Neuvola kokemuksia

Anonyymi-ap

Millaisia kokemuksia Suomussalmen neuvolasta? Vai onkohan yksityinen parempi vaikka maksaakin?

21

1364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mejän poika 28 v on laihtunut alle 120 kg joten seuraavat painon tarkastukset tapahtuvat neuvolassa

    • Anonyymi

      Maksaahan se neuvolakin.

    • Anonyymi

      Yksityinen paras.

      • Anonyymi

        Ketä yksityistä suosittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yksityistä suosittelet?

        Mehiläinen Kajaani.


    • Anonyymi

      Pitäkää k.y.r.p.ä.n.n.e housussa nii ei tarvi neuvolaan mennä.

      • Anonyymi

        Mulla repalehtaa lahkeessa mukana.


    • Anonyymi

      Kellä heiluu kellä ei

    • Anonyymi

      kävin terkassa ja hoitsu sano että lääkäri tulee kohta ja käski mun riisua itseni alasti. maha pystyssä ja tissit roikkuen makasin selälläni siin jalat harallaan ja tää hoitsu vilkuili tietokoneen takaa että kohta tulee, meinasin sanoa että niin mullakin, kuset lattialle. sit tää hoit. asiantuntevasti rasvasi pillun valmiiks tätä ällöttävää lääkäri ukkoa varten. tulihan se sitten viimein ja kävi heti tisseihin kiinni. ja höpisi jotain outoa. loppu on jo niin ällöttävää etten saa sitä tähän nyt laitettua. mutta joo menkää yksityiselle.

      • Anonyymi

        aivan, onkohan sama puoskari joka venytteli mun nännejä niin että kiljaisin että sattuu, nauroi vaan ja sanoi että tuohon sitten selälleen ja haarat auki. pyöritteli siinäkin epämiellyttävästi häpyhuulia ja levitteli niitä monta kertaa. JA SITTEN ei vittu se pyöritteli sormensa välissä klitorista ja arvakkaa että alko hengitys kaikesta vitutuksesta huolimatta kiihtyä ja nännit turpos ihan saatanasti. ja se varmaan teki tahallaan. vaikka sanoi stimuloivansa synnytystä varten. vitutti ja hävetti toi kiihottuminen vastoin tahtoaan. en uskaltanut ukollenikaan kertoa kun on pahapäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan, onkohan sama puoskari joka venytteli mun nännejä niin että kiljaisin että sattuu, nauroi vaan ja sanoi että tuohon sitten selälleen ja haarat auki. pyöritteli siinäkin epämiellyttävästi häpyhuulia ja levitteli niitä monta kertaa. JA SITTEN ei vittu se pyöritteli sormensa välissä klitorista ja arvakkaa että alko hengitys kaikesta vitutuksesta huolimatta kiihtyä ja nännit turpos ihan saatanasti. ja se varmaan teki tahallaan. vaikka sanoi stimuloivansa synnytystä varten. vitutti ja hävetti toi kiihottuminen vastoin tahtoaan. en uskaltanut ukollenikaan kertoa kun on pahapäinen.

        tää neuvola ei o suomuksella vaan naapurikunnassa, samaa touhua kuitenkin. mieshoitsu joka seisottaa odottavia äitejä ilkosillaan ennen lääkärin tuloa. vituttaa seistä siinä alastomana kun se tuijottaa vitun ja tissien väliä ja juttelee omia asioitaan. no sitten pervo lekuri tulee ja kaikki reiät tutkitaan täydellisellä tarkkuudella ja hoitsu seisoo muna jäykkänä siinä toljottamassa nenä kiinni perseessä. onkohan näin muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan, onkohan sama puoskari joka venytteli mun nännejä niin että kiljaisin että sattuu, nauroi vaan ja sanoi että tuohon sitten selälleen ja haarat auki. pyöritteli siinäkin epämiellyttävästi häpyhuulia ja levitteli niitä monta kertaa. JA SITTEN ei vittu se pyöritteli sormensa välissä klitorista ja arvakkaa että alko hengitys kaikesta vitutuksesta huolimatta kiihtyä ja nännit turpos ihan saatanasti. ja se varmaan teki tahallaan. vaikka sanoi stimuloivansa synnytystä varten. vitutti ja hävetti toi kiihottuminen vastoin tahtoaan. en uskaltanut ukollenikaan kertoa kun on pahapäinen.

        Varmaan oli tuo tarina oma fantasiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan oli tuo tarina oma fantasiasi

        paikallinen haavistokin herännyt kommentoimaan. fantastik.


    • Anonyymi

      Oikein hyvää palvelua Suomussalmen neuvolassa. Mukavat terveydenhoitajat ja ammattitaitoinen lääkäri, jotka kaikki saa nopeasti kiinni tarvittaessa :)

      • Anonyymi

        Näillä palstoilla viihtyy eniten nämä valittajat.


    • Anonyymi

      Mulle hoitaja lykkäsi nyrkin anaaliin kun kävin neuvolassa, tarkoitus oli mikä lie, van hyvää teki.

      • Anonyymi

        Mikä oli käyntisi tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli käyntisi tarkoitus?

        Penetraatio.


    • Anonyymi

      jos menee naama jo valmiiksi norsunvitulla niin palveluakaan ei voi vaatia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe