Jatkotarina...

Janetsky

Jatkotarina!!Mä alotan ja muut jatkaa!!Onko ymmärretty??Ei saa kirjottaa tuhmia!!Ilmotan jos kirjotatte!!

Henkilöt:Lilli,Anna ja Minna

Alkaa...

Lilli,Anna ja Minna ovat menossa huvipuistoon,mutta se on suljettu(heidän harmikseen)!!Tytöt menevät nakkikioskille.Se on auki.Heidän onnekseen heidän ihastuksensa ovat siellä!!Poikien nimet ovat:Mikko,Markus ja Johannes!!Joskus tyttöjen pikkuveljet lällättävät joskus,että:Lilli ja Mikko yhteen soppii huomena pannaan pussauskoppii...,Anna ja Markus yhteen soppii,huomena pannaan pussauskoppiin... ja Minna ja Johannes yhteen soppii huomenna pannaan pussauskoppiin...Se ärdyttääkin tyttöjä...Pojat ja Tytöt syövät ja lähtevät kotiin.Minna soittaa Johannekselle:
Minnä:"Moi Johannes!!Mentäiskö elokuviin tänään klo:19.00??"
Johannes:"Mennään vaan.Pulu"
Minna:"m-moikka"
Johannes:"moikka nähdään elokuvissa!!"

Minna on aivan sekaisin,koska Johnnes sanoi HÄNTÄ puluksi...
Minna kertoo tytöille...He sanovat Minnalle,että hänen pitää tunnustaa ihastuneensa häneen!!Minnä kertoi ja Minna ja Johanne ovat erottomat...Tyttöjä alkaa jo vähän hermostuttaa,kun Minna on melkein koko ajan Johanneksen kannssa,vaikka näkevätkin aika usein!!Minnä vain hehkuttaa Johanneksesta aina kun he näkevät toisensa...Lillin ja Annan suhteessa Mikon ja Markuksen suhteen...

Muista jatkaa muidenkin suhteita,saa käydä itse kirjottamassa kuinka usein haluaa!Älkääkä jauhako koko ajan samasta tyypistä,vain kolmen kirjotuksen aikana saa puhua pelkästään samasta henkilöstä!!(eli henkilöistä ei tarvitse kertoa kolmen kirjeen aikana vaan samasta,vaan monesta henkilöstä yhtäaikaa)

1

334

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä...

vähän surkee =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1013
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      916
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      562
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      58
      546
    Aihe