Tarvisin kaikkea mahdollista käytännön tietoa australiassa ja uudessa seelannissa työskentelystä.. Olen vasta vuoden päästä lähdössä mutta säästöjä kerään jo. Eli minkä firman kautta sinne kannattaa matkustaa ja miten luvat ym hoituu? paljonko tulee pakollisia kustannuksia ilman lentojen hintoja? Oon tosi kiitollinen kaikesta tiedosta!!=)
huomio kaikki uudessa seelannissa ja australiassa työtä tehneet!!!! APUA?!
Mia
2
940
Vastaukset
- kiwip
Unohda work&holiday -firmat, vievät kohtuuttoman siivun matkabudjetista. Fiksu, avoin ja englanninkieltä taitava kyllä löytää duunia itsekin. Tänne Uuteen-Seelantiin Work&Holiday -viisumi ei maksa suomalaiselle mitään ja töitä ainakin täällä Christchurchin alueella (Canterbury, South-Island) on tarjolla vaikka kuinka paljon. Siis, rahat mitkä nämä w&h -firmat kuorivat ns. "palveluista" kannattaa ehdottomasti käyttää paikanpäällä.
- Petsku
Ymmärsinköhän ihan väärin vai onko Uuteen-Seelantiin pääseminen töihin helppoa? Voisitko mitenkään neuvoa? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337