Suositelkaa romanttisia/koskettavia/hauskoja kirjoja... Pidän esim. Nicholas Sparksin ja Anna-Leena Härkösen kirjoista, joten jotakin sentapaista kaipailisin luettavaksi. Kirjat saisi olla n. 20-40 vuotiaille suunnattuja.
Kesälukemista kaipailisin
7
1459
Vastaukset
- kesäkepeää
Hämeen-Anttila: Suden vuosi
Snellman: Äiti ja koira
Gabaldon: Muukalainen
Tuominen: Mies metsätiellä
Vuoristo: Matkatoveri
Steel: Yksinäinen kotka - näitä
Kaikki Tuija Lehtisen kirjat. Itse olen lukenut kaikki Lehtisen kirjat, jotka olen löytänyt kirjastosta, ne ovat todella hyviä!!
- jaffat
Enni Mustonen, Johanna Marttila, Liisa Tammio ja Nora Roberts. Voisi ehkä noiden kirjailijoiden kirjoista jotakin sopivaa löytyä.
En tiedä pidätkö dekkari/tosi tarinoista mutta tässä ois mun vinkit:
1.Deborah Spungen:Nancy
2.Anna-Leena Härkönen:akvaario rakkautta tai häräntappo ase
3.Kaari Utrio:Ruma Kreivitär
4.Leena Lehtolainen:Kuparisydän
Ehkä ois fiksua jos menisit kirjastoon ja lainaisit sieltä kirjoja niin ei tartteis maksaa!- suosittelen
Jennifer Weiner, Cathy Kelly, Marian Keyes, Sophie Kinsella. Hauskoja ja rentoa luettavaa!
- lodely
Ehdottomasti suosittelen AnnaKareninaa!
Ihanan romanttinen, okei TOSI pakus, ns: halko. Mutta rakastan sitä, olen lukenut jo yli puolet ja olen sen pauloissa! - liisukka
ystävyys yllättää ,en muista kirjoittaa hyviä ja marttilan helkala sarjaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1681412- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755