Messenger vaati asentamaann kuusi numeroisen PIN koodin, ennenkuin pääsin meseen . Mikähän ton homman nimi oli.? Miksi vain mulle. Kaverit eo ollu saanu tuota toimitusta?
Messenger ja PIN koodi
15
4872
Vastaukset
- Anonyymi
Voit lähettää rahaa kavereille ja perheenjäsenille mobiililaitteesi Messenger-sovelluksella. Tilisi suojaamiseksi voit määrittää PIN-koodin eli henkilökohtaisen tunnistenumeron Messenger-maksujen turvallisuustarkistukseksi. Sinun on vahvistettava PIN-koodisi, kun suoritat maksuja tai muutat pankkitilin tietoja.
- Anonyymi
Mutta kun en lähetä rahaa kenellekään Messenger sovelluksella . Enkä ole koskaan lähettäny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en lähetä rahaa kenellekään Messenger sovelluksella . Enkä ole koskaan lähettäny
Miksi esität tyhmää, maailmalla on hyvin vähän jos ollenkaan ihmisiä jotka arvostavat tyhmyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan ohitin pin-koodin luomisen yläkulmassa olevasta ruksista. En tiiä, kysyykö jossain välissä uuestaan asiaa.
Tyhmää, että joka paikkaan tungetaan mahdollisuus siirtää rahaa puolin ja toisin. Sitte ihmetellään ku tulee hakkerointeja tileille ja ihmisten rahat häippäsee hakkereiden tileille.
Mobilepay on saatavilla älypuhelimiin merkistä riippumatta. Ja normi tilisiirtokin käy vielä ihan hyvin Ne saa riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan ohitin pin-koodin luomisen yläkulmassa olevasta ruksista. En tiiä, kysyykö jossain välissä uuestaan asiaa.
Tyhmää, että joka paikkaan tungetaan mahdollisuus siirtää rahaa puolin ja toisin. Sitte ihmetellään ku tulee hakkerointeja tileille ja ihmisten rahat häippäsee hakkereiden tileille.
Mobilepay on saatavilla älypuhelimiin merkistä riippumatta. Ja normi tilisiirtokin käy vielä ihan hyvin Ne saa riittää.uhkarohkeaa ohittaa PIN-koodin luonti: Nythän se voi winukka-koodin tuntien vaikka hyväksyä minkä tahansa koodin jolloin tilisi ei ole enää suojassa?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On se kollim... elämä pelkkää ongelmaa!
- Anonyymi
Minulle myös tuli tuo, että pitää luoda pin-koodi, ennen kuin pääsee messengeriin tai google driveen tai kännykkään tallentaa joku avain. En ole mitään näistä vielä tehnyt. Enkä tee ennen kuin olen varma turvallisuudesta
- Anonyymi
Tänään kesken viestityksen piti luoda pin-koodi että pääsi jatkamaan, epäilin et mitähän tapahtuu...
- Anonyymi
No mitä tapahtui? Mä en saa auki enää Meseäni ollenkaan, ei mitään ruksia missään yläkulmassa, jolla ongelman voisi ohittaa, kuten joku ketjussa aikaisemmin mainitsi. Mikä ihmeen PIN-koodim luomispakko tähän on yhtäkkiä tullut? Ei koskaan ollut vastaavaa. Kun Facebookiin kirjautuu, niin samalla pääsee tai on siis aina päässyt Messengeriin suoraan vanhoja ja uusia viestejä katsomaan tai kirjoittamaan. Tosi outoa ja miksi juuri nyt? Miten tämän voi kiertää? Ladata uudelleen Messenger appi erikseen vai mitä
- Anonyymi
Sama juttu, outoa koska asiasta ei ole tiedotettu missään ja kaikki löytämäni jutut liittyy mesellä maksamiseen joka taas ei liity tähän asiaan jota ihmettelen. Pääsy meseen on siis pois kokonaan jos ei laita uutta PIN koodia.
- Anonyymi
Sama ongelma täällä. Puhelin ei näytä kertakäyttöistä pin koodia. Uuden asennus ei onnistu. Joku moka tullut, ei voi tehdä mitään?! Sekavat ohjeet jotka ei toimi
- Anonyymi
Sokerihuurretut on hieman kalliimpia lisätyn sokerin ansiosta https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/126f07fc-8a4c-4f69-af94-67d8c77646b7
- Anonyymi
Minulle tuli myös 6-numeroisen koodin asettaminen, en uskaltanut laittaa kun kukaan tutuista ei ole ko.koodipyyntöä saanut. Toivottavasti joku tietää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211