Iltalehden tämänpäiväisen Vaalikoneen ehdotus presidentiksi

Anonyymi-ap

Vastasin IL Vaalikoneen kysymyksiin teemoilla:
1. puolustus
2. ulkopolitiikka
3. valtaoikeudet
4. arvot

Vastausteni perusteella Vaalikone suositteli 71% seuraavien ehdokkaiden sopivan ehdokkaakseni:
Halla-aho,
Rehn
Aaltola

Vastaukseni osoittivat näköjään äärimmäistä rehellisyyttä, isämaallisuutta ja kaikessa mahdollisessa pyrkimystä edistää kanta-suomalaisten etua, ja todellisen työperäisen maahanmuuton oikeutusta, sulkien rajat kaikelta elintaso maahanmuutto shoppailulta joka tarkoittaa sitä, että jokainen maahanmuuttaja sitoutuu ilmoittautumaan työnvälitykseen ja ottamaan vastaan työtä vastineeksi millekään kelan myöntämälle avustukselle.

Suurien kaupunkien ostoskeskuksissa maleksivat kielitaidottomat työttömät nuoret mamu-miehet pitää koota pois ostareista päivittäin, viedä kaupungin toimesta viranomaisten valvomina lumityö, haravointi, ruohonleikkuu, yms töihin ja, ja ja,,,

34

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fasistinen uus-Suomi.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­y­m­f­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      On lapsellinen avaus mutta mahtuu Stubb-Suomeen !!!!!!

      • Anonyymi

        Vaalikoneet ovat lähinnä humoristisia ja vain totaali-idiootit ottaa ne tosissaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja on älykkö, Suomi nousuun!

      • Anonyymi

        Käyttääkö älykötkin vaalikoneita?


    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Uusin äsken Iltalehden vaalikoneen testin .

      Nyt kirkastui niistä edellisistä kolmesta, Halla-aho, Rehn, Aaltola selkeä YKKÖNEN!

      1. JUSSI HALLA-AHO ( 89 % )

      Tein testin teidänkin puolestanne, että älyäisitte ketä kannattaa äänestää!

      • Anonyymi

        Kiitos aloittajalle. Olin epävarma aattelin ensin äänestää Jutta verkkosukka Urpilaista, mutta vakuutuin testisi tuloksesta ja äänestänkin Jussia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos aloittajalle. Olin epävarma aattelin ensin äänestää Jutta verkkosukka Urpilaista, mutta vakuutuin testisi tuloksesta ja äänestänkin Jussia!

        Näin juuri jossei äänestä demokratia ei toteudu. Josset tiedä ketä äänestät voit kysyä kaverilta tai äidiltä ketä äänestät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri jossei äänestä demokratia ei toteudu. Josset tiedä ketä äänestät voit kysyä kaverilta tai äidiltä ketä äänestät.

        Eikö äidilläni ole silloin siis kaksi ääntä? Eikö tuo ole rikos demokratiaa kohtaan jos äänestää jonkun toisen mieleistä ehdokasta vaan siksi että "pitää äänestää" ja miellyttää jotakuta? Miten demokratia toteutuu jos jollain on vaikka 10 lasta joille vaan sanoo ketä ne äänestää niin onhan tuo nyt aika paksua jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö äidilläni ole silloin siis kaksi ääntä? Eikö tuo ole rikos demokratiaa kohtaan jos äänestää jonkun toisen mieleistä ehdokasta vaan siksi että "pitää äänestää" ja miellyttää jotakuta? Miten demokratia toteutuu jos jollain on vaikka 10 lasta joille vaan sanoo ketä ne äänestää niin onhan tuo nyt aika paksua jo.

        Todella paksua heheheh.


    • Anonyymi

      MUISTA !

      NUMERO 5.

      yt. aloittaja

      • Anonyymi

        Just lähetään äänestään Jussia, paras kaikista, ei hauku ketään muita ehdokkaita niin kuin Jutta ja Lii tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just lähetään äänestään Jussia, paras kaikista, ei hauku ketään muita ehdokkaita niin kuin Jutta ja Lii tekee.

        Vaalisloganin merkitys muuttuu oleellisesti, kun asiantuntija sitä katsoo. Ehdokas vaalikoneistoineen kirjoittaa esim. ”Ketään ei jätetä”. Jokainen ymmärtää, että tuollaista lupausta on mahdotonta pitää maailmassa, jossa on liki 10 miljardia ihmistä. Pitääkö todellisuutta siis etsiä vaikkapa ehdokkaan viime ajan tehtäväpiiristä? Ehkä sloganin pitäisi kuuluakin esim. ”Ketään afrikkalaista ei jätetä” tai ” Ketään minua äänestävää ei jätetä” ? Viime mainittu on ehkä kyseenalainen kaupallisesta ehdostaan johtuen, mutta toivoisin täsmällisyyttä ehdokkailta.


    • Anonyymi

      Jussi pussi puita nu..i pisti pinon rakoon... pino rupes lakoon... Jussi puikki pakoon !

      • Anonyymi

        Erinomainen slogan!


    • Anonyymi

      Tyhmä se, joka vaalikoneen peusteella äänestää.

      • Anonyymi

        Hassisen kone on parempi.


    • Anonyymi

      Olen tehnyt ahkerasti SDP ehdokkaalle vaalityötä, liimaillut mainoksia, kiertänyt puhumassa toreilla väkijoukoille ja ostanut medialta mainostilaa puolueen piikkiin. Joka mainoksessa, lehtijutussa ja toripuheessa olen muistuttanut!

      ÄÄNESTÄKÄÄ NR: 5

      • Anonyymi

        Vain tyhmät persut ja fasistit äänestävät numeroa viisi, eli Jusuf Halla-ahoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmät persut ja fasistit äänestävät numeroa viisi, eli Jusuf Halla-ahoa.

        Kukas se täällä taas haukkuu Jussia? Taidat olla epävarma omasta ehdokkaastasi kun alat Halla- Ahon kannattajia mollaamaan. Koita nyt vaan pysyä housuissasi vaikka Jussin kannatus nousee.


    • Anonyymi

      Numero 5 on ääni äärioikeistolle.

      • Anonyymi

        Niin. Ja mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja mitä sitten?

        Niin, sitä voi jokainen miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sitä voi jokainen miettiä.

        Natsit ovat hassuja ja heidän puheensa hauskoja. Kyllä mä tykkään kuunnella ja katella.


    • Anonyymi

      Muistakaa KAIKKI SDP äänestäjät äänestää Jutta Urpilaista!

      ÄÄNESTÄKÄÄ NR: 5

    • Anonyymi

      ENNAKKOÄÄNI JUTTA URPILAISELLE! NR.5

      MUISTA ÄÄNESTÄÄ NR: 5

    • Anonyymi

      Jusuf Halla-aho *Klunks*nro 5

    • Anonyymi

      SDP
      Jutta Urpilainen 5

      Jottei ketään jätettäisi

    • Anonyymi

      Sanassa "natsi" on viisi kirjainta. Siksi numero 5.

    • Anonyymi

      Halla-Aho 18 prossaa ja suunta ylöspäin.

    • Anonyymi

      Halla-aho sai ennakkoääniä 1+1 Hämeenlinnassa minulta ja avoltani, ja lusäksi 18 ennakkoääntä demaritutuiltani jotka hassutin äänestämään Juttaa nr.5

      • Anonyymi

        Hyvää työtä!!! Demarit ovat kyllä tyhmiä ja hyvä etteivät ole enää mukana sösdimässä Suomen asioita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      425
      1859
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      197
      1532
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      173
      1396
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1056
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      938
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      896
    Aihe