Katoppa kun enempää ei käteistä ilman tullausta saa tuoda kolme kuukautta on pitkä aika. Jäljellä 6 viikkoa. Ei riitä käteinen. 2 viikon lomalaiset on eri asia.

        Mitähän maksaa 20.000 tullaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän maksaa 20.000 tullaus?

        Ei se käsittääkseni maksa mitään. Rahojen alkuperä pitää vaan olla tiedossa. Jos ei ole jossakin hukkaamiskiellossa niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa sanoa niitä vaikka säästöiksi. Käteisen säästäminen ei ole kiellettyä. Tai jos rahat on pimeää tuloa niin tekaiset ylimenevälle osalle kuitin vaikka myydystä traktoritrailerista jonka joku kaveri osti. Tulli ei lähde katsomaan onko sillä kaverilla se traktoritraileri vai ei.
        Mutta jos nostat Suomesta omalta tililtä 20000 euroa niin tulostat vaan kuitin siitä käteisnostosta. Pelkkä ilmoitusluonteinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se käsittääkseni maksa mitään. Rahojen alkuperä pitää vaan olla tiedossa. Jos ei ole jossakin hukkaamiskiellossa niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa sanoa niitä vaikka säästöiksi. Käteisen säästäminen ei ole kiellettyä. Tai jos rahat on pimeää tuloa niin tekaiset ylimenevälle osalle kuitin vaikka myydystä traktoritrailerista jonka joku kaveri osti. Tulli ei lähde katsomaan onko sillä kaverilla se traktoritraileri vai ei.
        Mutta jos nostat Suomesta omalta tililtä 20000 euroa niin tulostat vaan kuitin siitä käteisnostosta. Pelkkä ilmoitusluonteinen asia.

        Rahan vienti suomesta ja sen vienti thaimaahan vaatii suuremmissa summissa aina luvan, suomessa sen myöntää suomenpankki, ja thaimaassa ulkoministeriö, jos tuot suuremman summan thaimaahan, siis salakuljetat, ja ostat sillä jotain arvokkaampaa vaikkapa 36 huoneistoisen kerrostalon osakkeet, saat varmasti selvityspyynnön mistä rahasi on peräisin, toki voit ostaa mitä haluat, mutta kun myyt et saa mitenkään rahoja ulos thaimaasta, jos sinulla ei ole maahantuontilupaa, se vaaditaan aina kun suurempia summia siirrellään maasta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan vienti suomesta ja sen vienti thaimaahan vaatii suuremmissa summissa aina luvan, suomessa sen myöntää suomenpankki, ja thaimaassa ulkoministeriö, jos tuot suuremman summan thaimaahan, siis salakuljetat, ja ostat sillä jotain arvokkaampaa vaikkapa 36 huoneistoisen kerrostalon osakkeet, saat varmasti selvityspyynnön mistä rahasi on peräisin, toki voit ostaa mitä haluat, mutta kun myyt et saa mitenkään rahoja ulos thaimaasta, jos sinulla ei ole maahantuontilupaa, se vaaditaan aina kun suurempia summia siirrellään maasta toiseen.

        Voi näitä juttuja, ei kukaan ole kiinnostunut sinun säästöistäsi, näillä etsitään rikollista massia ja ehkäistään rahanpesua, huumeiden myynnistä saatua, onko rahalla tarkoitus rahoittaa terrorismia, pankkeja tietysti kiinnostaa mistä raha on peräisin, heidän pitää tuntea asiakkaansa eli kannattaa hommata todistukset jos viet rahaa vaikka asunnon ostoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan vienti suomesta ja sen vienti thaimaahan vaatii suuremmissa summissa aina luvan, suomessa sen myöntää suomenpankki, ja thaimaassa ulkoministeriö, jos tuot suuremman summan thaimaahan, siis salakuljetat, ja ostat sillä jotain arvokkaampaa vaikkapa 36 huoneistoisen kerrostalon osakkeet, saat varmasti selvityspyynnön mistä rahasi on peräisin, toki voit ostaa mitä haluat, mutta kun myyt et saa mitenkään rahoja ulos thaimaasta, jos sinulla ei ole maahantuontilupaa, se vaaditaan aina kun suurempia summia siirrellään maasta toiseen.

        Nyt puhuttiin käteisen tullaamisesta, eikä siirroista.


    • Anonyymi

      Ottakaa "liitua" mukaan, sillä piirtää, niinkuin ennenkin.

    • Anonyymi

      Saako Thaimaaseen tuoda kultaharkkoja?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe