Messenger ja PIN koodi

Anonyymi-ap

Messenger vaati asentamaann kuusi numeroisen PIN koodin, ennenkuin pääsin meseen . Mikähän ton homman nimi oli.? Miksi vain mulle. Kaverit eo ollu saanu tuota toimitusta?

18

7075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit lähettää rahaa kavereille ja perheenjäsenille mobiililaitteesi Messenger-sovelluksella. Tilisi suojaamiseksi voit määrittää PIN-koodin eli henkilökohtaisen tunnistenumeron Messenger-maksujen turvallisuustarkistukseksi. Sinun on vahvistettava PIN-koodisi, kun suoritat maksuja tai muutat pankkitilin tietoja.

      • Anonyymi

        Mutta kun en lähetä rahaa kenellekään Messenger sovelluksella . Enkä ole koskaan lähettäny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun en lähetä rahaa kenellekään Messenger sovelluksella . Enkä ole koskaan lähettäny

        Miksi esität tyhmää, maailmalla on hyvin vähän jos ollenkaan ihmisiä jotka arvostavat tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun en lähetä rahaa kenellekään Messenger sovelluksella . Enkä ole koskaan lähettäny

        Mä vaan ohitin pin-koodin luomisen yläkulmassa olevasta ruksista. En tiiä, kysyykö jossain välissä uuestaan asiaa.
        Tyhmää, että joka paikkaan tungetaan mahdollisuus siirtää rahaa puolin ja toisin. Sitte ihmetellään ku tulee hakkerointeja tileille ja ihmisten rahat häippäsee hakkereiden tileille.
        Mobilepay on saatavilla älypuhelimiin merkistä riippumatta. Ja normi tilisiirtokin käy vielä ihan hyvin Ne saa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan ohitin pin-koodin luomisen yläkulmassa olevasta ruksista. En tiiä, kysyykö jossain välissä uuestaan asiaa.
        Tyhmää, että joka paikkaan tungetaan mahdollisuus siirtää rahaa puolin ja toisin. Sitte ihmetellään ku tulee hakkerointeja tileille ja ihmisten rahat häippäsee hakkereiden tileille.
        Mobilepay on saatavilla älypuhelimiin merkistä riippumatta. Ja normi tilisiirtokin käy vielä ihan hyvin Ne saa riittää.

        uhkarohkeaa ohittaa PIN-koodin luonti: Nythän se voi winukka-koodin tuntien vaikka hyväksyä minkä tahansa koodin jolloin tilisi ei ole enää suojassa?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi esität tyhmää, maailmalla on hyvin vähän jos ollenkaan ihmisiä jotka arvostavat tyhmyyttä.

        Mitä tuo syyttäminen on?


    • Anonyymi

      On se kollim... elämä pelkkää ongelmaa!

    • Anonyymi

      Minulle myös tuli tuo, että pitää luoda pin-koodi, ennen kuin pääsee messengeriin tai google driveen tai kännykkään tallentaa joku avain. En ole mitään näistä vielä tehnyt. Enkä tee ennen kuin olen varma turvallisuudesta

    • Anonyymi

      Tänään kesken viestityksen piti luoda pin-koodi että pääsi jatkamaan, epäilin et mitähän tapahtuu...

      • Anonyymi

        No mitä tapahtui? Mä en saa auki enää Meseäni ollenkaan, ei mitään ruksia missään yläkulmassa, jolla ongelman voisi ohittaa, kuten joku ketjussa aikaisemmin mainitsi. Mikä ihmeen PIN-koodim luomispakko tähän on yhtäkkiä tullut? Ei koskaan ollut vastaavaa. Kun Facebookiin kirjautuu, niin samalla pääsee tai on siis aina päässyt Messengeriin suoraan vanhoja ja uusia viestejä katsomaan tai kirjoittamaan. Tosi outoa ja miksi juuri nyt? Miten tämän voi kiertää? Ladata uudelleen Messenger appi erikseen vai mitä


    • Anonyymi

      Sama juttu, outoa koska asiasta ei ole tiedotettu missään ja kaikki löytämäni jutut liittyy mesellä maksamiseen joka taas ei liity tähän asiaan jota ihmettelen. Pääsy meseen on siis pois kokonaan jos ei laita uutta PIN koodia.

    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä. Puhelin ei näytä kertakäyttöistä pin koodia. Uuden asennus ei onnistu. Joku moka tullut, ei voi tehdä mitään?! Sekavat ohjeet jotka ei toimi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle tuli myös 6-numeroisen koodin asettaminen, en uskaltanut laittaa kun kukaan tutuista ei ole ko.koodipyyntöä saanut. Toivottavasti joku tietää

      • Anonyymi

        PIN koodia pyytää. Mistähän sen saa 🙈


    • Anonyymi

      Minun nimi on kynsi Aittoniemi mä en tiedä vasara Seppälän numer


      Saako minä saada höpölä numeron WhatsAppiin ja pin-koodin hymy

    • Anonyymi

      ite käytän vain netti selaimen yviesti juttua ja nyt "" viesti historia puuttuu palauta se antamalla pin-koodi"".
      ohjeissa on että sitä ei kaikilla vielä ole.
      historian palautus juttu tuntuu olevan feikki.

    • Anonyymi

      windowssin copilotti totes......
      Kiitos tarkennuksesta! Jos käytät Facebookia vain tietokoneen selaimella etkä Messenger-sovellusta, mutta saat silti PIN-koodipyyntöjä yksityisviestien yhteydessä, se voi johtua yhdestä seuraavista:

      🧩 Mahdollisia syitä PIN-koodin kyselyyn selaimessa
      Facebookin uusi suojaustoiminto Joillain käyttäjillä on ilmennyt, että Facebook pyytää PIN-koodia viestihistorian palauttamiseksi tai yksityisviestien avaamiseksi, vaikka maksutoimintoja ei olisi käytössä. Tämä saattaa liittyä uuteen tai testattavaan suojausominaisuuteen.

      Kokeellinen ominaisuus tai virhe Facebook saattaa testata uusia toimintoja rajatulle käyttäjäjoukolle. Jos PIN-koodia pyydetään ilman selkeää syytä, kyse voi olla kokeilusta tai ohjelmistovirheestä.

      Tilin suojaus tai epäilyttävä toiminta Jos Facebook havaitsee epäilyttävää toimintaa tililläsi (esim. kirjautuminen uudelta laitteelta tai sijainnista), se voi pyytää lisävahvistusta, kuten PIN-koodia, vaikka et käyttäisi Messenger-sovellusta.

      Yhdistetty Messenger-käyttö selaimessa Vaikka et käytä erillistä Messenger-sovellusta, Facebookin selainversio sisältää Messengerin ominaisuudet. Jos viestit-osiossa ilmenee PIN-koodipyyntö, se voi liittyä Messengerin sisäisiin asetuksiin.

      🔧 Mitä voit tehdä?
      Tarkista, näkyykö PIN-koodipyyntö viestihistoriaa avatessa tai uutta viestiä lähettäessä.

      Kokeile ohittaa PIN-koodin luonti, jos mahdollista (esim. sulkemalla ponnahdusikkuna).

      Tarkista Facebookin asetuksista, onko maksutoimintoja tai lisäsuojausasetuksia aktivoitu.

      Jos ongelma jatkuu, voit kokeilla kirjautua ulos ja takaisin sisään tai käyttää toista selainta.

      Jos haluat, voin auttaa sinua käymään läpi Facebookin asetukset vaihe vaiheelta. Tai voimme yhdessä selvittää, onko kyseessä virhe vai uusi ominaisuus. Haluatko jatkaa siihen suuntaan.


      toi on raaka kopy paste siitä............................

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe